Beantwoord

Ik heb 2 accounts, hoe kan dat?

• 10 februari 2017
  • 5 reacties
  • 264 keer bekeken

Blijkbaar heb ik 2 accounts. Ik snap niet hoe dat kan, maar ik heb er last van.
Ik log in onder het enige account dat ik ken. Tot een paar weken terug kon ik ook mijn verbruik via de qbox zien.
Nu kan ik niks meer zien en krijg een foutmelding.
Ik wordt ook niet verder geholpen door Qurrent.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 13 februari 2017, 17:14

Hoi Mario,

Het 2e klantnummer is ontstaan omdat je ooit een Qbox hebt besteld met een ander e-mailadres dan bij ons bekend was.

Het gmail adres kan je gebruiken om in te loggen.

Onze technische dienst is nu de Qbox aan het verplaatsen in het systeem naar je gmail account, zodat je alles weer volledig kan inzien.

Groetjes, Tanja

* De andere mogelijkheid was dat je een 2e adres hebt waar bij energie op leveren.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Mario,

Het 2e klantnummer is ontstaan omdat je ooit een Qbox hebt besteld met een ander e-mailadres dan bij ons bekend was.

Het gmail adres kan je gebruiken om in te loggen.

Onze technische dienst is nu de Qbox aan het verplaatsen in het systeem naar je gmail account, zodat je alles weer volledig kan inzien.

Groetjes, Tanja

* De andere mogelijkheid was dat je een 2e adres hebt waar bij energie op leveren.
Zojuist mijn "ander" account gevonden, met het ander mailadres.
De mailserver van Microsoft kon steeds geen qurrent afzender vinden. Ik ga weer verder op onderzoek uit.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Mario,

Excuus, je Qbox en contract staan onder je '@hotmail.com' account. Ik heb het zojuist getest en de Qbox werkt onder dit emailadres.

Als je hier mee inlogt werkt het dan wel?

Groetjes, Tanja
Het probleem is dat ik daar niet mee kan inloggen. Ik heb een aantal keren geprobeerd mijn wachtwoord op te vragen, maar ik krijg er geen mail op binnen. Ook niet in mijn spambox. Andere mail van qurrent krijg ik wel gewoon binnen. Zo heb ik wel mijn meterstanden doorgegeven en bevestigd gekregen.
Ik snap er echt niks meer van.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Mario,

Het is hetzelfde wachtwoord als je voor de community gebruikt. Ik kan hem wel voor je aanpassen, maar dan kom je ook niet meer in de community.

Kan je me anders een PM sturen met welk wachtwoord je zou willen? Dan pas ik het voor je aan en kan je erna met dat wachtwoord op beide inloggen. (En het wachtwoord erna weer wijzigen naar je voorkeur 🙂 )

Groetjes, Tanja

Reageer