Beantwoord

Contract opgezegd door nieuwe leverancier?

Beste,
Ik kan niet terug vinden of mijn huidige contract bij jullie is opgezegd door de nieuwe leverancier(ivm verhuizing). Zo niet dan moet dit alsnog gedaan worden per 31 jan 2019.
Klantnummer
239613
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 15 januari 2019, 13:13

Beste Tessa,

Dankjewel voor je reactie.

Ik heb de opzegging verwerkt per 31 januari 2019. In het geval van een verhuizing zegt de nieuwe leverancier namelijk niet de oude leverancier op het oude adres op. Dit is alleen bij een overstap op hetzelfde adres.

Je ontvangt van ons een e-mail ter bevestiging van de opzegging.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi @TessaKoster,

Welkom op onze community.

Op dit moment zie ik niet dat een andere leverancier de energielevering voor jouw adres gaat overnemen. Dat is echter niet uitzonderlijk. Energieleveranciers geven vaak kort voor de overstap aan dat zij de levering overnemen. Daarom wil ik voorstellen om het contract nog niet actief per 31 januari op te zeggen, zodat het risico dat je zonder leverancier zit niet ontstaat. Mocht je hoe dan ook willen dat wij je contract per 31 januari opzeggen, dan horen we dat graag.

Groet,
Tomer
Beste,

Het contract mag met zekerheid per 31 jan opgezegd. daarna woon ik niet meer op het adres wat bij jullie bekend is. de nieuwe leverancier, levert al energie sinds 18 december op het nieuwe adres.

Dankje!
Reputatie 4
Badge +8
Beste Tessa,

Dankjewel voor je reactie.

Ik heb de opzegging verwerkt per 31 januari 2019. In het geval van een verhuizing zegt de nieuwe leverancier namelijk niet de oude leverancier op het oude adres op. Dit is alleen bij een overstap op hetzelfde adres.

Je ontvangt van ons een e-mail ter bevestiging van de opzegging.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen