Vraag

Wanneer ontvang ik mijn Feyenoord shirt?

• 12 juli 2017
  • 125 reacties
  • 10289 keer bekeken

Toon eerste bericht

125 reacties

Ik heb de hoop opgegeven en verzocht mij een waardebon voor de Fanshop op te sturen. Daarbij onderzoek ik momenteel of ik weer terug mag naar mijn oude leverancier ivm in gebreke blijven van Qurrent. Juridisch moet dit mogelijk zijn.
Ik voel mij behandeld als shit! Niet eens omdat het shirt er niet is, al is dat waardeloos, maar voornamelijk omdat de communicatie een groot drama is.....

Daarbij, als ik de teruglevering wil zien van mijn zonnepanelen, dien ik een Solarbox aan te schaffen van €85 euro. Bij Greenchoice zag ik al deze gegevens gewoon in een app!!!! Hoe moeilijk kan het zijn. Bah. Dikke nul voor Qurrent. Shirt overigens nog steeds niet binnen terwijl 1/3e van het seizoen er al op zit. #Belachelijk
Reputatie 2
Badge +8
Goedemiddag,

@RWolfs
Wij hebben jou gisteren telefonisch gesproken en @Frankentime ; We hebben je telefonisch geprobeerd te bereiken en dat is helaas niet gelukt. Jouw telefoonnummer blijkt incorrect te zijn, kun je mij in een privé bericht het juiste telefoonnummer toesturen?

Het is erg jammer dat het allemaal zo gelopen is voor jullie, dat vinden wij oprecht vervelend.
We hebben geregeld dat het shirt volgende week toegestuurd wordt naar jullie beiden.

Wij hopen jullie vertrouwen terug te winnen ondanks er enorme vertraging is opgelopen bij het toesturen van jullie shirt.
Daarom hebben wij iets extra's naar jullie toegestuurd.

Excuses voor de ongemakken.

Groeten van Giulia
Eindelijk. Hij is geleverd....Jippie.
Reputatie 3
Badge +8
Wat fijn, Ton!
Geniet van het shirt.

Groetjes, Nina
hallo Giulia, al weer bijna vier weken verder en tot op heden niets vernomen. Geen enkele update. Dus hierbij nogmaals maar weer de vraag, wat is de status nu?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Patrick,

Bedankt voor je bericht.
De bestelling van het shirt is goed doorgekomen en ligt momenteel bij Feyenoord. Naar verwachting heb je dit shirt binnen 2 weken binnen.
Excuses voor de vertraging, maar ik hoop natuurlijk dat het shirt goed bevalt! Bedankt voor je geduld.

