Vraag

Wanneer ontvang ik mijn Feyenoord shirt?

  • 12 juli 2017
  • 125 reacties
  • 10451 keer bekeken

Hallo,

Is het ook mogelijk om het shirt op te halen in de fanshop?

Mvgr, Davy

125 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Davy!

Ben je ook zo blij dat je op korte termijn je shirt in ontvangst gaat nemen?

In de e-mail waarin je jouw maat kunt selecteren, staat dat je hem thuis kan laten bezorgen of hem in de fanshop kan ophalen ;)

Groeten van Giulia
Hoi Giulia,

Zekers!

Helaas staat dit er bij mij niet in. Heb mijn gegevens, welk shirt en de maat ingevuld. Hierna had ik geen keuze voor de levering. Het shirt wordt nu thuis opgestuurd. Stel dat de maat niet goed is kan ik deze ergens omruilen of terug sturen?

Groeten, Davy
Reputatie 2
Badge +8
Haha nog even en het moment is daar!

Oh dat is vreemd, die optie had er in moeten staan.

Gelukkig is het mogelijk om de maat te veranderen en te wisselen van shirt.

Groeten van Giulia
Dit is nog mogelijk nadat het shirt is geleverd?
Ja, dat is mogelijk, Davy. Na de ontvangst kun je het nog binnen 2 weken omruilen.

Groeten,

Natalia
Haha nog even en het moment is daar!

Oh dat is vreemd, die optie had er in moeten staan.

Gelukkig is het mogelijk om de maat te veranderen en te wisselen van shirt.

Groeten van Giulia


Hoi

Heb zojuist het shirt ontvangen. Jammergenoeg te groot 🙁

Waar en hoe kan ik hem ruilen??
Hoi Thomas,

Ik zie dat je deze vraag ook in een aparte topic hebt gesteld, zullen we het daar verder bespreken? ;)

Groet,

Natalia
Hoi, op 28-7 heb ik mijn Feyenoord shirt kunnen bestellen. Ik heb deze echter nog niet ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten?
Groet,
Lennart Kraaij
ik heb ook nog steeds geen shirt ontvangen, terwijl ik meteen gereageerd heb op de mail. Wanneer kan ik hem verwachten?
Hallo
Wanneer kan ik het shirt verwachten.
Ik heb er zelf een via de feyenoord shop besteld.
Had hem de volgende dag al huis.
Dit duurt wel weer erg lang allemaal.
Grtjs mirjam ten bohmer
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Mirjam,

Ik ben erg geschrokken dat je jouw shirt nog steeds niet hebt ontvangen.

Heb dit geëscaleerd naar een externe partij die over het versturen gaat van jouw Feyenoordshirt, zij zullen je in de komende weken hier een bericht over sturen.
Heb je jouw maat inmiddels al geselecteerd?

Groeten van Giulia
Ik heb het al doorgegeven maat s
Ik vind het erg vervelend allemaal dat het zo lang duurt.
En sorry dat ik elke keer mail.
Masr mijn zoontje zit echt te wachten op z'n shirt.
Elke keer als de postbode komt hoopt hij dat het shirt erbij zit.
Grtjs mirjam
Reputatie 2
Badge +8
Oh Mirjam, dat is echt balen!
Vervelend dat jouw zoontje zo lang moet wachten.

Fijn om te vernemen dat jullie wel de mail hebben ontvangen voor de bestelling.
Je zult vanaf nu een e-mail ontvangen zodra de DHL onderweg is met het shirt.

Je word hierover dus geïnformeerd per e-mail.

Groeten van Giulia
Ik heb al enige tijd geleden een contract afgesloten met Qurrent onder voorwaarde dat ik een Feyenoord shirt zou ontvangen. Tot op heden nog niks vernomen van Qurrent. Hoe lang gaat dit nog duren?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @ErwinToet,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Zojuist heb ik in je gegevens gekeken, en je hebt momenteel een contract voor 3 jaar Prijs Zeker met 2 Windtegoeden. In het energiecontract staat ook niets bevestigd over een Feyenoordshirt.
Wel ga ik voor je aan de slag om te zorgen dat je in plaats van dit contract een contract krijgt voor 3 jaar Prijs Zeker met Feyenoordshirt en 1 Windtegoed.
Zodra het contract is omgezet ontvang je van ons een bevestiging, en hierna zul je een e-mail ontvangen met de bestelinstructies voor het Feyenoordshirt.
Ik ga voor je aan de slag!

Groetjes, Nina
Het lijkt er op dat er iets mis is gegaan bij het bestellen, ik kan de enquête opnieuw invullen terwijl ik deze enige tijd geleden al ingevuld heb.

Met vriendelijke groet,
J. Groeneweg
Reputatie 2
Badge +8
Hoi J.Groeneweg,

Welkom op de Qurrent Community! Leuk je hier te zien.

Wat jammer dat je jouw shirt nog niet hebt mogen ontvangen, kan me voorstellen dat je daar met smart op wacht.
Het hoeft niet te betekenen dat hierdoor de bestelling fout is gegaan.

Ik zal voor de zekerheid jouw gegevens doorzetten naar de desbetreffende afdeling.

Mocht het zo zijn dat je jouw maat al hebt geselecteerd? Kun je in dit topic zien wat er gebeurd nadat je de bestelling hebt geplaatst.

Groeten van Giulia
Ik heb nu nog niks ontvangen
Wel mail gehad scoor Feyenoord shirt
Ingevuld zou toch binnen drie weken verzonden worden
Valt nog mee, ik wacht al vanaf 14 juli...
Ow dat is tijd ik 15/8
Staat toch tussen 1&3 weken bericht krijgt
Erg vervelend
Hoop snel te ontvangen
Mvg
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Emiel,

Welkom op de community!

Vervelend dat je je shirt nog niet hebt ontvangen. We hebben je aanvraag doorgegeven aan Feyenoord en zou niet lang meer moeten duren voordat je het shirt in de bus hebt.

De bestelling van ezwets staat op dezelfde lijst en ligt inmiddels ook bij Feyenoord. Nogmaals bedankt voor jullie geduld.

Groet,

Jeroen
Binnen drie weken zou mijn Feyenoord shirt worden verzonden maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Beetje jammer nu het seizoen al weken onderweg is. Ik wil graag persoonlijk contact met iemand en exact weten wanneer mijn shirt wordt verstuurd!
na vele malen belllen en meerdere contact te hebben gehad met qurrent
vanaf 28 juli nog steeds geen feyenoord shirt ontvangen dingen die niet echt goed correct liepen met me overstap
ik wordt hier nou niet echt vrolijk van heb nu wel al een 1ste factuur betaald maar echt positief over jullie ben ik niet te spreken er wordt me van alles beloofd en alsnog nog steeds niks te bekennen van me shirt

ik probeer vandaag te bellen maar jullie liggen er ook nog is uit storingg ???? en live chat allemaal leuk en aardig maar die doet het ook niet dus hoe gaat dit nu opgelost worden want als ik zo 3 jaar lang elke keer overal om moet bellen of berichten ben ik gauw klaar met qurrent !!
Hoi minte88,

We vinden het heel vervelend dat je zo lang moet wachten op je shirt! We vinden het wel leuk dat je onze community hebt kunnen vinden om je vraag te stellen.
Momenteel kan het iets langer duren met het versturen van de shirt.
Kun je doorgeven of je een uit- of thuisshirt hebt besteld, en in welke maat. Dan neem ik contact op met de partij die de shirts verstuurt.

Groeten,

Natalia
Het gaat om het thuisshirt in maat L. Hoor graag van u.

Reageer