Beantwoord

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen na het bestellen van het Feyenoord-shirt?

  • 17 juli 2017
  • 32 reacties
  • 7337 keer bekeken

Jaaaa vorige week een mail gehad om mn feyenoord shirt te bestellen.
Ik gelijk ingevuld alleen uiteindelijk niet de optie gehad om hem op te halen in de shop.
Geen bevestiging van mn bestelling en als ik de oude mail open krijg ik te zien dat ik de enquete al heb ingevuld.
Gaat dit wel goed of heb ik iets verkeerd gedaan?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 30 augustus 2017, 13:04

Hoi WesleyS en ezwets,

Bedankt voor het aanmaken van dit topic en welkom!

Het klinkt heel vreemd, maar het klopt dat je geen bevestiging hebt ontvangen.
Zodra je de maat hebt geselecteerd, zal de eerstvolgende e-mail van de DHL afkomstig zijn.

Het is uiterst begrijpelijk dat jullie denken dat er iets is fout gegaan met de bestelling.

Omdat er een achterstand is opgelopen met het versturen van de Feyenoordshirts, duurt dit wat langer dan bij andere verzendingen.

Ik zal voor de zekerheid jullie gegevens doorgeven aan de afdeling die de shirts versturen.

Excuses voor het ongemak.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Ezwets, MathijsRoks en JJ Drabbe,

Bedankt voor het doorgeven van de bestelde shirts. De maten L tot en met XXXL zijn een hele tijd niet leverbaar geweest. Vanaf 5 oktober zijn deze maten weer leverbaar bij Feyenoord. Ik heb deze bestellingen met spoed doorgestuurd naar Feyenoord en we zorgen ervoor dat deze shirts zo snel mogelijk bij jullie binnenkomen.
Bedankt voor jullie engelengeduld.

Groetjes, Nina
Beste Qurrent vrienden,
Komt dat shirt dit seizoen of volgend seizoen?
Kijk voor de leuk is in een winkel, shirts zat aan de rekken!
Groet R. Wolfs
Ik heb het inmiddels 3 keer ingevuld, geen enkele reactie of DHL bevestiging.
De eerste keer dat ik het formulier heb ingevuld is op 14 juli... dus ruim anderhalve maand geleden...

Voor het lange wachten mag er inmiddels wel een uit-shirt bij....


Helemaal mee eens! Ben benieuwd hoe Qurrent dit gaat goedmaken. Nog even en hij kan onder de boom....
Hallo,

eind Juli heb ik een thuisshirt xl besteld, nog niets ontvangen of gehoord.
Ook wordt er niet gereageerd als ik een bericht achter laat via het contactformulier.
Ik vind beide een heel kwalijke zaak.
Ik 14 juli. Maat L thuisshirt. Hoop dat ik na alle ergenis en wachten zowel een uit als thuisshirt in de brievenbus mag vinden...
Hai Natalia,

Ik heb de bestelling aan het begin van het seizoen (...) doorgegeven. Exacte datum weet ik niet, omdat ik ook geen bevestiging/reactie van Qurrent heb gekregen ... Maat is XL, thuisshirt.

Hoop dat jullie snel je verplichtingen aan alle shirt-bestellers kunnen voldoen, het geeft een nare bijsmaak aan de hele wervingsactie.

Groet,

JJ
@JJ Drabbe, je hebt helemaal gelijk, het contract heb je met ons afgesloten. Wij balen er ook enorm van dat wij niet zelf de t-shirts opsturen, en geen inzicht hebben in het proces. Maar we doen ons best voor jullie!

Ik heb een vraagje aan jou: wanneer heb je de bestelling geplaatst? En kun je ook doorgeven of het een thuis- of een uitshirt was, en in welke maat? Dan zet ik dit direct voor je door zodat het juiste shirt z.s.m. naar je opgestuurd wordt. Het is al lang geen juli meer.

Groeten,

Natalia
Helemaal mee eens! Ben benieuwd hoe Qurrent dit gaat goedmaken. Nog even en hij kan onder de boom....
Beste Qurrent moderators,

Kunnen jullie dan even checken of mijn bestelling a) ook is ontvangen en b) dus ook in de wacht staat?
Hoe lang gaat deze levering nog duren?

Merk op dat we deze shirt-deal met jullie hebben gesloten, niet met FEY, en dat jullie dus verantwoordelijk zijn voor levering conform de CONTRACTUELE voorwaarden:
"Je ontvangt begin juli het nieuwe Feyenoord-shirt
Omdat je bent overgestapt naar groene energie van Qurrent krijg je van ons het nieuwe Feyenoord-shirt seizoen 2017 / 2018 cadeau. Zodra het shirt verkrijgbaar is, ontvang je van ons een email met een link naar de bestelpagina. Na bestelling kun je het shirt ophalen in het stadion of gratis thuis laten bezorgen."

Er is dus m.i. sprake van het niet nakomen van het contract door Qurrent...