Groet, Nina
Ik zal beginnen bij het begin.
- Het is 30 april, het is vrij recent bekend dat Qurrent de nieuwe sponsor is van mijn club. Ik krijg een mailing vanuit Feyenoord dat als ik switch naar Qurrent ik een mooi nieuw Feyenoord shirt krijg voor het komende seizoen. Aangezien ik dit jaarlijks toch al aanschaf, en ik me graag aansluit bij een sponsor van mijn club, besluit ik de switch te maken. Ik schrijf me in voor groene ernergie.
Het pakket: • 3 Jaar Prijs Zeker met Feyenoord-shirt en 2 gratis Windtegoeden.
- De periode erna blijft het eigenlijk vrij stil. Ik besluit Qurrent een paar keer te bellen waarbij ik de mededeling krijg dat er binnenkort meer informatie volgt.
- 29 juni; Eindelijk, een mail van Qurrent. 'Binnekort kun je je shirt bestellen'.
- 11 juli; De verlossende mail: 'Bestel nu uw Feyenoor shirt'
- 12 augustus: Nog geen Feyenoord shirt ontvangen. Jammer, normaal neem ik het mee op vakantie. Ik stuur maar een mail aan vraag@qurrent.nl. Wanneer mag ik het shirt onvangen?
- 16 augustus: Een reactie van Qurrent: "Vervelend om te horen dat je nog steeds jouw shirt niet ontvangen hebt! Ik heb dit doorgezet naar Feyenoord om te vragen waar jouw shirt blijft. Zij zullen contact met je opnemen."
- 02 september: Nog niets vernomen. Nog maar een keer een mail dan: "Op wat voor termijn kan ik verwachten dat Feyenoord contact opneemt? Tot op heden heb ik namelijk nog niets vernomen?"
- Op bovenstaande mail blijft Qurrent me een reactie schuldig. Ook telefonisch kom ik geen steek verder.
- 20 september: Een klacht gestuurd naar vraag@qurrent.nl:
"Ik wil graag een klacht indienen.
Ik ben enkele maanden overgestapt waarbij mij de toezegging is gedaan dat ik een Feyenoord shirt cadeau zou kijrgen.
Inderdaad, enkele weken later kreeg ik een mail waarbij ik zowel het type (uit/thuis) als de maat kon selecteren.
Echter het is nu 1,5 maand later maar ik heb nog steeds het shirt niet ontvangen."
Ook op mijn laatste mail naar Qurrent (2/9) heb ik niets mogen vernemen.
- Ook bovenstaande mail blijft onbeantwoord.
- 28 september: Ik vind op de website het e-mailadres klacht@qurrent.nl. Wellicht dat ze me daar wel willen helpen?
"Bij deze wil ik dit probleem graag officieel aanmelden als klacht.
Ik heb al vanaf 16 augustus niets meer van jullie gehoord.
Tevens wil ik weten wat de mogelijkheden zijn om mijn contract met Qurrent te beeindigen."
- 28 september: Dit werkt beter! Dezelfde dag nog een reactie.
"De komende 10 werkdagen gaan we op zoek naar een passende oplossing. Mochten we langer de tijd nodig hebben, nemen we contact met je op."
Ik wacht weer met spanning af.
- 10 oktober: Eindelijk een antwoord, maar niet echt waar ik naar op zoek was:
"We willen onze excuses aanbieden voor het feit dat we het shirt nog niet hebben verstuurd. We gaan hier voor je achteraan en zullen het shirt zo snel mogelijk naar je toe sturen. Mocht je het shirt in de tussentijd ontvangen hebben dan kun je deze e-mail als niet verzonden beschouwen.
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd"
- 12 oktober: Ik ben absoluut niet tevreden met het antwoord van twee dagen terug dus besluit te reageren:
"Nee, u heeft me hiermee absoluut niet voldoende geinformeerd.
Ik heb diverse keren gebeld en gemailt en telkens hoor ik: 'We gaan er voor zorgen dat het shirt zo spoedig mogelijk wordt opgestuurd'.
Nu dien ik een klacht in over deze gang van zaken en wat is het antwoord? 'We gaan er voor zorgen dat het shirt zo spoedig mogelijk wordt opgestuurd'.
Ik wil een concrete datum hebben dat het shirt wordt opgestuurd en een reden waarom dit maanden moet duren?
Verder verwacht ik van het verdere verloop op de hoogte gehouden te worden en niet te worden afgescheept met: 'Als u verdere vragen heeft belt u ons maar'.
Dat heb ik nu al voldoende gedaan."
- 17 oktober: Ik ben vijf dagen boos geweest maar dan komt toch het antwoord:
"Je hebt het shirt niet ontvangen omdat jouw bestelling niet goed is aangekomen bij het distributiecentrum. Op het moment dat je het shirt hebt besteld aan de hand van de link die je per e-mail ontvangt en je shirt niet automatisch binnen drie weken thuis ontvangt dan moet de bestelling handmatig worden doorgezet. Dit handmatige doorzetten gebeurt aan de hand van jouw bericht.

We verwachten dat je het shirt binnen drie weken ontvangt, concreter kunnen we hierin helaas niet zijn. Zodra het shirt naar je toe wordt verstuurd ontvang je hierover bericht van DHL. Het bezorgproces verloopt niet via Qurrent daarom kunnen we je niet op de hoogte houden van het verdere verloop. "
- Echt nog drie weken?? Als ik bij een webshop het Feyenoord shirt bestel is het de volgende dag in huis.
- 11 november: Zelfs na een maand wachten is er nog geen Feyenoord shirt te bekennen.
Nog maar een mail naar klacht@qurrent.nl dan:
"Het is niet eens meer een verrassing voor me, maar we zijn weer zo'n 4 weken verder en nog steeds geen Feyenoord shirt.
Ik heb zoiets echt nog nooit meegemaakt!
Ik wil bij deze graag mijn qurrent abonnement per direct opzeggen.
Graag ontvang ik hier zsm een bevestiging van. "
23 november: Mijn mail van 11 november is nog seeds onbeantwoord. Ik ben er zo klaar mee. Alles wat ik nog wil is dat mijn contract beeindigd wordt, maar zelfs aan dat verzoek wordt geen gehoor gegeven!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Jelle,

Wat ontzettend jammer dat dit zo is verlopen. Dit had niet moeten gebeuren.Daarentegen is dit wel een bekend probleem.
Wij hebben veel problemen ervaren met het sturen van de Feyenoordshirts. Het was voor ons erg moeilijk om te kunnen zien hoe het er aan toe ging met het sturen van de shirts.
Daarnaast waren wij afhankelijk van andere partijen, waardoor het overzicht niet goed bewaard werd.

Ik wilde je net bellen om dit met je te bespreken, zodat wij met elkaar in gesprek kunnen. Dit is toch wat anders dan met elkaar te mailen. Helaas heb ik je niet kunnen bereiken.
Zou jij me daarom in een privébericht willen sturen welke tijdstippen jouw uitkomen vandaag? Dan kan ik jou aanhoren, en jij mij.

Ik hoor het graag.

Groeten,
Nathan
Ook ik heb als vele anderen een Feyenoord shirt besteld, en als ik alle antwoorden van qurrent bekijk dan bekruipt het gevoel dat we allemaal behoorlijk in de zeik genomen zijn. Veel beloven en weinig geven ( doet een gek in vreugde leven) .
Het is gewoon totaal niet geregeld, en laten iedereen maar lekker in hun sop gaar koken. Ik las een topic waarvan de gedachte is om juridisch stappen te ondernemen, waar ik ook over denk. Je wordt tenslotte in no time gestrikt om over te stappen, en het shirt waarvoor je de stap wel wilde maken komt niet. Hier kan je er dus vanuit gaan dat er bewust een vertraging tacktiek wordt toegepast, of sterker het shirt komt helemaal niet. Dat is valse informatie en dan de schuld bij Feyenoord neer leggen, kansloos gedoe. Wordt zachtjes aan tijd voor een hoofdstuk bij de TV en wel bij Radar voor een koude douche.
Ben een paar maanden geleden klant geworden en zou tot grote vreugde van mijn zonen een Feijenoord t shirt cadeau krijgen. Dit is helaas nooit gebeurd!! Gaat dit nog gebeuren?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi AndreNoordlander,

Welkom op de community! Wat vervelend dat je je shirt nog niet hebt ontvangen. Ik kan zien dat je op 20-10 je shirt bij ons hebt besteld, echter kan geen contactmoment met de klantenservice terugvinden. Kun je aangeven wanneer dit heeft plaatsgevonden? Ik heb je bestelling even opgezocht, en hij staat op de verzendlijst. De maat XXL was een tijd niet leverbaar, inmiddels staat je shirt op de verzendlijst. Je ontvangt hem zo snel als mogelijk.

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Annemiekr,

Welkom op de community! Ik heb even je contract erbij gepakt en ik zie dat je twee windtegoeden als cadeau hebt ontvangen. In je contract kan ik helaas niks vinden over een Feyenoordshirt. Ik hoor graag hoe dit is toegezegd.

