Beantwoord

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen na het bestellen van het Feyenoord-shirt?

• 17 juli 2017
  • 32 reacties
  • 7337 keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

@JJ Drabbe, je hebt helemaal gelijk, het contract heb je met ons afgesloten. Wij balen er ook enorm van dat wij niet zelf de t-shirts opsturen, en geen inzicht hebben in het proces. Maar we doen ons best voor jullie!

Ik heb een vraagje aan jou: wanneer heb je de bestelling geplaatst? En kun je ook doorgeven of het een thuis- of een uitshirt was, en in welke maat? Dan zet ik dit direct voor je door zodat het juiste shirt z.s.m. naar je opgestuurd wordt. Het is al lang geen juli meer.

Groeten,

Natalia
Hai Natalia,

Ik heb de bestelling aan het begin van het seizoen (...) doorgegeven. Exacte datum weet ik niet, omdat ik ook geen bevestiging/reactie van Qurrent heb gekregen ... Maat is XL, thuisshirt.

Hoop dat jullie snel je verplichtingen aan alle shirt-bestellers kunnen voldoen, het geeft een nare bijsmaak aan de hele wervingsactie.

Groet,

JJ
Ik 14 juli. Maat L thuisshirt. Hoop dat ik na alle ergenis en wachten zowel een uit als thuisshirt in de brievenbus mag vinden...
Hallo,

eind Juli heb ik een thuisshirt xl besteld, nog niets ontvangen of gehoord.
Ook wordt er niet gereageerd als ik een bericht achter laat via het contactformulier.
Ik vind beide een heel kwalijke zaak.
Ik heb het inmiddels 3 keer ingevuld, geen enkele reactie of DHL bevestiging.
De eerste keer dat ik het formulier heb ingevuld is op 14 juli... dus ruim anderhalve maand geleden...

Voor het lange wachten mag er inmiddels wel een uit-shirt bij....

Helemaal mee eens! Ben benieuwd hoe Qurrent dit gaat goedmaken. Nog even en hij kan onder de boom....
Beste Qurrent vrienden,
Komt dat shirt dit seizoen of volgend seizoen?
Kijk voor de leuk is in een winkel, shirts zat aan de rekken!
Groet R. Wolfs
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Ezwets, MathijsRoks en JJ Drabbe,

Bedankt voor het doorgeven van de bestelde shirts. De maten L tot en met XXXL zijn een hele tijd niet leverbaar geweest. Vanaf 5 oktober zijn deze maten weer leverbaar bij Feyenoord. Ik heb deze bestellingen met spoed doorgestuurd naar Feyenoord en we zorgen ervoor dat deze shirts zo snel mogelijk bij jullie binnenkomen.
Bedankt voor jullie engelengeduld.

Groetjes, Nina

Reageer