JJ
Reputatie 2
Badge +8
Hoi ezwets,

Ik begrijp dat dit heel vervelend is, kan het zijn dat je toevallig de maat L, XL, XXL of XXXL besteld hebt?
Deze maten zijn namelijk een tijd niet op voorraad, hebben wij doorgekregen.

Hierdoor is er bij sommigen een enorme vertraging opgelopen.
Het ligt bij Feyenoord en je krijgt bericht zodra zij het shirt hebben meegegeven aan de bezorgdienst.

Ik heb dit destijds (30 augustus 2017) naar hen geëscaleerd.

Groeten van Giulia
Het is een drama, ik heb het shirt al in juli besteld en wacht nog steeds... Bestelling ligt volgens Qurrent bij Feyenoord.
Maar als ik daar iets bestel heb ik het de volgende dag in huis. Dus ik weet niet met welke partijen Qurrent zaken doet maar ik zou daar niet nogmaals mee in zee gaan. Het zou Qurrent sieren om er een uit-shirt bij te doen als compensatie voor het idioot lang wachten.
Nog steeds geen shirt 😠
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Ezwets,

Ik begrijp dat het vervelend is om te wachten op het shirt, maar zoals in dit topic staat aangegeven ligt de bestelling bij Feyenoord. Het shirts wordt dus verzonden.
Bedankt voor je geduld.

Groetjes. Nina
Ben een beetje klaar met wachten, ik koop er wel een in de Feyenoord shop en hou 95 euro in van de maandelijkse rekening. Kan iemand van Qurrent hier akkoord voor geven?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Dick,

Wat fijn dat je ons hebt kunnen vinden hier op de community.
Het verzenden van de bestellingen wordt geregeld door DHL.
DHL kan hierover een bevestiging sturen met hierin een track&trace link. In dit geval kun je dus het best contact opnemen met DHL.
Een fijn weekend gewenst!

Groetjes, Nina
Ik heb mijn welkomst kado besteld en gezien waar ik de status van de bestelling kon volgen. Ik kan nu niet meer terug vinden waar ik die status kon vinden
Reputatie 2
Badge +8
Hoi WesleyS en ezwets,

Bedankt voor het aanmaken van dit topic en welkom!

Het klinkt heel vreemd, maar het klopt dat je geen bevestiging hebt ontvangen.
Zodra je de maat hebt geselecteerd, zal de eerstvolgende e-mail van de DHL afkomstig zijn.

Het is uiterst begrijpelijk dat jullie denken dat er iets is fout gegaan met de bestelling.

Omdat er een achterstand is opgelopen met het versturen van de Feyenoordshirts, duurt dit wat langer dan bij andere verzendingen.

Ik zal voor de zekerheid jullie gegevens doorgeven aan de afdeling die de shirts versturen.

Excuses voor het ongemak.

Groeten van Giulia
Ik heb het inmiddels 3 keer ingevuld, geen enkele reactie of DHL bevestiging.
De eerste keer dat ik het formulier heb ingevuld is op 14 juli... dus ruim anderhalve maand geleden...

Voor het lange wachten mag er inmiddels wel een uit-shirt bij....
Beste Qurrent,

inmiddels 2 weken geleden een link gekregen om het shirt te bestellen,
vervolgens alles ingevuld maar nu heb ik tot op de dag van vandaag geen bevestiging of bericht gehad.
ook geen bericht gehad van een pakketkoerier wanneer ze zullen komen.

is mijn bestelling wel goed gegaan ?

in afwachting van uw reactie,

WesleyS
Reputatie 2
Badge +8
Hoi @HelmerTilburgs en @Treviprof,

Bedankt voor jullie melding!

Ik heb jullie gegevens doorgezet naar de desbetreffende partij die over het versturen gaat van jullie Feyenoord-shirt.

Zij zullen binnen een termijn van een paar weken een e-mail naar jullie sturen, hopelijk ontvangen jullie daarvoor al een e-mail van de DHL.
Dan weten jullie dat het shirt verstuurd is 😉.

Excuses voor het ongemak.


Groeten van Giulia
Ook wij hebben eindelijk op 28 juli ons shirt mogen bestellen. Geen reactie meer gehad. Is er iets fout gegaan bij de bestelling?
Reputatie 2
Badge +8
Dat is mooi Martijn, daar zijn Natalia en ik erg blij mee.

Groeten van Giulia
@Natalia van Qurrent

Ja hij is afgelopen zaterdag binnen gekomen.

Groetjes Martijn
Reputatie 5
Badge +14
Je weet toch waar DHL voor staat, Doet Het Langzaam.
Zou voor een andere bezorgdienst kiezen dat dhl is gewoon een ramp.
@Reusla, @MartijndeRooij Zijn de shirts inmiddels aangekomen? :)

Groet,

Natalia


Hoi Natalia,

Ja hoor, is zaterdag afgeleverd.
DHL heeft er wat lang over gedaan....

Thanx.

Berry

Reageer