Beantwoord

Kan ik als bestaande klant een nieuw contract aangaan?

Hallo,

1. Ik vroeg me af, of het mogelijk is om als bestaande klant een contract aan te gaan.
Ik zag dat jullie: "cadeaukaart t.w.v. €200,- voor de officiële Feyenoord fanshop bij 3 jaar stroom en gas" aanbieden? Maar als ik dat wil selecteren staat er geen mogelijkheid voor mij, ik moet een 2e adres opgeven. Hoe zit dat precies.

2. Is de tarieven van de 3 jarige contract gelijk of hoger/lager dan mijn huidige lopende contract.

Graag verneem ik van u. Zou fijn zijn als ik op beide vragen een antwoord heb. Gr
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 14 december 2017, 11:40

Hoi ABOU Adam,

Welkom op de community.

In principe is dit aanbod alleen geldig voor nieuwe klanten. Maar voor trouwe klanten die al 3,5 jaar lid zijn maak ik graag een uitzondering. Over je tweede vraag: je hebt momenteel een variabel contract, dit betekent dat je huidige tarieven hetzelfde zullen zijn als de tarieven die we nu aanbieden.
Wat dat betreft zal er dus geen verschil zijn. Ik bied je graag dit Feyenoord-contract aan. Laat je het weten of ik het in orde voor je kan maken?

Groet,

Jeroen

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi ABOU Adam,

Welkom op de community.

In principe is dit aanbod alleen geldig voor nieuwe klanten. Maar voor trouwe klanten die al 3,5 jaar lid zijn maak ik graag een uitzondering. Over je tweede vraag: je hebt momenteel een variabel contract, dit betekent dat je huidige tarieven hetzelfde zullen zijn als de tarieven die we nu aanbieden.
Wat dat betreft zal er dus geen verschil zijn. Ik bied je graag dit Feyenoord-contract aan. Laat je het weten of ik het in orde voor je kan maken?

Groet,

Jeroen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen