Beantwoord

Hoe pas ik mijn e-mailadres aan?

• 5 maart 2017
  • 4 reacties
  • 277 keer bekeken

Ik heb een nieuw e-mailadres en wil dit ook bij krent wijzigen.
Ik prober dat op verschillende manieren, maar dat lukt mij niet.

Hoe moet ik in deze te werk gaan?
icon

Beste antwoord door Michelle van Qurrent 30 maart 2017, 16:03

Qurrent groeit maar door en onze systemen worden steeds beter. Ook vandaag hebben we weer een handige update, precies de update die Tanja al noemt. Vanaf nu kan je namelijk gemakkelijk zelf je e-mailadres en bankrekeningnummer wijzigen in Mijn Energie. Dat scheelt onze leden weer tijd en moeite om met ons contact op te nemen en kunnen wij iedereen beter van dienst zijn om te helpen energie op te wekken en te besparen.

Hoe wijzig je gegevens?
Log in bij Mijn Energie en ga vervolgens naar je profiel. Daar kan je vanaf nu meer gegevens zelf wijzigen. Je bankrekeningnummer staat onder Betalingsgegevens en je e-mailadres onder Correspondentiegegevens.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ik heb een nieuw e-mailadres en wil dit ook bij krent wijzigen.
Ik prober dat op verschillende manieren, maar dat lukt mij niet.

Hoe moet ik in deze te werk gaan?
Probeer eens bij rozijn
Reputatie 5
Badge +14
Zonder gekheid, ga in Mijn Energie naar je profiel en dan contactgegevens.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi P.LWondergem,

Op dit moment kan alleen de klantenservice het e-mailadres voor je aanpassen. We zijn momenteel een nieuwe app en Mijn Energie aan het bouwen waar dit wel mogelijk in wordt. Mocht je nog andere ideeën hebben voor mijn energie zijn die meer dan welkom. :)

Je kan het beste de klantenservice bellen, dan passen zij meteen het e-mailadres voor je aan.

Groeten van Tanja
Qurrent groeit maar door en onze systemen worden steeds beter. Ook vandaag hebben we weer een handige update, precies de update die Tanja al noemt. Vanaf nu kan je namelijk gemakkelijk zelf je e-mailadres en bankrekeningnummer wijzigen in Mijn Energie. Dat scheelt onze leden weer tijd en moeite om met ons contact op te nemen en kunnen wij iedereen beter van dienst zijn om te helpen energie op te wekken en te besparen.

Hoe wijzig je gegevens?
Log in bij Mijn Energie en ga vervolgens naar je profiel. Daar kan je vanaf nu meer gegevens zelf wijzigen. Je bankrekeningnummer staat onder Betalingsgegevens en je e-mailadres onder Correspondentiegegevens.

Reageer