Waarom is mijn verlenging nog niet verwerkt?

• 17 november 2017
  • 12 reacties
  • 1302 keer bekeken

Badge
Vorig jaar kreeg ik voor het aflopen van mijn contract (oktober) telefonisch een verlengingsvoorstel van 1 jaar met gratis windtegoed. Hier ben ik op ingegaan, dit verliep vlekkeloos.
Dit jaar geen aanbod gekregen, dus zelf aan de bel getrokken. Uiteindelijk via email wederom een verlengingsvoorstel van 1 jaar met gratis 2e windtegoed, dit zou dan met terugwerkende kracht oktober 2017 ingaan. Dit voorstel heb ik geaccepteerd.
Inmiddels heb ik al meerdere mails gestuurd en meermaals telefonisch contact opgenomen omdat dit nog steeds niet verwerkt is. Aan de telefoon werd mij steeds verteld dat het uiterlijk nog diezelfde dag verwerkt zou zijn... Niet is minder waar, ik heb nog steeds geen nieuw contract!

Als het aan het eind van dit jaar nog niet verwerkt is, dan zie ik mij genoodzaakt over te stappen naar een andere aanbieder die de administratie beter op orde heeft.

Ik sta nog steeds achter mijn keuze voor Qurrent als groenste stroomleverancier, maar ik ben diep teleurgesteld in de (administratieve) klantenservice!

12 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo J.J.Brinkman,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Excuses voor de vertraging. Inmiddels wil ik je laten weten dat het contract is omgezet.

Het omzetten van contracten vereist een bepaalde technische expertise, waardoor dit soms wat langer duurt. Gelukkig heeft mijn collega dit voor je opgelost en heb je zojuist een verlengingsbevestiging per e-mail ontvangen.
Het contract is gewoon voor jou ingegaan op 2 oktober, dus je hebt niet te maken gehad met variabele tarieven tot nu. Dit wordt met de komende jaarnota allemaal opgelost.

Natuurlijk vind ik het vervelend dat er in eerste instantie geen verlengaanbod is toegestuurd. Aan dit proces wordt hard gewerkt zodat in de nabije toekomst iedereen tijdig een passend verlengaanbod toegestuurd krijgt. Ik hoop dat wij jou ook volgend jaar weer met zo'n aanbod mogen verblijden.

Ik wil je echt gerust stellen en ik wens je een prettig weekend toe.

Groet, Nina
Badge
Beste Nina,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de mail met 'het nieuwe contract' inmiddels ontvangen en ik hoop dat het dan ook spoedig inclusief het windtegoed in mijn online profiel verwerkt wordt.

Fijn weekend!
Groet, Jelmer
Badge
Wanneer wordt het 'nieuwe contract' en het extra windtegoed verwerkt in mijn online profiel?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo J.J.Brinkman,

Bedankt voor je bericht.
Omdat het extra Windtegoed en de verlenging nog niet inzichtelijk voor je zijn, gaan mijn collega's en ik dit voor jou verwerken.
Zodra ik hier terugkoppeling over heb hoor je van mij.
Fijne dag gewenst!

Groetjes, Nina
Badge
Toch wel erg treurig dat een bestaande klant, die graag wil verlengen na 2 maanden nog steeds niet weet waar hij aan toe is!
Ik hoop dat het voor het eind van het jaar toch nog allemaal geregeld kan worden...
Ter compensatie van het ongemak: een Feyenoord gerelateerd geschenk voor in mijn schoen en/ of onder de boom?
Badge
Ik wacht al 2 maanden op de verwerking van de windtegoeden als gevolg van verlenging...
Reputatie 3
Badge +8
Hallo J.J.Brinkman,

Ik begrijp dat het vervelend is dat je het Windtegoed nog niet in kan zien, maar hier wordt aan gewerkt.
Je hebt een contract gekregen ter bevestiging van de verlenging en hierin staat alles aangegeven. Zo weet jij zeker waar je aan toe bent.
Zodra ik terugkoppeling heb over het Windtegoed hoor je van me!

Groetjes, Nina
Badge
Inmiddels zijn we het nieuwe jaar ingewaaid, maar nog steeds Is het extra windtegoed noch de verlenging van het contract in mijn gegevens terug te vinden.
Tevens wordt ik regelmatig door Qurrent gebeld om klant te worden met een mooie tegoedbon van 200€ van Feyenoord, als ik dan aangeef reeds klant te zijn, dan gaat de vlieger helaas niet op.
Dus ben ik nu nog klant bij Qurrent? Zo ja, wat is de status van mijn contract?
Zoals eerder aangegeven, ik ben graag klant bij Qurrent, maar over de contractverlenging ben ik zeer ontevreden. Hoe gaan jullie mij weer 100% tevreden maken?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo J.J. Brinkman,

Bedankt voor je bericht.
Het nieuwe jaar zijn we inderdaad ingewaaid, samen met de Windtegoeden van je verlenging. De Windtegoeden zijn actief, maar zijn dus helaas nog niet voor jou inzichtelijk.
Zoals aangegeven wordt er aan gewerkt en zodra ik hierover een terugkoppeling heb hoor je van me.

Groetjes, Nina

Update van moderator Tessa 25-01-2018
We zijn nog bezig met het inzichtelijk krijgen van het windtegoed in Mijn Energie. Het staat daarentegen wel goed in de rest van onze administratie, dus op een eventuele jaarnota wordt de opwek correct verwerkt. Bedankt voor je geduld!

Update van moderator Tessa 08-02-2018
Wij werken nog altijd aan een oplossing. Wij hopen je hier snel over te kunnen berichten.

Update van moderator Jurjen 22-02-2018
We werken nog steeds aan het inzichtelijk maken van het windtegoed. Ik zal even aan het jasje trekken van mijn collega's of te checken hoe het ervoor staat.

Update van moderator Tessa 12-03-2018
Helaas is het issue in Mijn Energie nog niet opgelost. Excuses voor het ongemak

Update van moderator Serena 26-03-2018
Onze technische is nog steeds bezig met het vinden van een oplossing. We houden je op de hoogte zodra er meer bekend is, excuses voor het lange wachten.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi J.J. Brinkman,

Als het goed is zou het windtegoed weer zichtbaar moeten zijn in ME. Het verwerken van de verlenging in Mijn Energie is nog in behandeling bij de technische afdeling. Het staat verder wel goed in onze administratie, zodat de juiste tarieven worden gehanteerd op de jaarnota.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi J.J. Brinkman,

Ik vind het heel vervelend, maar ik krijg op dit moment een foutmelding als ik jouw klantgegevens wil benaderen. Ik kan dus niet zien wat de stand van zaken is. Ik denk ook dat je hierdoor niet kan inloggen in Mijn Energie. Ik heb dit meteen geëscaleerd naar de technische afdeling. Ik hoop dat het snel is opgelost en ik zal in de loop van de week nog een keer een update geven als het weer inzichtelijk is.

Excuses voor het ongemak.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @J.J.Brinkman,

Goed nieuws! Het probleem is verholpen en je kan weer in Mijn Energie. Ook in kan nu jouw klantgegevens weer benaderen en zie dat de verlenging ook juist verwerkt is in Mijn Energie.

Groet,
Tessa

Reageer