Beantwoord

Verlenging met Feyenoord aanbieding?

• 21 januari 2018
  • 6 reacties
  • 506 keer bekeken

We maken al een aantal jaren gebruik van Qurrent en deze maand loopt ons huidige contract af. We hebben een voorstel gekregen om te verlengen.

Als Feyenoord fans zien we echter een mooie actie met een cadeaubon voor de Feyenoordshop. Nou begrijp ik dat ik daar alleen gebruik van kan maken als we eerst opzeggen om vervolgens een nieuw contract af te sluiten. Dat lijkt me een beetje onnodige administratieve handelingen. Kan dat niet eenvoudiger worden geregeld?
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 21 februari 2018, 16:46

Hoi Jan,

We kunnen helaas geen verlengaanbieding doen met de Feyenoordaanbieding. Zonder dat ik te technisch word: er zijn verschillende aanbiedingen die bij de contracten horen, het Feyenoord aanbod maakt daar (nog) geen deel van uit.

Wel krijg je bij een 3-jarig contract 2 windtegoeden, dat zou betekenen dat je met de huidige windtegoeden gegarandeerd 500 kwh minder stroom op je jaarnota betaalt.

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hey Jan,

Bedankt voor je berichtje. Goed om te zien dat jij via de community bij ons bent beland. Welkom!
Lijkt mij een leuk voorstel om te krijgen, ik ga kijken wat ik voor je kan doen hiervoor. Ik heb dit uitgevraagd bij mijn collega. Als ik duidelijkheid hierover heb, laat ik het je weten.

Groetjes,
Nathan
Dag @Nathan van Qurrent ,

Ik ben benieuwd naar je voorstel.

Groet,

Jan
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Jan,

Nathan is het voor je aan het uitzoeken en zodra hij meer weet, zal hij je informeren 🙂

Groet,
Tessa
@Tessa van Qurrent en @Nathan van Qurrent dat is nu 12 dagen geleden. Het lijkt me toch een vrij simpele vraag. Zouden jullie even willen reageren?

Groet,

Jan
Reputatie 3
Badge +9
Hoi JanWolsheimer,

De vraag is inderdaad simpel, alleen het antwoord niet. We zijn nog aan het uitzoeken of dit kan. Zodra we antwoord hebben hoor je van ons.

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Jan,

We kunnen helaas geen verlengaanbieding doen met de Feyenoordaanbieding. Zonder dat ik te technisch word: er zijn verschillende aanbiedingen die bij de contracten horen, het Feyenoord aanbod maakt daar (nog) geen deel van uit.

Wel krijg je bij een 3-jarig contract 2 windtegoeden, dat zou betekenen dat je met de huidige windtegoeden gegarandeerd 500 kwh minder stroom op je jaarnota betaalt.

Groet,

Jeroen

Reageer