Vraag

Wanneer ontvang ik mijn Feyenoord shirt?

Hallo,

Is het ook mogelijk om het shirt op te halen in de fanshop?

Mvgr, Davy

125 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Wouter,

Welkom op onze community!

Je krijgt vandaag nog een mail van ons, waarin we laten weten dat je een cadeaubon krijgt waarmee je zelf je (nieuwe!) Feyenoord-shirt kunt bestellen. Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd. Maar komend seizoen zit jij vanaf de eerste wedstrijd met het shirt in het stadion, of op de bank natuurlijk ;)

Groet,
Tomer
Wanneer ontvang ik mijn Feyenoordshirt
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Sharon,

Welkom op de community. We sturen je volgende week een cadeaubon van 100 euro op zodat je het zelf kan bestellen in de webshop.

Groet,

Jeroen
Ik heb nooit een link gehad om een shirt te bestellen... graag ontvang ik deze link per mail of een kadobon van 100 euro voor de feyenoord shop.

Gr sharon
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Zoe en Reinard,

Hebben jullie het shirt ontvangen?

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Niels,

We gaan je een cadeaubon sturen voor de Feyenoord fanshop van € 100,00. Deze zal je in de loop van volgende week ontvangen.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Niels,

Welkom op de community. Goed dat je ons hier hebt gevonden! 🙂

Je wacht wel erg lang op het Feyenoordshirt. Mijn collega die hier contactpersoon voor is, is nu niet aanwezig, maar hij is er maandag weer en dan ga ik kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ik laat het je maandag weten!

Groet,
Tessa
goedendag

wij wachten al sinds 29-08-2017 op ons Feyenoord shirt, zou u kunnen vertellen wanneer wij deze kunnen verwachten?
wij hebben ook al een 2e poging gedaan om hem aan te vragen maar opnieuw niets ontvangen.
graag horen wij meer
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Zoe en Reinard,

Ik heb navraag voor jullie gedaan en de bestelling is goed doorgekomen. Wij kunnen zelf helaas niet zien wat de status is van de bestelling, maar mijn collega heeft er wat druk op gezet.
Hopelijk ontvangen jullie hem snel!

Groet,
Tessa
Beste Julian,

Dank voor de terugkoppeling. We horen maandag graag hoe het zit.

Vriendelijke groet,

Zoe en Reinard
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @ReinardvanDuijn,

Welkom op de Qurrent community.

Als je de bestelling van het Feyenoord shirt hebt voltooid, ontvang je geen bevestiging van deze bestelling.
Het is dus niet gek dat je deze bevestiging niet hebt gehad. Omdat het nu toch al zes weken duurt en je niets hebt gehoord heb ik even navraag gedaan hoe het zit met de bestelling van je Feyenoord shirt.
Helaas is de afdeling die deze bestellingen met Feyenoord verwerkt op dit moment niet bereikbaar. Ik zal vragen of een collega van mij maandag even controleert hoe het met de bestelling staat en je hierna van antwoord voorziet.

Groeten,
Julian
Goedemorgen!
Ook wij hebben het Feyenoordshirt besteld, inmiddels ruim 6 weken geleden. Zouden jullie kunnen nagaan of dit in goede orde is ontvangen? We hebben namelijk geen bevestiging gekregen per mail.
Veel dank alvast!
Zoe Bakker/ Reinard van Duijn
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Marije,

Wat vervelend dat je hem nog niet hebt!
We hebben een alternatieve oplossing. Ik heb je dit zojuist gemaild.

Groet,
Tessa
Nope! Echt jammer dit 👎🏼
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Marije,

Heb jij inmiddels jouw shirt ontvangen?

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Dankjewel voor het doorgeven!
Ik ga dit doorzetten naar de betreffende afdeling.

Groet,
Tessa
Ik heb een thuisshirt maat s besteld.
Reputatie 4
Badge +8
Hallo MarijeMerwe,

Welkom op de community!

Wat vervelend dat je jouw Feyenoordshirt nog niet hebt ontvangen. Welke maat en type shirt had je besteld? Dan ga ik het doorzetten naar de betreffende afdeling.

Groet,
Tessa
Ik heb mijn shirt nog niet ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Maaike,

Graag informeer ik je dat de Feyenoord kadobon naar je is verstuurd vorige week. 🙂
Nogmaals excuses voor het ongemak dat het niet helemaal naar behoren is verlopen.

Groet,
Tessa
Reputatie 2
Badge +5
Hi Maaike,

Begrijpelijk, het is inderdaad erg jammer dat jij tot op heden niet het shirt hebt ontvangen. Dit had anders moeten gaan.
Toevallig heb ik je gister een reactie per e-mail verzonden, waarin ik aangeef dat er zo snel mogelijk een waardebon onderweg is voor het bestellen van een shirt.
Helaas is het proces bij het lanceren van het Feyenoordcontract niet goed verlopen. Dit hebben wij zeker gemerkt, aangezien jij helaas niet de enige klant bent die moeite had met het ontvangen van het Feyenoordshirt.
Onze excuses voor het ongemak. Ik heb zojuist navraag gedaan wanneer de bon op de post gaat. Deze krijgen wij begin volgende week weer binnen, vanaf dat moment duurt het uiterlijk een paar werkdagen voor het ontvangen van de daadwerkelijke bon.

Ik verwacht dat er uiterlijk eind volgende week dit in orde zal zijn!

Tot die tijd, nog even geduld. De oplossing is in zicht 🙂 .

Groetjes,
Nathan
Reputatie 3
Badge +8
Hallo H.M. Pieper,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het shirt nog niet is geleverd!
Omdat het met het shirt blijkbaar niet tijdig lukt, zorg ik graag voor een andere oplossing. We sturen je een waardebon voor de Feyenoord Fanshop toe, en hiermee kun je zelf een shirt bestellen.
Uiterlijk eind volgende week zie je de bon terug op de deurmat!

Groet, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Frans,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het shirt nog niet binnen is!
We willen je graag in plaats van het shirt een cadeaubon voor de Feyenoord fanshop toesturen, zodat je hiermee zelf het shirt kan aanschaffen.
De bon zal uiterlijk eind volgende week bij je binnen zijn!

Groet, Nina
Goededag,
We zijn in april 2017 overgestapt en wachten sindsdien op het Feyenoord shirt.
Na vele belletjes en emails hebbeb we wel een feyenoord troost pakket ontvangen.
Maar nog geen shirt voor onze dochter.

Dit is toch echt een slechte service, 9 maanden! Dat kan toch niet!

We zijn echt benieuwd hoe en wanneer jullie onze dochter eindelijk haar beloofde shirt gaan leveren.

groeten
fam v Tuijl
Dordrecht
Wanneer ontvang ik nu eindelijk het Feyenoord shirt???? Ik ben overgestapt omdat jullie de shirt sponsor zijn van de mooiste club van Nederland. Het enige wat ik ontvang zijn de moppers van mijn vrouw dat het duurder is dan voorheen en de strafboete van het overstappen laten we dan nog buiten beschouwing. Dus graag nu heel snel leveren aub

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen