Beantwoord

Wanneer ontvang ik de link om het Feyenoord shirt te bestellen?

  • 2 juli 2017
  • 28 reacties
  • 1513 keer bekeken

Nu het feyenoord shirt te verkrijgen is ben ik benieuwd wanneer wij als nieuwe klant het kunnen bestellen, me zoon kan bijna niet wachten.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 20 november 2017, 14:49

Hallo Ino de Vries,

Bedankt voor je bericht.
De bestelling is inmiddels bij ons en bij Feyenoord binnengekomen. Je ontvangt het uitshirt binnen 2 weken.
Excuses voor de vertraging maar bedankt voor je geduld!

Groet, Nina
Bekijk origineel

28 reacties

Hoi EvelineLardee,

Je hebt van ons een mail ontvangen: 'Binennkort kun je je shirt bestellen'. We begrijpen dat 'binnenkort' een relatief vaag begrijp is. De precieze datum is ook voor ons nog onbekend. Het is de bedoeling dat het in de loop van volgende week mogelijk zal zijn om het shirt te bestellen. Zodra het kan, ontvang je van ons een mail.

Heb je trouwens leuke ideeën over hoe het nieuwe uitshirt uit komt te zien? Deel ze met ons in deze topic.

Groeten,

Natalia
Nog geen mail, nog geen nieuws? 🙂
Reputatie 2
Badge +8
Kan goed kloppen RoelHogervorst,

Volgende week zal je een e-mail ontvangen waarin wij vragen om jouw maat te selecteren.
Dan zullen wij het shirt naar je toesturen.

Bedankt voor je engelengeduld Roel, gaat nota bene wel om HET SHIRT hé? ;)

Groeten van Giulia
Badge
Ik heb vorige week de maat doorgegeven. Maar ook nog geen shirt ontvangen.
Ik ben een nieuwe klant. Wanneer kan ik mijn shirt bestellen.
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Rob,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Zojuist heb ik je contract erbij gepakt en ik zie dat je geen Feyenoord energiecontract hebt, maar een Groene Cheque contract. Dit is de reden dat je nog geen e-mail hebt ontvangen om een shirt te bestellen.

Jacob, de shirts worden binnen 1-2 weken thuisgestuurd, dus nog even geduld! :-)

Groetjes, Nina
Badge
Ik heb inmiddels een mail van DHL het shirt is daar en wacht op verzending. En ik wel degelijk het feyenoord contract. Ik ben ook al vele jaren seizoenkaarthouder.
Hoi @JacobVeenman ,

Goed dat je bericht hebt gehad van DHL. Is het shirt inmiddels aangekomen?

Groet,

Natalia
Badge
Nathalie,

Ik was vergeten te melden. Ik heb het shirt zaterdag ontvangen van DHL. Waarvoor dank. Ik ben al heel lang seizoenkaarthouder dus dit betekent veel voor me.
Reputatie 2
Badge +8
Dat is fijn JacobVeenman!

Ben je er zaterdag bij? ;)

Groeten van Giulia
Badge
Giulia zaterdag zal ik er zeker zijn. Ik heb het gemist het wedstrijdbezoek. Het is tenslotte het laatst geweest met kampioenschap wat schitterend was.
Het T-shirt is net (26 aug) door DHL afgeleverd. Overigens zonder het door jullie aangegeven bericht.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Treviprof,

Fijn dat het shirt binnen is! Veel plezier ervan.

Groet,

Jeroen
Hallo qurrent,

Nog geen bericht gehad over het bestellen van het feyenoord shirt. Alweer twee weken geleden.
Wat gaat dit ontzettend moeizaam!

Wanneer gaat het gebeuren?

Frank
Hallo,

Ook ik heb nog steeds geen mail gehad, en geen mooiste shirt van Nederland.
Graag jullie reactie, alvast bedankt.

groet,
Gert-Jan
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Frank en Gert-Jan,

Bedankt voor jullie berichten.
Frank: Zoals aangegeven had jij in eerste instantie een contract met een andere contractvorm. Dit hebben we voor jullie, als uitzondering, aangepast. Het distributiebedrijf is benaderd met het verzoek om een bestellink toe te sturen. Hou de (ongewenste) mailbox dus goed in de gaten.
Gert-Jan: omdat jij al wel vanaf het begin het juiste contract hebt, heb ik opnieuw het distributiebedrijf benaderd. Ze zullen spoedig een bestellink sturen naar het bij ons bekende e-mailadres. Hou je ook de ongewenste mailbox in de gaten?

Bedankt voor jullie geduld!

Groetjes, Nina
Nog steeds geen bericht gehad......
Wij helaas ook nog niet, Frank. :(

Groet,

Natalia
Ik meld me nog maar een keer. Nog steeds geen enkel bericht.

Het is wel een trieste bedoeling aan het worden.

Zit te denken aan een flink spandoek voor in de kuip:

'qurrent waar blijft mijn shirt'.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Fnederlof,

Ik begrijp dat het vervelend is dat het shirt nog niet is ontvangen, maar wij willen je hier verder ook alleen maar helpen.
Omdat je aangeeft dat je nog geen bestellink hebt ontvangen, wil ik zelf de bestelling bij Feyenoord voor je plaatsen.
Wil je een uit/thuis shirt, en in welke maat? Dan stuur ik dit voor je door naar Feyenoord.

Groet, Nina
Dankje nina, graag een thuisshirt medium. Gr frank
Reputatie 3
Badge +8
Bedankt voor je snelle reactie, Frank.
Feyenoord heeft zojuist de bestelling van mij doorgekregen.
Ik hoop dat je het shirt snel binnen hebt!
Bedankt voor je engelengeduld...

Groet, Nina
Hi there,

I have recently switched to Qurrent and besides all the advantages, the phone operator told me I would get a Feyenoord t-shirt due to the sponsorship agreement you guys have. I haven't received any information about it though, and wanted to know what I have to do to order my tshirt.

Thanks in advance,
Gianluca
Reputatie 3
Badge +8
Hello Gianluca,

Thank you for your message and welcome to the community!

I checked your contract for you. I see that you have chosen the '3 jaar Prijs Zeker Groene Cheque' contract. With this contract you can get your 'opzegvergoeding' refunded on the first jaarnota.
This is stated in your contract. There was a seperate contract with a Feyenoordshirt, but that did not include the Groene Cheque.

Because you don't have a Feyenoordcontract, you will not receive a Feyenoord shirt. I am sorry for the confusion! I will make sure that this gets back to the phone operator.

I hope that despite all this you will be very happy with Qurrent. Thank you for helping us be kind to the environment!

Have a good day!

Greetings, Nina
Hi Nina,

Oh my God, what horrible mistake!! I was looking so much forward to the Feyenoord t-shirt!
Of course, this is not the only reason why I switched to Qurrent and definitely shit happens when you work with external operators.
If you have a spare tshirt let me know, so I can wear it when I go to the Stadium, would be nice, in the meantime I wish you a very good day and I want to thank you for your time and kind answer.

Gian

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen