Beantwoord

Ik verhuis en de sleuteloverdracht is eerder dan de startdatum van mijn contract, wat nu?

• 16 november 2017
  • 1 reactie
  • 145 keer bekeken

Ik heb op mijn Qurrent het verhuisadres en datum van ingang aangegeven en op bij huidige adres de einddatum gegokt. Ik krijg de 17e de sleutel maar energie levering via Qurrent duurt 2 werkdagen. Wordt dan de 20e nov. Hoe zit het dan met die paar dagen tussen de 17 en 20 nov. Geen stroom of tijdelijk van energie leverancieer van vorige bewoners?
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 17 november 2017, 11:59

Hallo Ed,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Het juiste antwoord kun je deels hier vinden, maar voor de volledigheid ook hier:

Als je sleuteloverdracht eerder dan je startdatum is vul je hier de meterstanden van je sleuteloverdracht in.
Tussen 17 en 20 november zul je gewoon elektra hebben in de woning, dan wordt dit namelijk nog verzorgd door de netbeheerder. Uiteindelijk is alles een kwestie van meterstanden, dus als je gewoon de meterstanden van de sleuteloverdracht aan ons doorgeeft, dan wordt al deze energie verrekend op de jaarnota.

Veel succes met de verhuizing en een prettig weekend gewenst!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Ed,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Het juiste antwoord kun je deels hier vinden, maar voor de volledigheid ook hier:

Als je sleuteloverdracht eerder dan je startdatum is vul je hier de meterstanden van je sleuteloverdracht in.
Tussen 17 en 20 november zul je gewoon elektra hebben in de woning, dan wordt dit namelijk nog verzorgd door de netbeheerder. Uiteindelijk is alles een kwestie van meterstanden, dus als je gewoon de meterstanden van de sleuteloverdracht aan ons doorgeeft, dan wordt al deze energie verrekend op de jaarnota.

Veel succes met de verhuizing en een prettig weekend gewenst!

Groetjes, Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen