Beantwoord

Welke afspraken zijn er nog meer behalve shirt afspraak?

• 1 mei 2017
  • 3 reacties
  • 252 keer bekeken

Het lijkt me niet onmogelijk dat er ook nog andere afspraken zijn gemaakt die een communicatieve waarde voor Qurrent hebben, zoja welke zijn dat dan?
Waarom is gekozen voor een club (met voor- en tegenstanders) en niet voor voetbal (of andere sport) algemeen. De eerste reacties van Ajaxieden zag ik al langskomen, een voorspelbare reactie lijkt me. Is dit meegenomen in de afwegingen?
Mogelijk is er ook nog een skybox, wie gaan die bemensen? Worden de plaatsen verloot onder de leden of zijn ze bestemd voor medewerkers. Neem aan dat ze niet gevuld worden met de top van Qurrent of Doen. Of toch?
Graag een reactie van de verantwoordelijken voor deze keus.
icon

Beste antwoord door Beau van Qurrent 2 mei 2017, 11:43

Hoi!

De waarom achter deze beslissing is al vele malen toegelicht in de Community. Een voorbeeld is dit topic: https://community.qurrent.nl/partnerschap-feyenoord-32/de-cooperatie-voetbal-zit-nu-1013). Hierin leggen wij duidelijk uit dat het ons niet gaat om skyboxen. Ons doel is Nederland groen maken; weg met de kolencentrales en weg met de vervuiling 😉

Wil jij ook meedenken met de mogelijkheden om deze samenwerking zo duurzaam en groen mogelijk te maken? Kom dan naar onze brainstormsessie in Amsterdam op 10 mei. Als je hier geen uitnodiging voor hebt ontvangen, laat het even weten zodat ik je deze alsnog toe kan sturen.

Groetjes,

Beau
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hoi!

De waarom achter deze beslissing is al vele malen toegelicht in de Community. Een voorbeeld is dit topic: https://community.qurrent.nl/partnerschap-feyenoord-32/de-cooperatie-voetbal-zit-nu-1013). Hierin leggen wij duidelijk uit dat het ons niet gaat om skyboxen. Ons doel is Nederland groen maken; weg met de kolencentrales en weg met de vervuiling 😉

Wil jij ook meedenken met de mogelijkheden om deze samenwerking zo duurzaam en groen mogelijk te maken? Kom dan naar onze brainstormsessie in Amsterdam op 10 mei. Als je hier geen uitnodiging voor hebt ontvangen, laat het even weten zodat ik je deze alsnog toe kan sturen.

Groetjes,

Beau

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen