Beantwoord

Krijg je als bestaande klant ook een Feyenoordshirt?

Hallo,

sinds begin februari zijn wij klant bij Qurrent. Nu maken jullie op dit moment reclame dat elke nieuwe klant een Feyenoord shirt ontvangt.
Mijn man is groot fan van Feyenoord. Kunnen wij nu evengoed ontvangen?

Bedankt voor jullie reactie,

met vriendelijke groet,

David en Danielle Zeinstra
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 28 augustus 2017, 09:31

Hoi JjVrolijk,

Wat een trouwe supporter! Wij hebben voor nieuwe leden verschillende contracten, het contract met het Feyenoord shirt is daar een voorbeeld van. We kunnen bestaande leden helaas geen shirt aanbieden omdat er al een korting of een windtegoed bij het contract is toegevoegd. Hoop dat je dat begrijpt. Wel zijn er winacties voor de bestaande leden en zijn we momenteel aan het kijken of we Feyenoord acties aan een verleningsaanbod kunnen toevoegen.

Groet Jeroen

Bekijk origineel

20 reacties

Hoi Danielle,

Welkom op de community en wat lief dat je dit voor je man vraagt 🙂 De shirts zijn momenteel nog niet beschikbaar, maar zodra ze er zijn gaan we ook absoluut een actie bedenken voor bestaande leden.

Groetjes,

Beau
Hallo

Ik zou graag als trouwe klant ook graag een Feyenoord shirt willen ontvangen.Zodat ik als vaste klant daar ook van kan profiteren.
Is dit Mogelijk.Ik hoor graag zsm van jullie.

Vriendelijke groet,

Ferdy Woortman
Reputatie 5
Badge +13
Hoi F.Woortman, er zal ook een actie komen voor bestaande leden. :)

Groetjes, Tanja
Is er wellicht ergens korting te krijgen op het Feyenoordshirt voor trouwe fans en klanten?
Hoi Qurrent en al nieuws over het Feyenoord shirt voor degene die al klant zijn?
Reputatie 2
Badge +8
Dat gaat pas later komen PJWMTrossel.

Wij zijn nog maar net officieel sponsor.

Groeten van Giulia
Wij zijn ook onlangs klant geworden bij de groenste energieleverancier. Dit was voor de Feyenoord actie en nu zit ik hier met een supporter van het eerste uur en het zou heel leuk zijn als wij als bestaande nieuwe klant er ook 1 kunnen krijgen. Dat men er per gezin 1 kan claimen of met een hoge korting. Gezien alle reactie hoop ik dat Qurrent hier gehoor aangeeft. Alvast bedankt.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi JjVrolijk,

Wat een trouwe supporter! Wij hebben voor nieuwe leden verschillende contracten, het contract met het Feyenoord shirt is daar een voorbeeld van. We kunnen bestaande leden helaas geen shirt aanbieden omdat er al een korting of een windtegoed bij het contract is toegevoegd. Hoop dat je dat begrijpt. Wel zijn er winacties voor de bestaande leden en zijn we momenteel aan het kijken of we Feyenoord acties aan een verleningsaanbod kunnen toevoegen.

Groet Jeroen
Heel jammer ik ben namelijk niet de enige met deze vraag
Reputatie 2
Badge +8
Snap ik heel goed JjVrolijk!

Zoals mijn collega Jeroen al aangaf maandag, is dit voor jullie even een kwestie van afwachten.
Er liggen een hoop mooie dingen in het verschiet voor een trouwe Feyenoord supporter in combinatie met bestaande klant van Qurrent ;)

Groeten van Giulia
Sinds kort ben ik bij qurrent voor het gas en elektriciteit gegaan.
Ook zijn wij lid van Feyenoord. Via Feyenoord vernamen wij dat nieuwe klanten een feyenoordshirt kregen.
Ik vroeg me af of wij hier ook nog voor in aanmerking konden komen?
Zouden jullie dit in overweging willen nemen?
Met vriendelijke groet, Gerard Panjoel.
Prof de Quaystraat 11
5531EA Bladel.
E-mail: g.panjoel@chello.nl
Reputatie 2
Badge +9
Hoi GerardPanjoel,

Welkom op de community! Helaas geldt de actie met het Feyenoord shirt alleen bij nieuwe contracten. Wel komen er nog een boel mooie Feyenoord acties aan! Hou daarvoor onze Facebookpagina en andere kanalen in de gaten.