Groet,

Jeroen
Afgelopen ws april is dhr S Musini (tel nr bij mij bekend) langs geweest aan de deur om mij klant te maken en vertelde dat ik sowieso het shirt zou krijgen. Ik heb namelijk 2 zonen die enorme feijenoordfans zijn en blij zouden zijn met het nieuwe shirt. Hij vertelde dat er soms mensen zijn die het shirt niet zouden willen en vertelde dat hij dan aan mij zou denken voor evt tweede shirt. (nb anders 1 shirt voor 2 zonen). Heel eerlijk het shirt van Qurrent was voor hij de trigger om klant te worden. Ik vind dit een aparte manier van colportage!! En denk niet dat dit positiviteit afstraalt op Qurrent! Hoor graag of u een oplossing heeft.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Annemiek,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat dit zo is gegaan. Kort na de aanmelding hadden we het contract nog kunnen wijzigen, maar nu is dat helaas niet meer mogelijk.
Ik ga met mijn collega Jeroen op onderzoek uit en we nemen nog contact met je op.
Hoe dan ook wil ik je een prettige dag verder wensen.

Groetjes, Nina
Beste Nina en Jeroen,

Vandaag heb ik een rugtas van Feijenoord met inhoud ontvangen. Bedankt hiervoor. Ik waardeer de gepaste oplossing!
ik wens jullie nog een prettige dag.

Hartelijke groet van een tevreden klant,

Annemiek
Reputatie 2
Badge +5
Hi Annemiek,

Super fijn om te horen. Daar doen we dit voor 🙂 .

Groetjes,
Nathan
Wanneer wordt her Feyenoord shirt geleverd. Wacht al ruim 8 weken. Wachten jullie tot ze in de aanbieding zijn. Echt schandalig. Spijt van mijn overstap
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Cindy1967,

Welkom op de community! Wat vervelend dat je je shirt nog niet hebt ontvangen. Helaas is de maat die je hebt aangevraagd uitverkocht, het uit-shirt is nog wel in deze maand leverbaar. Zouden we je die kunnen toesturen?
Ik stuur binnen een week nog even los van het shirt een Feyenoord-cadeau toe voor het lange wachten.

Groet,

Jeroen
Hoi

nee we willen geen uitshirt. Twee weken na onze overstap zijn jullie begonnen met de actie van het shop tegoed. Zouden jullie die niet naar ons kunnen sturen dan kunnen we zelf iets uitzoeken.
vr Gr
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Cindy,

Bedankt voor je bericht.
De thuisshirts in maat XXL blijven uitberkocht. Dat wil zeggen, er is ons verteld door Feyenoord dat die niet meer worden aangevuld.
Maar, we hebben natuurlijk wel een lijst waar we bijhouden wie een maat XXL zou willen, en we houden bij welke shirts terug worden gestuurd.
Morgen horen wij weer of er XXL shirts retour zijn gestuurd. Is er een XXL shirt? Dan komt deze je kant op.
Is er geen shirt? Dan sturen we je een cadeaubon op t.w.v. het shirt toe.

Groetjes, Nina
Beste,

Ik heb 6 dec mijn feyenoord shirt besteld maar tot op heden nog niks ontvangen. Ook geen mail van postnl.
Hoe zit dit?

Mvg
Reputatie 3
Badge +9
Hoi NatasjaHundt,

Welkom op de community! We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Echter is er wat vertraging opgelopen. Je zou je thuisshirt, maat XL, uiterlijk over twee weken moeten ontvangen.

Groet,

Jeroen
Feyenoord shirt besteld 3 weken geleden maar nog niks binnen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi DoloresBeekman,

Welkom op de community! Het kan nog even duren voordat je je shirt ontvangt, de levertijd is maximaal 4 weken en met de feestdagen meegenomen zou het iets langer kunnen duren. Bedankt voor je geduld!

Groet,

Jeroen
Zo te zien ben ik niet de enige die nog steeds op zijn Feyenoord shirt zit te wachten.
1 september ben ik over gestapt, nog steeds niks ontvangen.
div.mail gestuurd, een keer op gereageerd, in oktober, dat ik dan binnen 3 weken mijn
shirt zou ontvangen. Maar het is inmiddels januari 2018 nog steeds niks, en ook geen reactie meer.
telefonisch is helemaal een ramp, wachttijden van 20 minuten tot een half uur is meer normaal
dan uitzondering.
Ik zie ook telkens hetzelfde antwoord dat XXL is uitverkocht, ik heb echter een XL besteld.
Dus al met al, getuigt het echt van klantvriendelijkheid.😂

Reageer