Beantwoord

Ik ben verhuisd, kan ik dit nog doorgeven?

• 3 december 2017
  • 1 reactie
  • 172 keer bekeken

(Mirosław Wróbel ***)
Mijn oude adres is *** met meterstanden: electra 1:(44186)en
Electra 2: (45425)
Gas:(62936)
..........................................................................................
Ik verhuis per 29 november naar *** met meterstand :elektra 1:( 29992) en electra 2: (50459) met gas: (27122)

Moderator Nina:
Wegens privacygevoelige informatie heb ik het bericht aangepast. *** is bekend bij de moderators.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 5 december 2017, 09:07

Hallo Miroslaw,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat je ons hier op de community hebt gevonden!
Om je privacy te beschermen, heb ik je adresgegevens hier verwijderd.

Je hebt de verhuizing aan mijn collega's doorgegeven, en deze wordt verwerkt. We kunnen nooit een verhuizing met terugwerkende kracht verwerken. In dit geval is de verhuizing van energie morgen, op 6 december, geregeld.
Als je niet in het bezit bent van een slimme meter, dan zul je een meterstandverzoek per e-mail ontvangen en daar kun je deze standen doorgeven.
Binnen 6 weken ontvang je een eindnota op je oude adres!

Kan ik verder nog ergens mee helpen?

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Miroslaw,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat je ons hier op de community hebt gevonden!
Om je privacy te beschermen, heb ik je adresgegevens hier verwijderd.

Je hebt de verhuizing aan mijn collega's doorgegeven, en deze wordt verwerkt. We kunnen nooit een verhuizing met terugwerkende kracht verwerken. In dit geval is de verhuizing van energie morgen, op 6 december, geregeld.
Als je niet in het bezit bent van een slimme meter, dan zul je een meterstandverzoek per e-mail ontvangen en daar kun je deze standen doorgeven.
Binnen 6 weken ontvang je een eindnota op je oude adres!

Kan ik verder nog ergens mee helpen?

Groetjes, Nina

Reageer