Vraag

Wanneer ontvang ik mijn Feyenoord shirt?

  • 12 juli 2017
  • 125 reacties
  • 3791 keer bekeken


Toon eerste bericht

125 reacties

Hoi minte88,

Dank voor je snelle reactie. Ik heb je gegevens direct doorgestuurd naar diegenen die de shirts opsturen. Ik moet er wel bij zeggen dat maat L momenteel niet op voorraad is, dus we vragen om nog iets meer geduld.

Groet,

Natalia
Hoi Natalia,

Jammer dat dat niet even pro-actief wordt gemeld in plaats van dat je er weer achteraan moet bedelen.
In de fanshops zijn de shirts er wel gewoon, jammer dat het seizoen al 7 officiele wedstrijden onderweg is en het shirt maar op zich laat wachten. Niet echt een warm welkom bij een nieuwe energie maatschappij.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Erik,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Ik begrijp dat dit erg vervelend is, maar iedereen die recht heeft op een Feyenoordshirt zal deze ook ontvangen.

Het loopt momenteel storm om een Feyenoordshirt te bemachtigen. Daarom zijn er een aantal maten niet meer op voorraad, namelijk: L, XL, XXL en XXXL.
Deze worden natuurlijk bijbesteld, maar hierdoor duurt het versturen en ontvangen van deze maten langer dan normaal.
Dit ligt bij Feyenoord en je krijgt bericht zodra ze het shirt hebben meegegeven aan de bezorgdienst (DHL).

Wat betreft de openingstijden van de klantenservice: we zijn doordeweeks telefonisch bereikbaar vanaf 8:30 tot 19:00 (ma/do) of tot 17:00 (vr). Op zaterdag zijn we bereikbaar tussen 10:00 en 16:00.

Een prettig weekend gewenst!

Groeten van Nina
sorry maar ik wacht al bijna 3 maanden op een shirt ? lekkere positieve overstap zo er wordt van alles beloofd maar niks wordt waargemaakt tienduizenden keren gebeld vanwege het shirt en andere fouten van qurrent ik heb gisteren medewerker aan de lijn gehad en ik zou persoonlijk worden terug gebeld over waar me shirt bleef en wat krijg ik een lullig emailtje nou sorry ik ben nou nog steeds niet echt te spreken over het feit hoe jullie je klanten behandelen en vooral omdat ik aan een 3 jarig contract zit als het elke zo moet gaan met spullen krijgen of fouten in de website zodat niks wordt aangegeven geen chat contact kunnen opnemen al vanaf juli niet maar wel elke keer minuten lang bellen valt ook behoorlijk in het verkeerde keelgat

Groetjes
een ontevreden klant
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Minte,

Ik ben het helemaal met je eens dat het veel te lang duurt. Mijn collega Natalia heeft de afdeling die de distributie van de shirts regelt hier op geattendeerd.

Dank voor je geduld. Ik hoop dat je snel met het shirt in het stadion of op de bank kunt zitten!

Groet,
Tomer
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Erik,

Ik heb van mijn collega Koen begrepen dat hij het voor je aan het uitzoeken is en je telefonisch op de hoogte houdt. Hopelijk zit je snel met je shirt in het stadion of voor de buis op de bank!

Groet,
Tomer
Beste,

We zijn in mei direct naar jullie over gestapt ivm. de shirtactie Feyenoord.
Hartstikke leuk maar het is nu oktober en mijn shirt is er nog niet. :(

Na heel veel mailen en bellen mocht ik het shirt half augustus bestellen. Het zou er uiterlijk binnen 3 weken zijn, we zijn nu 5 weken verder en uiteraard zit ik hier nog zonder shirt.

Wanneer komt het shirt?

David
Reputatie 2
Badge +8
Hoi David,

Welkom op de community!
Vervelend dat je nog geen Feyenoord shirt hebt mogen ontvangen.

Omdat hier al veel bestaande topics van zijn, begeleid ik je graag naar dit topic.
Hier kun je meer informatie krijgen omtrent jouw Feyenoord shirt.

Groeten van Giulia
Hoi Giulia,

Dat geeft toch geen antwoord op mijn vraag waar mijn shirt blijft?

Ik ben direct in april/mei overgestapt en het is nu eind september.
Belofte destijds was dat wij als eerste het nieuwe shirt zouden hebben, nou dat is dus een loze belofte gebleken.

kunt u nakijken wat de status is en mij informeren wanneer het shirt komt?

Anders bestel ik er gewoon 1 bij Feyenoord en verrekenen we de factuur van het shirt wel met de energienota's.

Ik heb thuisshirt maat M besteld dus de maat is ook het probleem niet.

David
Reputatie 2
Badge +8
Hoi David,

Ik heb je doorverwezen naar dat desbetreffende topic omdat jij in een soortgelijke situatie zit als de anderen.
Ik baal er ontzettend van dat je het shirt nog niet hebt ontvangen.
Het is voor ons niet te achterhalen waar jouw shirt op dit moment is, ik zie ook dat het al een paar keer is doorgezet naar Feyenoord.

Ik zal dit opnieuw voor jou in orde maken en heb het thuisshirt in maat M opgevraagd.
Via deze weg ga ik er van uit dat je spoedig het shirt zult ontvangen.

Groeten van Giulia
Ik kreeg bericht dat 31/8 naar Feyenoord is gestuurd shirt te sturen
Zijn bijna maand verder
Helaas nog niks ontvangen
Hoop snelle reactie
Jammer dat lang duurt
Terwijl er staat binnen 1/3 weken
5 september heb ik mijn maat etc. doorgegeven en dus mijn Feyenoord (uit)shirt besteld XL.
inmiddels 4 weken verder echter niets gehoord of gezien tot zover.
graag verneem ik de actuele status ...
Hallo,

Ik ben veel gewend van Klantenservices maar dit begint toch alles te slaan vrees ik. Geen reacties op mails, telefonisch vaak onbereikbaar, chatfunctie heeft het nog nooit gedaan e.d..Ik krijg het gevoel dat ik erin gestonken ben door klant van Qurrent te worden. Inmiddels is mijn contract van start gegaan en ik heb nog steeds geen Feyenoord shirt ontvangen. Wanneer wordt dit nu eens gefixed?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Emiel,

Ik ben het helemaal met je eens. Wij werken er hard aan om iedereen die recht heeft op een Feyenoord-shirt, dit zo snel mogelijk toe te zenden. Door de ongelooflijke stormloop op de shirts duurt dit langer dan verwacht.

Eén ding is zeker, het shirt zal je krijgen. Onze excuses dat het langer duurt dan in eerste instantie aangegeven.

Groet,
Tomer
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Erwin,

Welkom op de community, het is inderdaad erg druk maar goed dat je ons hier gevonden hebt! Vervelend dat je je shirt nog niet hebt ontvangen. Om welke maat + uit/thuis shirt gaat het? Dan ga ik er voor je achteraan.

Groet,

Jeroen
Hi Jeroen, dank voor je reactie. Mijn maat is L en ik zou graag het uit shirt willen ontvangen (bij voorkeur met Champions League logo erop)

Gr. Erwin.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Maurice,

Bedankt voor je bericht en wat goed dat je ons hier hebt kunnen vinden op de community!
Je hebt inmiddels al met een collega van me gesproken, maar ik stuur je ook graag hier het bericht.
Het loopt storm om een Feyenoord shirt te bemachtigen. Daarom waren er een aantal maten niet meer op voorraad, waaronder XL.
Voor de zekerheid heb ik je bestelling nogmaals doorgegeven aan Feyenoord. Zodra het shirt weer op voorraad is komt het je kant op!

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Bedankt voor je bericht, Erwin!
Ik heb dit voor je doorgegeven aan Feyenoord en het shirt komt er zo snel mogelijk aan. Deze maat was namelijk een tijd niet op voorraad, maar hier wordt aangewerkt!
Fijn weekend!
Groetjes, Nina
Zaterdag a.s.het debuut van mijn zoon bij een wedstrijd van Feyenoord in de kuip, in een mooi nieuw sponsor shirt van Qurrent......wat???
wait nut???
Na al die weken nog niet ontvangen......kind teleurgesteld!!..........Wachtend op een mooie nieuwe aanbieding van een andere energie leverancier...... vindt dit beneden alle peil.....wel op straat ronselen en ledenwerven.....maar dit soort simpele dingen niet voor elkaar krijgen......lid worden was overigens wel snel geregeld......shame on you......
P.S.
Reageer nu is met een serieus antwoord......socia media kan maken en breken vrienden......ik hoop maken!!!!!!!!!
Met vriendelijke groet,
R Wolfs
Reputatie 3
Badge +8
Hallo R Wolfs,

Bedankt voor je bericht.
Ik vind het erg jammer om te horen dat het bestelde shirt nog niet is bezorgd! Daarom wil ik heel graag voor je aan de slag en dit doorgeven aan Feyenoord.
Wat voor shirt heb je besteld (uit/thuis) en in welke maat? Dan stuur ik dit door naar Feyenoord.
Excuses dat het langer duurt dan verwacht, maar we zorgen er voor dat dit shirt sowieso wordt bezorgd!
Bedankt voor je geduld en ik hoop dat je ondanks deze start toch nog lang bij Qurrent wil blijven!
Zo winnen we allemaal.

Groet, Nina
Hallo Qurrent, Ik heb 12 september als nieuwe klant het uitshirt besteld, maat XXL. Echter niks mogen ontvangen nog. Telefonisch zijn jullie lastig te bereiken en op mails word ook geen antwoord gegeven. Dus dan zo maar proberen .... ik hoor het graag. Groeten Ed Scholte
ja heb ook mn t shirt nog steeds niet na al zoveel loze beloftes wacht wel af
Beste Nina,
Dat is een thuisshirt maat L
Vandaag bellen, dan kan het nog verstuurd worden, morgen overmorgen of uiterlijk dan vrijdag in huis.......
Ben benieuwd!
René
Reputatie 3
Badge +8
Bedankt voor je snelle reactie, René!

Het liep storm om een Feyenoordshirt te bemachtigen. Daarom waren er een aantal maten (waaronder L) niet meer op voorraad. Natuurlijk zijn deze maten extra bijbesteld.
Het kan daarom heel goed zijn dat het versturen en ontvangen van deze maten langer duurt dan normaal.
De bestelling ligt nu bij Feyenoord en ik hoop dat je shirt snel binnen hebt!

Groet, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Ed,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Ik heb je inmiddels al een mail verstuurd.
Ronald, ik heb je een tijd geleden al gemaild om deze zelfde situatie uit te leggen.

Het loopt storm om een Feyenoord shirt te bemachtigen. Daarom zijn er een aantal maten, waaronder L tot en met XXXL lange tijd niet voorradig geweest. Deze maten zijn natuurlijk bijbesteld.
Daarom kan het heel goed zijn dat het versturen en ontvangen van deze maten langer duurt dan normaal.
De bestelling is voor jullie beiden nogmaals doorgegeven aan Feyenoord en ik hoop dat het shirt snel binnen komt!

Groet, Nina

Reageer