Beantwoord

Hoe kan ik mijn rekeningnummer veranderen?

• 21 maart 2017
  • 2 reacties
  • 280 keer bekeken

ik wil me rekening nummer veranderen waar kan ik dat veranderen want ik kan niks vinden op deze site en als je de klanten service belt zeggen ze dat het via de site moet ??
icon

Beste antwoord door Michelle van Qurrent 30 maart 2017, 16:01

Qurrent groeit maar door en onze systemen worden steeds beter. Ook vandaag hebben we weer een handige update. Vanaf nu kan je namelijk gemakkelijk zelf je e-mailadres en bankrekeningnummer wijzigen in Mijn Energie. Dat scheelt onze leden weer tijd en moeite om met ons contact op te nemen en kunnen wij iedereen beter van dienst zijn om te helpen energie op te wekken en te besparen. Voor jou komt die update dus wat laat, maar voor de rest is het erg handig!

Hoe wijzig je gegevens?
Log in bij Mijn Energie en ga vervolgens naar je profiel. Daar kan je vanaf nu meer gegevens zelf wijzigen. Je bankrekeningnummer staat onder Betalingsgegevens en je e-mailadres onder Correspondentiegegevens.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Angela, welkom op de community!

Op dit moment kan een rekeningnummer alleen nog gewijzigd worden via de mail (vraag@qurrent.nl). We zijn op dit moment een nieuwe Mijn Energie pagina aan het maken waar je meer zelf kan wijzigen.

Mail naar vraag@qurrent.nl met als onderwerp “rekeningnummer wijzigen”. Vermeld daarin:
- Oude rekeningnummer + tenaamstelling
- Nieuwe rekeningnummer + tenaamstelling
- Geboortedatum

Verandert de tenaamstelling van het rekeningnummer? Vermeld dan het telefoonnummer van de persoon onder wie het nieuw te naam wordt gesteld.

Groeten van Tanja
Qurrent groeit maar door en onze systemen worden steeds beter. Ook vandaag hebben we weer een handige update. Vanaf nu kan je namelijk gemakkelijk zelf je e-mailadres en bankrekeningnummer wijzigen in Mijn Energie. Dat scheelt onze leden weer tijd en moeite om met ons contact op te nemen en kunnen wij iedereen beter van dienst zijn om te helpen energie op te wekken en te besparen. Voor jou komt die update dus wat laat, maar voor de rest is het erg handig!

Hoe wijzig je gegevens?
Log in bij Mijn Energie en ga vervolgens naar je profiel. Daar kan je vanaf nu meer gegevens zelf wijzigen. Je bankrekeningnummer staat onder Betalingsgegevens en je e-mailadres onder Correspondentiegegevens.

Reageer