Beantwoord

Hoe activeer ik de automatische incasso?

  • 31 januari 2019
  • 1 reactie
  • 239 keer bekeken

Ik heb een andere bankrekeing en mijn automatische incasso is stopgezet
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 4 februari 2019, 16:26

Hoi @Hansv.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Je rekeningnummer is inderdaad bij ons gewijzigd maar je automatische incasso loopt momenteel nog steeds. Hier hoef je dus verder niets meer voor te doen.
Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag van je.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Hansv.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Je rekeningnummer is inderdaad bij ons gewijzigd maar je automatische incasso loopt momenteel nog steeds. Hier hoef je dus verder niets meer voor te doen.
Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag van je.

Groeten,
Julian

Reageer