Beantwoord

Waar blijft het Feyenoord-kampioenspakket?

• 7 december 2017
  • 1 reactie
  • 401 keer bekeken

Beste,

Ik wil niet klagen of zeuren maar sinds dat ik bij jullie klant ben het ik eerst 2 keer moeten bellen om eindelijk op het juiste adres en de juiste datum stroom te krijgen. Hierna heb ik moeten bellen omdat ik na een week of 6 niet gehoord had, nog geen feyenoordpakket had ontvangen. Hier hoorde ik dat mijn mailadres niet klopte en zou ik nu wel wat horen hierover.
Nou niet dus. Ik merk dat jullie ook steeds slechter bereikbaar worden en vindt het best vervelend dat ik steeds een kwartier(of langer) in de wacht moet staan om iets te regelen.
Daarom mijn vraag via de community: "waar blijft het pakket of de mail hierover?" Voor ik het pakket heb is 020 straks kampioen en dat zou natuurlijk erg de stempeldrukken.

Groet,
G. de Jong
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 11 december 2017, 14:48

Hallo G de Jong,

Bedankt voor je bericht en bedankt voor het gesprek!
Het klopt dat het de laatste tijd erg druk is bij de klantenservice, maar hier werken we hard aan.

Het kampioenspakket komt in ieder geval je kant op! Vandaag met de sneeuw wordt het mogelijk wat lastig, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het pakket deze week nog binnen is.
Fijne dag!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo G de Jong,

Bedankt voor je bericht en bedankt voor het gesprek!
Het klopt dat het de laatste tijd erg druk is bij de klantenservice, maar hier werken we hard aan.

Het kampioenspakket komt in ieder geval je kant op! Vandaag met de sneeuw wordt het mogelijk wat lastig, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het pakket deze week nog binnen is.
Fijne dag!

Groetjes, Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen