Sticky

Qurrent nieuwe hoofdpartner Feyenoord

• 6 april 2017
  • 116 reacties
  • 13902 keer bekeken

Toon eerste bericht

116 reacties

Ik zeg mijn lidmaatschap NIET op.
Ooit heb ik me verbonden aan Qurrent vanwege haar ideële doelstellingen. Dus niet vanuit een persoonlijk winstbejag. Ik verbruik energie en daar betaal ik voor dat is een gegeven. Dat ik mee mag liften om uiteindelijk op een 0-lijn uit te komen dat zou mooi zijn. Om nu over te stappen op een andere leverancier vanwege dit sponsorship? Dat vind ik wel erg kort door de bocht. Aan de vele reacties te merken snap ik wel dat de medewerkers van Qurrent nog een hoop hebben uit te leggen. Dat is goed dat houdt de boel scherp. Zo zou ik graag willen weten wat de voorwaarden zijn die gesteld worden voor het sponsorship aan Feyenoord. Ik kan me voorstellen dat Qurrent niet louter en alleen vanwege exposure op het shirtje wil staan. Rabo heeft zich ooit teruggetrokken uit de mannen prof wielersport, omdat ze niet geassocieerd wil worden met doping. Ik begrijp nu dat Qurrent zich verbindt met duurzaamheid als nieuwe poot aan het MVO-beleid van Feyenoord. De vraag is natuurlijk nu: welke afspraken heeft Qurrent gemaakt en vastgelegd met Feyenoord om daar invulling aan te geven?

Een vraag van een heel andere orde die bij me opkwam is: Vanwaar deze opmerkelijke stap?
Qurrent groeit heel hard en dat is voor de organisatie heel mooi, maar ..... de "CO2 doelstellingen van Nederland" worden niet gehaald en dat is nu precies waarom het Qurrent avontuur ooit is begonnen. Wordt er nu extra druk op directie en het management gelegd vanwege het niet behalen van die "CO2 doelstellingen"? Mocht dat het geval zijn dan zou ik vanuit die optiek met de achterban communiceren. Maak de achterban deelgenoot van het probleem. Dat vraagt natuurlijk van de achterban om op een ander abstractie niveau naar Qurrent te kijken.

Dus: om nu zo maar impulsief mijn lidmaatschap op te zeggen? Of sponsoring van Feyenoord nu zo wijs is? Ach ik weet het niet. De voetbalwereld is zó eigenwijs en er zijn al zo veel goedwillenden te loor gegaan op en in die wereld. Als positivo zou ik kunnen zeggen: als je die voetbalwereld kun veranderen tsja dan kun je de energiewereld ook veranderen. Een hele uitdaging dus.
Ik vraag me af of Qurrent deze reacties heeft voorzien.

En ik ben ook benieuwd waarom de leden niet van tevoren zijn geïnformeerd over dit besluit.

Dit is in mijn ogen een klassiek voorbeeld van miscommunicatie.
Goed voor Feyenoord, dat het een nieuwe hoofdsponsor heeft. Jammer dat het Qurrent is.

De doelstelling om te groeien begrijp ik, maar om hier op deze manier zo veel geld aan uit te geven vind ik een verkeerde beslissing.
Jammer dat ik net een langlopend contract heb afgesloten.

Ajax heeft Ziggo, en je ziet wat dit met de tarieven heeft gedaan!
Ik zeg mijn lidmaatschap NIET op.
Ooit heb ik me verbonden aan Qurrent vanwege haar ideële doelstellingen. Dus niet vanuit een persoonlijk winstbejag. Ik verbruik energie en daar betaal ik voor dat is een gegeven. Dat ik mee mag liften om uiteindelijk op een 0-lijn uit te komen dat zou mooi zijn. Om nu over te stappen op een andere leverancier vanwege dit sponsorship? Dat vind ik wel erg kort door de bocht. Aan de vele reacties te merken snap ik wel dat de medewerkers van Qurrent nog een hoop hebben uit te leggen. Dat is goed dat houdt de boel scherp. Zo zou ik graag willen weten wat de voorwaarden zijn die gesteld worden voor het sponsorship aan Feyenoord. Ik kan me voorstellen dat Qurrent niet louter en alleen vanwege exposure op het shirtje wil staan. Rabo heeft zich ooit teruggetrokken uit de mannen prof wielersport, omdat ze niet geassocieerd wil worden met doping. Ik begrijp nu dat Qurrent zich verbindt met duurzaamheid als nieuwe poot aan het MVO-beleid van Feyenoord. De vraag is natuurlijk nu: welke afspraken heeft Qurrent gemaakt en vastgelegd met Feyenoord om daar invulling aan te geven?

Een vraag van een heel andere orde die bij me opkwam is: Vanwaar deze opmerkelijke stap?
Qurrent groeit heel hard en dat is voor de organisatie heel mooi, maar ..... de "CO2 doelstellingen van Nederland" worden niet gehaald en dat is nu precies waarom het Qurrent avontuur ooit is begonnen. Wordt er nu extra druk op directie en het management gelegd vanwege het niet behalen van die "CO2 doelstellingen"? Mocht dat het geval zijn dan zou ik vanuit die optiek met de achterban communiceren. Maak de achterban deelgenoot van het probleem. Dat vraagt natuurlijk van de achterban om op een ander abstractie niveau naar Qurrent te kijken.

Dus: om nu zo maar impulsief mijn lidmaatschap op te zeggen? Of sponsoring van Feyenoord nu zo wijs is? Ach ik weet het niet. De voetbalwereld is zó eigenwijs en er zijn al zo veel goedwillenden te loor gegaan op en in die wereld. Als positivo zou ik kunnen zeggen: als je die voetbalwereld kun veranderen tsja dan kun je de energiewereld ook veranderen. Een hele uitdaging dus.

Geloof jij nog dat het om de CO2 doelstellingen gaat? Misschien nu nog maar dit soort gedachten gaat verdwijnen, de cultuur gaat veranderen de komende tijd. Kijk wat clubs als ioc en fifa eisen en zich gedragen, Feijenoord hoort ook tot die categorie. Er zijn andere manieren om te sponsoren. Hiernaast blijken zaken als cooperatie, mailtjes over een ALV niets waard. Qurrent is nu al even onbetrouwbaar geworden als de bedrijven waar ze zich tegen af hebben gezet. Ofwel, het maakt niet uit. Misschien worden ze groter maar het milieuverhaal wordt even ongeloofwaardig als bij de rest. Dus wat is het doel: doen wat je nu zegt of gewoon weer maximale omzet, desnoods langs de ALV af. Het maakt niet uit.
Voor mij valt dit in de categorie van groenlinksers die tegen vliegen zijn maar die je wel jaarlijks in Thailand aantreft met hun soms zgn co2 gecompenseerde vlucht. Want dan ziet het er op papier nog goed uit.
We gaan het meemaken.
Weggegooid geld 😭 als groene leverancier had of geïnvesteerd in nieuwe windparken/zonneparken of had jullie klanten lagere tarieven geboden, zodat nog meer klanten naar jullie toe zouden komen en we nog beter voor ons milieu zorgen.....een voetbalclub sponsoren echt zonde van het geld!!! En reden om mijn jaarcontract na einde datum niet te verlengen 😠
De uitleg op YouTube maakt de keuze wel duidelijker. Rationeel klopt het misschien, op het gevoelsniveau, de imago's van de twee organisaties vergeleken, blijft het toch een vreemde keuze. Zo'n jonge organisatie, zonder winstoogmerk en een coöperatie en dan shhirtsponsor worden van een voetbalclub. Tsja, het wel een schoolvoorbeeld van out-of-the-box denken. Ik zou verwachten dat een dergelijk besluit eerst aan de cooperatieleden zou zijn voorgelegd, aan de reacties te zien krijg ik de indruk dat dat niet gebeurd is. Wat is daar de reden van? Enfin, het doel heiligt de middelen zullen we maar denken.
Het is een slechte deal , jullie denken zo meer klanten te krijgen via sponsoring van feyenoord . Dit lijkt teniet te gaan met alle mensen die nu opzeggen. Ik geloof dat je meer mensen als klant krijgt als je de groenste en goedkoopste energie leverancier bent.
Ook ik ben van plan om nu over te stappen. Er gaan al miljoenen om in de voetbal wereld , ik wens hier niet aan mee te doen.
Badge +3

En nog vreemder is dat de investering uit eigen middelen zou gaan ipv vd klanten maar dat eigen vermogen is 6 miljoen negatief. Sponsoren met 20 miljoen geleend geld?
Stg Doen is blijkbaar ook niet helemaal fris vlgs dat artikel.

Ach ik snap heel goed hoe die Poelmann hier én zijn "Roterrrdamse cluppie", én Qurrent financieel ondersteund. Dat geld komt natuurlijk niet van Qurrent. Alleen is dit moeilijk uit te leggen, zowel richting de mensen die aan de postcodeloterij meedoen, als aan de klanten van Qurrent. Feitelijk gaat geld dat voor goede doelen bestemd via Qurrent naar Feyenoord. Wat de rol van de Qurrent directie hierbij is? Zelfs al zou dit van hogerhand opgedragen zijn, krijg niet de indruk dat ze er op tegen waren.. ik meende bij die Rotterdamse directeur toch een lichtelijke vorm van erectie waar te nemen:8

Ook al zijn de bedoelingen wellicht goed geweest, toch vind ik dit moreel niet kunnen. Ik ben benieuwd hoe men dit gaat uitleggen. Maar ik vrees dat het beperkt zal blijven tot slap marketing jargon..
Qurrent is tot nu toe wel de groenste, maar zeker niet de bekendste energieleverancier. Uiteindelijk zal deze beslissing tot veel naamsbekendheid leiden en zullen vele Feyenoordsupporters overstappen. Of dit nu uit clubliefde of uit 'groene' bedoelingen komt, maakt in mijn ogen niet uit. Strategisch een zeer goede zet! Top Qurrent!

Het doel heiligt de middelen dus ? Waar ken ik dat van?
Qurrent zou anders zijn, maar dat is dus niet zo.

Waar kent u dat van, leg eens uit? Wilt u dat veel personen voor groen kiezen of niet? Wilt u liever kolencentrales dan windmolenparken?

Legio voorbeelden, wat ik bedoel is dat Qurrent de mond vol heeft over groen, geen winstdoel hebben en als dat wel gebeurt wordt het verdeeld, we zijn een cooperatie etc. etc. Hadden ze ook al hun geld mogen beleggen in bv. aandelen in een wapenbedrijf dat nu levert aan Syrie? Ik noem maar wat. Nee, ik snap ook dat Feyenoord geen wapenfabrikant is, maar zo wordt het duidelijk.
Je kunt jezelf niet op een moral high horse zetten en dan deze deal maken zonder moreel schade op te lopen. Ze zijn zichzelf en hun beginselen niet trouw maar verkopen zich aan de hoogste bieder. Dat mag, maar dan moet je niet een grote bek opzetten richting Shell e.a. die 'fossiel' zouden zijn. Al het onderscheidende is nu verkocht.

Ben het niet met u eens. Wat doen ze nu anders dan ze voor het sluiten van deze deal deden dan?

Hypocriet zijn en onbetrouwbaar: Ik zie een duidelijke relatie met dat spotje van Pepsi dat gisteren ingetrokken werd. Pepsi gedroeg zich ook niet anders maar deed alsof ze zo erg moreel hoogstaand bezig waren. Het ging ze uiteindelijk alleen om de Pepsi verkoop vond de klandizie. Qurrent doet dat ook, alleen verkopen ze geen Pepsi maar stroom. Dat die groen zou zijn is door dee deal eigenlijk vooral toevallig geworden. Feijenoord heeft namelijk niets met de beginselen van Qurrent uitstaan, hun nut is dat ze populair zijn en misschien daardoor veel naamsbekendheid genereren. Het groene imago wordt er met de haren bijgesleept omdat Feijenoord dat niet is en niemand hen er ooit op heeft kunnen betrappen. We hebben hen wel op andere zaken kunnen betrappen waar je niet mee geassocieerd wilt worden. Als het goed is. Maar het is niet goed:Het kadootje als je klant wordt is een Feijenoord shirt: dit zegt toch genoeg?

Dus nog een keer: wat is nu nog het verschil met de andere energieleveranciers? De ziel van Qurrent is verkocht door Qurrent zelf in ruil voor verwachte extra omzet aan iets dat niets uit heeft staan met hun beginselen en daar zelfs vaak lijnrecht tegenover stond. Het maakt blijkbaar niet meer uit voor Qurrent.

Volgens mij blijft Qurrent groene stroom leveren en beoogt Qurrent door de sponsordeal inderdaad meer klanten aan te trekken. Is het een probleem als meer mensen overstappen van fossiele stroom naar groene stroom door de deal die is gesloten? Volgens mij helpt het alleen maar mee de fossiele stroom uit de wereld te krijgen....
Beste allemaal,

Een kort bericht wat ik graag met jullie deel:

Feyenoord heeft een nieuwe hoofdpartner. Vanaf seizoen 2017-2018 staat het logo van Qurrent op het shirt. Qurrent en Feyenoord zijn trots en blij met dit partnerschap. Coach Giovanni van Bronckhorst zal tijdens een persbijeenkomst op vrijdag 7 april het shirt met logo onthullen.

Snel meer informatie!
Groetjes,
Yentl

Heel vervelend, ik wil niet dat er met aan mij verdiende centen een betaalde voetbalclub gesponsord (of "gepartnerd ")wordt, ik had Qurrent hoger ingeschat, kijk liever uit naar eco-projecten.
Ik ga uitkijken naar een andere energie-leverancier.
Reputatie 2
Badge
Onbegrijpelijke beslissing.
Ik zou per direct mijn contract beëindigen wanneer ik via een zijweg zou meebetalen aan een voetbalclub, welke dan ook.
Echter ben ik netto leverancier dus Qurrent betaald mij. Dat maakt het iets minder urgent.
Toch ga ik kijken naar een leverancier die niet aan zo'n achterlijke voetbalclub is gecommitteerd.

Jan
Jammer. Qurrent maakt het niet waar. Wel de groenste stroom, maar voor de rest heb ik bij Qurrent tot nu toe alleen maar tegenvallers gehad. Slecht werkende app, slecht werkende Qbox, slecht werkende (want volgens eigen zeggen zwaar overbelaste en onderbezette) servicedesk. En dan óók nog zo'n merkwaardige zet van de directie (Boudewijn Poelmann?) Pas twee maanden klant. Ik ga toch maar weer eens op zoek naar een betere (groenere, consequentere, klantgerichtere) leverancier
Badge +3
Ik heb mijn ongenoegen reeds over deze deal uitgesproken, zal deze nu niet herhalen. Behoor tot de groep die nog geruime tijd aan een contract vast zit. De spreekwoordelijke emmer is echter zo goed als vol. En dan gaat het om meer zaken daan deze sponsordeal: er gaat zichtbaar te veel mis.

Ben benieuwd met welke reaktie de Qurrent direktie komt. Één vraag die mij interesseert: wat doet de Qurrent directie wanneer Feyenoord hooligans in Qurrent shirts ergens een puinhoop maken. Wordt het dan: Feyenoord of die gasten het stadion uit, of wij? Of accepteren wij stilzwijgend dergelijk gedrag; wat in praktijk het beleid van de meeste clubs is. Gaat het ons dan nog steeds om de 'exposire', of stellen wij grenzen: jongens hier willen wij als sponsor niet mee geassocieerd worden.

Overigens lijkt de harde kern van de Feyenoord supporters ook niet zo gelukkig met dit sponsorcontract. Om compleet andere redenen, en in een iets direkter taalgebruik, is op hun website ook een stevige discussie gaande. Ook aan die zijde zal het nodige uitgelegd moeten worden.
Een slechte stap van Qurrent. Er is niets groen aan voetbal, behalve het grasveld waar dit onzinnig spel opgespeeld wordt. Men had betere zaken kunnen doen met dit (en jullie klanten hun) geld.
Jammer, dat Qurrent zich verbindt met een voetbalclub. Als ik dit eerder geweten had, had ik mij in december niet aangesloten bij Qurrent.
Het enige wat groen is bij een sportclub, is de grasmat. Ik wil niet dat mijn geld besteedt wordt aan sponsoring van een voetbalclub.
In december 2017 loopt mijn contract af en dan ben ik weg.
Een slechte stap van Qurrent. Er is niets groen aan voetbal, behalve het grasveld waar dit onzinnig spel opgespeeld wordt. Men had betere zaken kunnen doen met dit (en jullie klanten hun) geld.

Dat geld, die 20 miljoen in 4 jaar (volgens div bronnen), dat zou anders nooit bij Qurrent zijn gekomen.

Ene Poelman van Postcode loterij wil graag Feynoord steunen omdat dat zijn club is. Hij kan dit uiteraard niet doen via de Postcode loterij dus moet dit met een omweg. Laat stichting Doen nu van de Postcode loterij zijn! Dat is handig!. Dus kijkend in de participatielijst van Doen kwam Qurrent naar boven als een mogelijke vehikel om Feynoord te steunen.

Heb niet de illusie dat die 20 miljoen anders in Qurrent was gaan zitten. Dus die "eigen"middelen moet je met een korrel zout nemen. Ze willen alleen maar communiceren dat er geen geld van klanten in deze deal is gaan zitten.

Vraag blijft of je dit moet willen met zo'n idealistische organisatie, ik ben blij dat ik inmiddels een contract heb van een nieuwe "groenste" energie leverancier 🙂
een ander partnerschap was me veel liever geweest. Wat mij verbaast en het roept vragen op. Waarom in .... naam?
Badge
Erg jammer deze keuze. Niet passend bij een bedrijf dat zich op echte duurzaamheid wil laten voorstaan. Groei is ook op andere manieren te realiseren. Waarom niet meer leden werven via Natuurmonumenten, WNF, Greenpeace, Milieudefensie, Natuur&Milieu, via een medium als Trouw? Dit komt over als geld over de balk gooien, bestuurders- en hoogmoedswaanzin. We dachten dat Qurrent juist anders was. Kan de ALV hierin nog corrigerend optreden? Qurrent is toch van de leden?
Mijn eerste reactie was niet een positieve..
Als ik aan een voetbalclub denk, kan ik er helemaal niets vinden wat mij aan milieu vriendelijkheid doet denken..
Los van het feit dat ik niets met voetbal heb, is het een instituut wat voor mij een associatie is met geweld, domheid, en een hoop geld wat over de balk wordt gegooid..
kijk alleen al naar de auto's van spelers, de een nog groter en milieuverpestender dan de ander.
Wat mij betreft een slechte keuze, stop het geld in milieu besparende zaken, waar mijn kinderen en ikzelf baat bij hebben...
Jammer hoor, ik ga toch eens kijken of ik nog een andere provider kan nemen.
Reputatie 2
Badge +1
Ik ben ook erg teleurgesteld.

Ik zat jarenlang bij Greenchoice maar ruim een jaar geleden overgestapt naar Qurrent. Ik dacht daarmee een nog grotere bijdrage te leveren aan een vergroening van onze samenleving. Ik heb zonnepanelen, een hybride auto, windtegoed, sinds kort een warmtepomp en ben al jaren, inmiddels mede met behulp van de Q-Box (als die het tenminste doet), actief bezig mijn energieverbruik te verminderen. Ik vermoed dat veel van de mensen die op dit forum negatief reageren om vergelijkbare redenen zijn overgestapt naar Qurrent. Maar voor meneer Klatten zijn wij niet belangrijk. Hij is ons idealisten liever kwijt dan rijk. Want voor ieder van ons tien anderen. Mensen die waarschijnlijk niet geïnteresseerd zijn in zonnepanelen, een warmtepomp of een zonneboiler, maar zich voor drie jaar aan Qurrent verbinden vanwege het "gratis Feyenoord-shirt".

Volgens directeur Richard Klatten van Qurrent (in het AD van vandaag) hebben afgelopen dagen 'minder dan twintig' klanten hun contract opgezegd. ,,Terwijl we dankzij het nieuws over ons sponsorschap al honderden nieuwe aanmeldingen hebben gekregen."

Succes met het legioen. Ik ga maar weer eens op zoek naar een energieleverancier die wél staat voor zijn idealen.
Ongelofelijk en vol onbegrip. Normaal ben ik niet zo van het reageren maar hiervoor heb ik zelf een profiel aangemaakt.

Ik dacht namelijk te kiezen voor een partij vanuit een groene gedachtegoed... Gaat Qurrent een voetbalteam sponsoren?!.
Los van dat ik niets met voetbal heb snap ik niet waarom juist hier wordt gezocht naar bekendheid. Een wereld waarin buitenproportioneel veel geld verdiend wordt door spelers en bestuursleden en luxe (over)heerst. Om dus maar van bedragen te zwijgen....
Toch ook wel een beetje jammer dat jullie zoveel aan je klanten vragen en dit soort beslissingen niet peilen onder community. Althans ik heb niets voorbij zien komen! En op de FAQ vraag waarom Feyenoord en geen windmolens...? daar hadden jullie uit eigen middelen misschien ook een goed voorbeeld kunnen laten zien door extra windmolens aan te schaffen. Het zal in ieder geval niet om een misselijk bedrag gaan.
Ik ben benieuwd wat Feyenoord terug gaat doen voor Qurrent. Okay het bestuur van Qurrent zal niet tekort worden gedaan en ongetwijfeld in de luxe skybox(en) te zien zijn vanaf heden. En wat kunnen we nog meer verwachten? Minder wedstrijden spelen in het buitenland zodat men niet hoeft te vliegen, en dus minder CO2 uitstoot. Windmolens op het stadion boven de lichtmasten? Ik zal wel in een bubbel leven maar het voelt als weinig oprechtheid dat "uit eigen middelen" wordt gekozen hoofdsponsor te worden van Feyenoord. Feyenoord? Het wordt tijd dat ik ergens anders "Fijn-klant-wordt".

Volgens directeur Richard Klatten van Qurrent (in het AD van vandaag) hebben afgelopen dagen 'minder dan twintig' klanten hun contract opgezegd. ,,Terwijl we dankzij het nieuws over ons sponsorschap al honderden nieuwe aanmeldingen hebben gekregen."

waarschijnlijk zijn er maar 20 overgestapt omdat de rest contractueel nog niet weg mag.. en om deze reden laat qurrent ze zeker niet gaan... de golf van vertrekkers komt later pas.. maar dan is dit waarschijnlijk alweer vergeten... en dan word er vreemd gekeken dat er ineens zoveel vertrekken..

Dat zit er heel dik in. Mijn contract loopt 11 augustus af. Als ik eerder weg ga mis ik €200 welkomst bonus. Ik zal ze vandaag bellen met het verzoek mijn contract per 12 augustus stop te zetten.

Het blijft oorverdovend stil bij Qurrent. Ik denk dat het pas impact heeft wanneer wij nu massaal gaan bellen om alvast ons contract op te zeggen per de einddatum. Alleen op op die manier peuter je dit soort managers aan het verstand dat wij niet zitten te wachten op dit soort fratsen.

Verder denk ik dat wij massaal naar de ALV moeten gaan en daar het aftreden van het bestuur moeten eisen. Als je graag een coöperatie wilt zijn met leden en een community, dan moet je je niet als een klassiek energiebedrijf gaan gedragen en maling hebben aan je "leden".

waarschijnlijk zijn er maar 20 overgestapt omdat de rest contractueel nog niet weg mag.. en om deze reden laat qurrent ze zeker niet gaan... de golf van vertrekkers komt later pas.. maar dan is dit waarschijnlijk alweer vergeten... en dan word er vreemd gekeken dat er ineens zoveel vertrekken..

Dat zit er heel dik in. Mijn contract loopt 11 augustus af. Als ik eerder weg ga mis ik €200 welkomst bonus. Ik zal ze vandaag bellen met het verzoek mijn contract per 12 augustus stop te zetten.

Het blijft oorverdovend stil bij Qurrent. Ik denk dat het pas impact heeft wanneer wij nu massaal gaan bellen om alvast ons contract op te zeggen per de einddatum. Alleen op op die manier peuter je dit soort managers aan het verstand dat wij niet zitten te wachten op dit soort fratsen.

Verder denk ik dat wij massaal naar de ALV moeten gaan en daar het aftreden van het bestuur moeten eisen. Als je graag een coöperatie wilt zijn met leden en een community, dan moet je je niet als een klassiek energiebedrijf gaan gedragen en maling hebben aan je "leden".

als er wordt gesproken over 20 afmeldingen en honderden nieuwe leden... waarom lees ik dan niet één positief geluid onder de bestaande klanten....
Reputatie 1
Badge +3

ik stap ook per de einddatum over.. naar de ALV gaat het niet worden voor mij.. maar mijn stem heb je 😃
Reputatie 2
Badge +1

Ik denk dat het pas impact heeft wanneer wij nu massaal gaan bellen om alvast ons contract op te zeggen per de einddatum. Alleen op die manier peuter je dit soort managers aan het verstand dat wij niet zitten te wachten op dit soort fratsen.

Ik ben bang dat dat niet veel indruk zal maken. Qurrent gaat nu voor het grote geld en een half miljoen nieuwe klanten in een Feyenoord-shirt. Met een 3 jaar Prijs Zeker contract.

http://www.qurrent.nl/feyenoord

Een paar honderd opzeggingen van teleurgestelde (geëngageerde) leden zal daar helaas geen verandering in brengen.

Reageer