Groet,

Jeroen
Waarom zijn acties zoals met het Feyenoord shirt er nooit voor bestaande klanten. Nieuwe klanten worden binnengelokt met acties en kortingen maar niets voor de trouwe klant.
Op deze manier wordt je haast gedwongen om regelmatig te switchen van leverancier.

Graag ook een mooi Feyenoord shirt voor 'ouwe' klanten en geen woorden maar daden.
Michel Los
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Michel,

Welkom op de community :)

Het Feyenoord-shirt is inderdaad een actie voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten houden we echter regelmatig speciale acties. Zo geven we vrijkaarten weg voor wedstrijden en kun je je kind (of neefje, of buurjongen) opgeven als scheidsrechtermascotte. Houd hiervoor onze Facebook-pagina in de gaten!

Groet,
Tomer
Reputatie 5
Badge +14
Leuk eigenlijk dat jullie mensen dwingen om iets te doen wat ze misschien helemaal niet willen.

Hoera ik neem, elektra en uhhh, verrek ik heb stadsverwarming dus nee geen gas . Krijg ik nu ook geen shirt.
Vrijkaartjes, uhhh facebook nou dat gebruik ik niet dus ook geen vrijkaartjes.

Echt héél klantvriendelijk allemaal.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo John,

Bedankt voor je bericht. Door gebruik te maken van verschillende platformen willen we mensen mogelijkheden geven.
Er waren verschillende Feyenoordcontracten (voor elektra, of elektra+gas), er zijn winacties via social media, en ook is het mogelijk dat er via de community of andere websites acties komen.
Zo is er voor iedereen wat mogelijk!

Groet, Nina
Wel zijn er winacties voor de bestaande leden en zijn we momenteel aan het kijken of we Feyenoord acties aan een verleningsaanbod kunnen toevoegen.

En is er al wat bekend........ nog niets vernomen wel wat op fb maar dit is om nieuwe klanten te werven want waarom zullen jullie mij een aanbod willen doen voor groene energie als ik al klant ben.

En hoe zit het met mijn winkansen dat zet je wel aan t denken.

Maar nogmaals heel heel jammer dat ondanks er zo veel veel vragen over zijn en animo voor is dat jullie niet voor de bestaande klanten /feyenoord fans.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi JjVrolijk,

Zoals ik onder je andere bericht ook al aangaf: we hebben zeker acties voor bestaande klanten. Blijf vooral met deze acties meedoen. :)

Groet,

Jeroen
Toevallig vandaag bij de klantenservice weer aangegeven dat ik het heel jammer vind dat ik als verlenger geen gebruik kan maken van Feyenoord acties. En ik herken het gevoel hierboven. Er zijn op Facebook soms wel acties, maar dan moet je altijd aangegeven dat er contact met je opgenomen mag worden voor een eenmalig aanbod.

Kun je dan als bestaande klant meedoen? Die vraag is hierboven paar keer gesteld, maar een duidelijk antwoord zie ik niet. 'er zijn diverse acties voor bestaande klanten'. Zijn dat bovengenoemde acties? Dus nu bijv. de actie voor vrijkaarten op 27 januari? Is dat nu wel/niet voor bestaande klanten?
Reputatie 2
Badge +9
Hoi MBlonk,

Goed dat je dit aangeeft! Ik heb het zelf ook nog even aan mijn Feyenoord-collega doorgegeven, zodra ik hier een uitgebreider antwoord op heb laat ik het je weten. Iedereen kan meedoen met de laatste actie!

Groet,

Jeroen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen