Sticky

Qurrent nieuwe hoofdpartner Feyenoord

• 6 april 2017
  • 116 reacties
  • 13609 keer bekeken

Toon eerste bericht

116 reacties

Ik ben erg teleurgesteld dat Qurrent zijn goede geld investeert in een voetbalclub in plaats van in zinnige maatregelen voor het klimaat en milieu. Ik dacht een goede - groene - energieleverancir gevonden te hebben. Maar ik ga nu na een jaar Qurrent toch maar weer om me heen kijken naar een betere.
Ik ga overstappen naar een andere energieafnemer. (want ik lever stroom aan qurrent) Het is echt niet te begrijpen waarom een "alternatieve" energieleverancier een sponsorcontract met een sportclub, laat staan voetbalclub, afsluit. Er zijn wel betere bestemmingen te vinden voor je overtollige Euro's. En dan zal je dat toch ook aan je leden/klanten kunnen vragen. Dom, dom, Oliedom!!!
Gelijk de champions league in, nu kan Qurrent ook internationaal gaan :D

Maar alle gekheid op een stokje, het levert wel extra exposure op, gefeliciteerd.
Gelijk de champions league in, nu kan Qurrent ook internationaal gaan :D

Maar alle gekheid op een stokje, het levert wel extra exposure op, gefeliciteerd.

Het klinkt alsof het betalen voor sponsering een prestatie is die door qurrent is geleverd.
Het is heel simpel je smijt een zooitje geld op tafel en dan is het goed.
wat heel knap zou zijn en daarmee een prestatie zou zijn is om een ander middel te investeren wat niets kost. Maar dat is heel heel moeilijk en geld op tafel smijten is gewoon de weg van de minste weerstand.

Overigens jij betaald de rekening en ze durven niet eens te zeggen hoe hoog die rekening is.
Wat een prestatie.
Wat een voetbalhaat...alsof er geen voetballiefhebbers zijn die milieubewust hun energiemaatschappij kiezen. Ik had nog nooit van Qurrent gehoord en overgestapt door combi van twee zaken die mij raken: Feyenoord en groene energie.

Ik weet zeker dat naamsbekendheid en aantal leden van Qurrent explosief groeit door deze sponsoring, die paar miljoen is een koopje afgezet tegen Feyenoords impact op bekendheid en aantal leden. En zonder commerciële acties/marketing wordt het nooit wat met groene energie...
Ik wil ook niets met voetbal te maken hebben,dat jij het wel leuk vindt prima, ik ga liever naar het bos of een museum. Zo heeft ieder een hobby. Het heeft ook niets met de locatie te maken, ik kom als Amsterdammer heel graag in Rotterdam, aardige mensen ik kom ook graag in Heerlen, Breda, Eindhoven, Groningen of Venlo etc etc.

https://www.gaslicht.com/blog/waarom-energieleveranciers-ineens-voetbalclubs-sponsoren/1904/

Ik wil niets te maken hebben met voetbal of een club die zich verbind met voetbal, om deze reden wil ik kosteloos opstappen. Maar neeee dat mag niet van Qurrent !! Ze nodigen je uit om mee te beslissen. NOU.... ze willen informeren meer niet, er is dus geen keuze.

De smoes dat het een ander onderdeel van het bedrijf is die die keuze heeft gemaakt is echt kolder, jij betaald de rekening Linksom of Rechtssom.

Qurrent is uniek in het negeren van deze berichten en komen steeds niet met de oplossing dat in NU boetevrij wil opstappen. Steeds komen ze met het geïnstrueerde reactie, om misselijk van te worden.

Dus blijven ageren is de enige oplossing en vragen aan mensen om te reageren op www.klantenvertellen.nl
Vanwege het sponseren van voetbal heb ik nu, vanwege het naderen van het einde van mijn contract, besloten bij Qurrent weg te gaan. Wel jammer, want Qurrent was opzich een prettige energieleverancier.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Vince,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Samen met Feyenoord zorgen we ervoor dat we steeds meer mensen bereiken met onze knalgroene energie. Wat is je grootste bezwaar als ik vragen mag?

Groet,

Jeroen
Het probleem voor mij is toch wel dat jullie dat samen (denken te kunnen) gaan doen met Feyenoord. Een van de voetbalclubs die nu niet echt bekend staat om hun groene karakter en dat naar mijn mening ook nooit zullen gaan worden. Ik heb meerdere Feyenoord supporters gesproken en ze gaan niet overstappen naar Qurrent omdat het nu sponsor is. Jammer dat ik moet overstappen, maar ik ben wel weer blij om niets met Feyenoord of voetbalsponsoring in het algemeen te maken te hebben.
Reputatie 2
Badge +5
Hi Vince,

Wij hopen het inderdaad te bereiken met onze samenwerking met Feyenoord. Ik snap je punt ook wel. Niet iedereen raakt er door geïnteresseerd bij het zien van ons logo op het shirt van Feyenoord.
Daarentegen zijn er wel veel mensen die hierdoor wel de interesse hebben gekregen in Qurrent. Ik ben zelf geen voetbalfan, maar ik kan wel het begrip hebben dat mensen hierdoor kennismaken met ons bedrijf.
Dat is ook belangrijk. Wij willen er naar streven dat iedereen overgaat naar groene energie. Wij zijn van mening dat Feyenoord ons hierbij kan helpen.

Groetjes,
Nathan
ZO dat was dat.

Morgen ben ik van qurent af, en heb ik helemaal niets meer te maken met voetbal sponsering of marketing flauwekul. De nieuwe leverancier doet niets met voetbal en zet zich wel in voor groene energie.

Ik kom op heel veel plekken in Nederland en zie er diverse windmolens, zonneparken en andere groene voorzieningen. Nergens maar dan ook nergens ben ik qurent tegengekomen behalve in het voetbal spelletje.

...... de mensen geloven een grote leugen sneller dan een kleine, en als je die vaak genoeg herhaalt, zullen mensen die vroeg of laat geloven....
ZO dat was dat.

Morgen ben ik van qurent af, en heb ik helemaal niets meer te maken met voetbal sponsering of marketing flauwekul. De nieuwe leverancier doet niets met voetbal en zet zich wel in voor groene energie.

Ik kom op heel veel plekken in Nederland en zie er diverse windmolens, zonneparken en andere groene voorzieningen. Nergens maar dan ook nergens ben ik qurent tegengekomen behalve in het voetbal spelletje.

...... de mensen geloven een grote leugen sneller dan een kleine, en als je die vaak genoeg herhaalt, zullen mensen die vroeg of laat geloven....

Ik was nog niet klaar. Op de site staat gemeld dat 91% zooo tevreden is bij klantenvertellen, echter staat er sinds enige tijd geen cijfer meer, ze zijn behoorlijk gedaald. voornamelijk door vervelende verkooptrucks.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo MFTimp,

Ik vind het jammer dat je Qurrent hebt verlaten. Qurrent heeft het windmolenpark en zet zich in bij veel zonneparken, dus we timmeren zeker hard aan de weg om de energietransitie te versnellen. We blijven een 100% groene energieleverancier.
Hoe dan ook, ik ben blij dat je blijft kiezen voor groen. Ik wens je een prettige dag toe.

Groet, Nina
Daar komt de aap uit de mouw:
https://www.ftm.nl/artikelen/poelmann-qurrent-stichting-doen?share=1&utm_campaign=Eric-Smit

"Follow the Money ontdekte dat Poelmann persoonlijk aandrong op de sponsordeal met Qurrent, tegen de zin van zowel het bedrijf als diens klanten. Daarmee is Poelmann niet alleen de suikeroom in goededoelenland, maar ook van ‘zijn’ Feyenoord."
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Coco199.

Bedankt voor je bericht.

Voor een volledig beeld van de situatie verwijs ik je graag naar dit topic.

Groeten,
Julian
Reputatie 1
Badge

Een lezenswaardig artikel https://www.ftm.nl/artikelen/droomdeal-tussen-droomparken-en-feyenoord-is-te-mooi-om-waar-te-zijn?share=1&utm_source=Follow%20the%20Money&utm_campaign=6f4522c4d6-EMAIL_CAMPAIGN_2019_07_31_SHARELINK&utm_medium=email&utm_term=0_4571d2c3f6-6f4522c4d6-241231749

Reageer