Beantwoord

Kan ik de juiste Feyenoord aanbieding krijgen?

Ik verbruik 5800 kwh en 1200 m3 gas. Ik ben Feijenoord supporter en kreeg bij mijn aankoop van de passe partouts voor Champions leaqe een aanbod richting qurrent. Mijn offerte voor de win win situatie klopt echter niet en gaat van 2850 KwH uit terwijl ik dat steeds niet opgeef.
Svp goede offerte per mail incl cash back en het feijenoord shirt bij evt afname 3 jaar stroom en gas.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 12 september 2017, 10:59

Hallo Adoesum,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Er zijn momenteel verschillende Feyenoordcontracten:
-3 jarig contract met Feyenoordshirt (bij elektriciteit en gas)
-3 jarig contract met Feyenoord kampioenspakket (voor alleen elektriciteit of bij elektriciteit en gas).

Er is dus geen combinatie van én een Feyenoordshirt én geld terug.

Via deze links is het mogelijk om een offerte op te vragen. Het is hier belangrijk dat je de juiste postcode en het huisnummer doorgeeft.
Ook is het mogelijk om mij een privébericht te sturen met alle gegevens, zodat ik je verschillende offertes toe kan sturen. Ik hoor graag van je!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Adoesum,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Er zijn momenteel verschillende Feyenoordcontracten:
-3 jarig contract met Feyenoordshirt (bij elektriciteit en gas)
-3 jarig contract met Feyenoord kampioenspakket (voor alleen elektriciteit of bij elektriciteit en gas).

Er is dus geen combinatie van én een Feyenoordshirt én geld terug.

Via deze links is het mogelijk om een offerte op te vragen. Het is hier belangrijk dat je de juiste postcode en het huisnummer doorgeeft.
Ook is het mogelijk om mij een privébericht te sturen met alle gegevens, zodat ik je verschillende offertes toe kan sturen. Ik hoor graag van je!

Groetjes, Nina
Badge
Wat kost zo'n shirt eigenlijk als je het zelf besteld?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo CO2hater,

De prijzen van de Feyenoordshirts staan aangegeven op de website van de Feyenoord Fanshop.
De shirts (zowel het thuisshirt als het uitshirt) kosten €90,-.

Groet, Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen