Vraag

Wanneer ontvang ik mijn Feyenoord shirt?

• 12 juli 2017
  • 125 reacties
  • 10473 keer bekeken

Toon eerste bericht

125 reacties

na vele malen belllen en meerdere contact te hebben gehad met qurrent
vanaf 28 juli nog steeds geen feyenoord shirt ontvangen dingen die niet echt goed correct liepen met me overstap
ik wordt hier nou niet echt vrolijk van heb nu wel al een 1ste factuur betaald maar echt positief over jullie ben ik niet te spreken er wordt me van alles beloofd en alsnog nog steeds niks te bekennen van me shirt

ik probeer vandaag te bellen maar jullie liggen er ook nog is uit storingg ???? en live chat allemaal leuk en aardig maar die doet het ook niet dus hoe gaat dit nu opgelost worden want als ik zo 3 jaar lang elke keer overal om moet bellen of berichten ben ik gauw klaar met qurrent !!
sorry maar ik wacht al bijna 3 maanden op een shirt ? lekkere positieve overstap zo er wordt van alles beloofd maar niks wordt waargemaakt tienduizenden keren gebeld vanwege het shirt en andere fouten van qurrent ik heb gisteren medewerker aan de lijn gehad en ik zou persoonlijk worden terug gebeld over waar me shirt bleef en wat krijg ik een lullig emailtje nou sorry ik ben nou nog steeds niet echt te spreken over het feit hoe jullie je klanten behandelen en vooral omdat ik aan een 3 jarig contract zit als het elke zo moet gaan met spullen krijgen of fouten in de website zodat niks wordt aangegeven geen chat contact kunnen opnemen al vanaf juli niet maar wel elke keer minuten lang bellen valt ook behoorlijk in het verkeerde keelgat

Groetjes
een ontevreden klant
Binnen drie weken zou mijn Feyenoord shirt worden verzonden maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Beetje jammer nu het seizoen al weken onderweg is. Ik wil graag persoonlijk contact met iemand en exact weten wanneer mijn shirt wordt verstuurd!
Het gaat om het thuisshirt in maat L. Hoor graag van u.
Hoi Natalia,

Jammer dat dat niet even pro-actief wordt gemeld in plaats van dat je er weer achteraan moet bedelen.
In de fanshops zijn de shirts er wel gewoon, jammer dat het seizoen al 7 officiele wedstrijden onderweg is en het shirt maar op zich laat wachten. Niet echt een warm welkom bij een nieuwe energie maatschappij.
Beste,

We zijn in mei direct naar jullie over gestapt ivm. de shirtactie Feyenoord.
Hartstikke leuk maar het is nu oktober en mijn shirt is er nog niet. :(

Na heel veel mailen en bellen mocht ik het shirt half augustus bestellen. Het zou er uiterlijk binnen 3 weken zijn, we zijn nu 5 weken verder en uiteraard zit ik hier nog zonder shirt.

Wanneer komt het shirt?

David
Hoi Giulia,

Dat geeft toch geen antwoord op mijn vraag waar mijn shirt blijft?

Ik ben direct in april/mei overgestapt en het is nu eind september.
Belofte destijds was dat wij als eerste het nieuwe shirt zouden hebben, nou dat is dus een loze belofte gebleken.

kunt u nakijken wat de status is en mij informeren wanneer het shirt komt?

Anders bestel ik er gewoon 1 bij Feyenoord en verrekenen we de factuur van het shirt wel met de energienota's.

Ik heb thuisshirt maat M besteld dus de maat is ook het probleem niet.

David
Zaterdag a.s.het debuut van mijn zoon bij een wedstrijd van Feyenoord in de kuip, in een mooi nieuw sponsor shirt van Qurrent......wat???
wait nut???
Na al die weken nog niet ontvangen......kind teleurgesteld!!..........Wachtend op een mooie nieuwe aanbieding van een andere energie leverancier...... vindt dit beneden alle peil.....wel op straat ronselen en ledenwerven.....maar dit soort simpele dingen niet voor elkaar krijgen......lid worden was overigens wel snel geregeld......shame on you......
P.S.
Reageer nu is met een serieus antwoord......socia media kan maken en breken vrienden......ik hoop maken!!!!!!!!!
Met vriendelijke groet,
R Wolfs
Beste Nina,
Dat is een thuisshirt maat L
Vandaag bellen, dan kan het nog verstuurd worden, morgen overmorgen of uiterlijk dan vrijdag in huis.......
Ben benieuwd!
René
Zo precies wat ik al dacht......feyenoord winkels hangen vol........helaas Qurrent het is niet gelukt.....hoofdsponsor overal reclame van jullie....maar een shirtje verstuurt krijgen is nogal moeilijk schijnt.......hoelang gaan jullie het excuus nog gebruiken dat ze op zijn....nee joh jullie staan 1-0 achter!
Beste Jeroen,
Bedankt voor je antwoord, 12 oktober zei je, het is nu de 25ste.........als Qurrent hoor je persoonlijk een shirt te gaan kopen en op de post te doen......dat is SERVICE en hoe jullie dit met Feyenoord doen is niet mijn probleem, zo los je klantgebonden problemen op.
Geen woorden maar daden, staat in het clublied van de club die jullie naam draagt als sponsor.....beloof dan niks als je dingen niet waar kan maken.......😤 😤 dd
Goedemiddag,
Weer een week verder en weer geen post.
Zie berichten eerder verstuurd.......bla bla bla bla.
Heb een rugby shirt in Australie besteld precies op de dag na heeft dat 3 weken geduurd.
Als jullie nou niet willen of kunnen, stuur dan een email met schriftelijke toestemming dat ik een shirt mag halen, en éénmalig dit van de maand rekening af mag halen........help ik jullie, helpen jullie mij.....meer kan je niet van een klant verwachten...
Maar hou op met die rare toezeggingen....want het interesseert jullie geen reet, het zijn antwoorden om van zeikers af te komen.
Als je vandaag iets op de post doet is dat dinsdag binnen.........en er zijn shirts zat in de winkels van Feyenoord, al weken......
Tja mensen......dit hoort er ook bij........
Ben benieuwd wie van jullie nu weer een excuus heeft namens de firma.......
Nou kom maar door.....begint zelfs lachwekkend te worden.
🤣🤣🤣🤣🤣
5 september heb ik mijn maat etc. doorgegeven en dus mijn Feyenoord (uit)shirt besteld XL.
inmiddels 4 weken verder echter niets gehoord of gezien tot zover.
graag verneem ik de actuele status ...
Waardeloos. In Augustus heb ik het shirt besteld en nog steeds niet binnen. Al 3x achteraan gebeld. "De wachttijden zijn langer dan u van ons gewend bent". En dan aangeven dat de vertraging bij Feyenoord ligt. Ik bestel geen shirt bij Feyenoord, ik bestel hem via Qurrent. En wat het ergste is, ik moet er continue zelf achteraan bellen. Verder is er al een kwart seizoen gespeeld en zit ik nog steeds zonder shirt. Allemaal loze beloftes. Waardeloos dit. Wat een flutcommunicatie..... Service van likmevestjes
Ik heb de hoop opgegeven en verzocht mij een waardebon voor de Fanshop op te sturen. Daarbij onderzoek ik momenteel of ik weer terug mag naar mijn oude leverancier ivm in gebreke blijven van Qurrent. Juridisch moet dit mogelijk zijn.
Ik voel mij behandeld als shit! Niet eens omdat het shirt er niet is, al is dat waardeloos, maar voornamelijk omdat de communicatie een groot drama is.....

Daarbij, als ik de teruglevering wil zien van mijn zonnepanelen, dien ik een Solarbox aan te schaffen van €85 euro. Bij Greenchoice zag ik al deze gegevens gewoon in een app!!!! Hoe moeilijk kan het zijn. Bah. Dikke nul voor Qurrent. Shirt overigens nog steeds niet binnen terwijl 1/3e van het seizoen er al op zit. #Belachelijk
Hallo Qurrent, Ik heb 12 september als nieuwe klant het uitshirt besteld, maat XXL. Echter niks mogen ontvangen nog. Telefonisch zijn jullie lastig te bereiken en op mails word ook geen antwoord gegeven. Dus dan zo maar proberen .... ik hoor het graag. Groeten Ed Scholte
LS, op de community zag ik al meerdere topics rond het Feyenoord shirt voor mijn zoontje. Voor mij de enige reden om over te stappen. Sterker, de dagen na het kampioenschap liep een heel bataljon door onze straat in Rotterdam om zieltjes te werven. Ook ik viel voor het aanbod van het shirt, al stond ik nog 2 jaar onder contract van een andere partij. Nu, maanden verder wordt verteld dat het shirt geen onderdeel is van de overeenkomst (...). Ongelooflijk dit. Riekt naar oplichterij. Vanaf juni heb ik verschillende malen naar de status van het shirt gevraagd en nu wordt dit verteld half oktober. Enorm slechte beurt van Qurrent. Ik heb spijt van de overstap. Iemand enig idee of ik onder de overeenkomst uit kan?
Het was de enige reden om over te stappen. En wat een ongelooflijk kul verhaal. Mij is toegezegd dat de overstapboete betaald zou worden en het Feyenoord shirt. Nu wordt dit aan elkaar gekoppeld. Mijn contract liep nog 2 jaar, dus er was geen andere incentive dan over te stappen dan het shirt. Ook de maandelijkse kosten zijn exact hetzelfde. Hier hou ik een nare nasmaak aan over en zal mij beraden op te nemen stappen. Dat ik geen klant bij jullie blijf is inmiddels voor mij een vanzelfsprekendheid. Jammer maar helaas, de enige keren dat er contact is geweest was deze ervaring negatief. Graag hoor ik op welke plek en via welk kanaal ik een klacht kan indienen.
En aanvullend op bovenstaande, deze mail kreeg ik op 15 juni 2017 (...) naar aanleiding van dezelfde vraag. Er is mij geen keuze geboden. Er is mij een overstapvergoeding en een shirt toegezegd. Kortom, dit is onacceptabel.
zeker, mobiele nummer is bekend bij jullie
Hoi Giulia,
Inmiddels is het een week geleden dat wij contact hadden, heb daarna ondanks toezeggingen niets meer vernomen. Hoor graag zsm van je. Gr, Patrick
hallo Giulia, al weer bijna vier weken verder en tot op heden niets vernomen. Geen enkele update. Dus hierbij nogmaals maar weer de vraag, wat is de status nu?
Reputatie 2
Badge +5
Hey RWolfs,

Jammer om te lezen dat jij nog geen shirt hebt ontvangen. Ik snap je punt, het komt natuurlijk over alsof het simpel opgelost kan worden. Helaas gaat het niet zo makkelijk als het lijkt, en zijn wij afhankelijk van diverse factoren die hier een rol in spelen.
Dit is natuurlijk geen excuus dat jij zo lang wacht op jouw shirt. Verder begrijp ik ook dat het allemaal te lang duurt. Daar zijn wij ook van op de hoogte. Dit is iets waar wij flink van hebben geleerd, waardoor wij weten hoe wij dit moeten oppakken in de toekomst.
Laten we ervan uit gaan dat jij volgende week het shirt zal krijgen. Als dat niet het geval is, ga ik kijken of ik creatief kan zijn met een oplossing. Uiteraard hoop ik dat het niet zo ver hoeft te komen.

Groetjes,
Nathan
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Jelle,

Wat ontzettend jammer dat dit zo is verlopen. Dit had niet moeten gebeuren.Daarentegen is dit wel een bekend probleem.
Wij hebben veel problemen ervaren met het sturen van de Feyenoordshirts. Het was voor ons erg moeilijk om te kunnen zien hoe het er aan toe ging met het sturen van de shirts.
Daarnaast waren wij afhankelijk van andere partijen, waardoor het overzicht niet goed bewaard werd.

Ik wilde je net bellen om dit met je te bespreken, zodat wij met elkaar in gesprek kunnen. Dit is toch wat anders dan met elkaar te mailen. Helaas heb ik je niet kunnen bereiken.
Zou jij me daarom in een privébericht willen sturen welke tijdstippen jouw uitkomen vandaag? Dan kan ik jou aanhoren, en jij mij.

Ik hoor het graag.

Groeten,
Nathan
Reputatie 2
Badge +5
Hi Annemiek,

Super fijn om te horen. Daar doen we dit voor 🙂 .

Groetjes,
Nathan

Reageer