Vraag

Wanneer ontvang ik mijn Feyenoord shirt?

• 12 juli 2017
  • 125 reacties
  • 10293 keer bekeken

Toon eerste bericht

125 reacties

LS, op de community zag ik al meerdere topics rond het Feyenoord shirt voor mijn zoontje. Voor mij de enige reden om over te stappen. Sterker, de dagen na het kampioenschap liep een heel bataljon door onze straat in Rotterdam om zieltjes te werven. Ook ik viel voor het aanbod van het shirt, al stond ik nog 2 jaar onder contract van een andere partij. Nu, maanden verder wordt verteld dat het shirt geen onderdeel is van de overeenkomst (...). Ongelooflijk dit. Riekt naar oplichterij. Vanaf juni heb ik verschillende malen naar de status van het shirt gevraagd en nu wordt dit verteld half oktober. Enorm slechte beurt van Qurrent. Ik heb spijt van de overstap. Iemand enig idee of ik onder de overeenkomst uit kan?
Zo precies wat ik al dacht......feyenoord winkels hangen vol........helaas Qurrent het is niet gelukt.....hoofdsponsor overal reclame van jullie....maar een shirtje verstuurt krijgen is nogal moeilijk schijnt.......hoelang gaan jullie het excuus nog gebruiken dat ze op zijn....nee joh jullie staan 1-0 achter!
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Patrick,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Ik ben blij dat je ons hier hebt gevonden en dat je al hebt rondgekeken.

Ik begrijp dat het Feyenoordshirt een reden is om over te willen stappen. Er zijn verschillende contractvormen geweest, en in dit geval heb jij het 3 jaar Prijs Zeker met Groene Cheque contract afgesloten. De Groene Cheque is een boetevergoeding van max €250.
Dit is per e-mail aan je bevestigd en het contract met deze voorwaarden is per e-mail en per post naar je toegestuurd.
Het Feyenoordshirt stond niet in de bestelling of in het contract vermeld.
Wanneer het contract is opgesteld heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze periode is het nog mogelijk om een contract te wijzigen of te annuleren.

Helaas heb jij binnen deze periode geen contact met ons opgenomen en is het contract met Groene Cheque bindend geworden. Ik vind het heel erg vervelend, maar dit kan ik helaas niet meer voor je oplossen. Voor deze verkoper heb ik in elk geval een melding gemaakt.

Ik wens je nog een prettige dag toe en ik hoop dat je toch nog samen met Qurrent verder wil, want zo winnen we allemaal.

Groet, Nina
Het was de enige reden om over te stappen. En wat een ongelooflijk kul verhaal. Mij is toegezegd dat de overstapboete betaald zou worden en het Feyenoord shirt. Nu wordt dit aan elkaar gekoppeld. Mijn contract liep nog 2 jaar, dus er was geen andere incentive dan over te stappen dan het shirt. Ook de maandelijkse kosten zijn exact hetzelfde. Hier hou ik een nare nasmaak aan over en zal mij beraden op te nemen stappen. Dat ik geen klant bij jullie blijf is inmiddels voor mij een vanzelfsprekendheid. Jammer maar helaas, de enige keren dat er contact is geweest was deze ervaring negatief. Graag hoor ik op welke plek en via welk kanaal ik een klacht kan indienen.
En aanvullend op bovenstaande, deze mail kreeg ik op 15 juni 2017 (...) naar aanleiding van dezelfde vraag. Er is mij geen keuze geboden. Er is mij een overstapvergoeding en een shirt toegezegd. Kortom, dit is onacceptabel.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi PatrickdeRegt,

Ik ben hier van geschrokken!

Ik kan me goed voorstellen dat dit heel verkeerd overkomt en dat je je belazerd voelt.
Ik heb de situatie even goed doorgenomen en het is heel vervelend dat dit mondeling is toegezegd en vervolgens niet is meegenomen in je contract.

Mag ik vandaag telefonisch contact met je opnemen?

Dan bespreken wij dit samen.

Groeten van Giulia
zeker, mobiele nummer is bekend bij jullie
Reputatie 2
Badge +8
Fijn dat we dit samen telefonisch hebben besproken Patrick.
Je ontvangt alle gegevens van mij per e-mail.

Nog een fijne dag verder!

Groeten van Giulia
Heb de link al wel een maand geleden aangeklikt maar nog steeds geen shirt, hoe kan dit?
Ik weet dat Feyenoord veel los maakt in een mens, maar dit

Een Feyenoord till I die fan
Zo morgen de klassieker super tof zin in........mooi nieuw shirt aan wat we gekregen hebben van de hoofdsponsor van Feyenoord....wait wut wut......nog steeds niet.......nee inderdaad nog steeds niet.........heb het opgegeven....de winkels hangen vol, maar Qurrent krijgt het niet voor elkaar.......het intereseert Qurrent kennelijk ook geen reet......het ligt aan Feyenoord zeggen ze dan........zucht.....is kijken hoelang het duurt als je de rekening niet betaald, hoe snel zijn jullie dan?😡 😡 😡
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @H.M.Pieper,

Bedankt voor je bericht. Ik heb deze verplaatst naar dit topic.
De bestelling is goed doorgekomen, maar omdat je een maat hebt besteld die lang niet leverbaar was heeft deze vertraging opgelopen.
Ik ga hier voor je achteraan bij Feyenoord. Dat shirt komt je kant op!

Groetjes, Nina
Hoi Giulia,
Inmiddels is het een week geleden dat wij contact hadden, heb daarna ondanks toezeggingen niets meer vernomen. Hoor graag zsm van je. Gr, Patrick
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Patrick,

Kun je mij jouw gewenste shirt en de maat toesturen in een privé bericht?
Dan kan ik het proces bespoedigen.

Groeten van Giulia
Reputatie 3
Badge +9
Hoi RWolfs,

Wat vervelend dat je je shirt nog niet ontvangen. Ik kan zien dat we op 12 oktober je bestelling nogmaals aan Feyenoord hebben gemeld, je zou je shirt uiterlijk volgende week moeten ontvangen!

Groet,

Jeroen
Beste Jeroen,
Bedankt voor je antwoord, 12 oktober zei je, het is nu de 25ste.........als Qurrent hoor je persoonlijk een shirt te gaan kopen en op de post te doen......dat is SERVICE en hoe jullie dit met Feyenoord doen is niet mijn probleem, zo los je klantgebonden problemen op.
Geen woorden maar daden, staat in het clublied van de club die jullie naam draagt als sponsor.....beloof dan niks als je dingen niet waar kan maken.......😤 😤 dd
Rond 5 september heb ik een Feyenoord thuisshirt, maat M besteld. Tot nu toe is het angstvallig stil. De levertijd (1 - 3 weken) is al ruimschoots verstreken, dus ik begin me af te vragen: "Wanneer komt ie?"
Reputatie 2
Badge +5
Hey RWolfs,

Jammer om te lezen dat jij nog geen shirt hebt ontvangen. Ik snap je punt, het komt natuurlijk over alsof het simpel opgelost kan worden. Helaas gaat het niet zo makkelijk als het lijkt, en zijn wij afhankelijk van diverse factoren die hier een rol in spelen.
Dit is natuurlijk geen excuus dat jij zo lang wacht op jouw shirt. Verder begrijp ik ook dat het allemaal te lang duurt. Daar zijn wij ook van op de hoogte. Dit is iets waar wij flink van hebben geleerd, waardoor wij weten hoe wij dit moeten oppakken in de toekomst.
Laten we ervan uit gaan dat jij volgende week het shirt zal krijgen. Als dat niet het geval is, ga ik kijken of ik creatief kan zijn met een oplossing. Uiteraard hoop ik dat het niet zo ver hoeft te komen.

Groetjes,
Nathan
Waardeloos. In Augustus heb ik het shirt besteld en nog steeds niet binnen. Al 3x achteraan gebeld. "De wachttijden zijn langer dan u van ons gewend bent". En dan aangeven dat de vertraging bij Feyenoord ligt. Ik bestel geen shirt bij Feyenoord, ik bestel hem via Qurrent. En wat het ergste is, ik moet er continue zelf achteraan bellen. Verder is er al een kwart seizoen gespeeld en zit ik nog steeds zonder shirt. Allemaal loze beloftes. Waardeloos dit. Wat een flutcommunicatie..... Service van likmevestjes
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Frankentime,

Ik begrijp dat het erg vervelend is, maar zoals eerder aangegeven waren een aantal maten shirts niet meer voorradig. Hierdoor is er een vertraging geweest met de shirts.
Ja, het contract wordt afgesloten met Qurrent, maar de levering van de shirts gaat via Feyenoord. We hebben na het vorige contact je gegevens op de spoedlijst gezet, en hierna heb je binnen 3 weken het shirt binnen.
Het shirt ontvang je dus nog deze week.
Ik wens je een prettige dag toe.

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Ton,

Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend dat het shirt nog niet is verzonden!
Ik ga hier voor je achteraan. Ik maak hiervan melding bij Feyenoord en dan je zal binnen 3 weken het shirt ontvangen.
Excuses voor de vertraging!

Groetjes, Nina
Hoi Nina, kun je ongeveer aangeven hoeveel geduld ik nog moet hebben, alvorens het shirt bezorgd wordt? alvast bedankt.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi H.M.Pieper!

Ik weet dat je het shirt erg graag in ontvangst wil nemen.
Vanaf het moment dat mijn collega Nina het heeft doorgezet, kan het nog wel een paar weken duren.

Erg bedankt voor je engelengeduld!

Groeten van Giulia
Beste Qurrent,

Waar blijft het Feyenoord shirt?

Groet
Reputatie 3
Badge +9
Hoi A.M. van Tessel,

Welkom op de community!

Ik heb je bestelling er even bij gepakt, en ik zie dat je op 10 oktober een link hebt ontvangen om het shirt te bestellen. Je zou het shirt binnen 4 weken moeten ontvangen, dus nog heel eventjes geduld! Laat je het weten als het shirt binnen is?

Groet,

Jeroen
Goedemiddag,
Weer een week verder en weer geen post.
Zie berichten eerder verstuurd.......bla bla bla bla.
Heb een rugby shirt in Australie besteld precies op de dag na heeft dat 3 weken geduurd.
Als jullie nou niet willen of kunnen, stuur dan een email met schriftelijke toestemming dat ik een shirt mag halen, en éénmalig dit van de maand rekening af mag halen........help ik jullie, helpen jullie mij.....meer kan je niet van een klant verwachten...
Maar hou op met die rare toezeggingen....want het interesseert jullie geen reet, het zijn antwoorden om van zeikers af te komen.
Als je vandaag iets op de post doet is dat dinsdag binnen.........en er zijn shirts zat in de winkels van Feyenoord, al weken......
Tja mensen......dit hoort er ook bij........
Ben benieuwd wie van jullie nu weer een excuus heeft namens de firma.......
Nou kom maar door.....begint zelfs lachwekkend te worden.
🤣🤣🤣🤣🤣

Reageer