Beantwoord

Kan ik mijn contract overzetten op iemands anders naam?

• 25 juli 2018
  • 5 reacties
  • 739 keer bekeken

Hallo,

Ik ga samenwonen met mijn vriend die al een energiecontract heeft. Mijn huisgenoot gaat ook verhuizen, is het mogelijk dat zij mijn contract overneemt voor in haar nieuwe huis? Anders zal ik het contract moeten opzeggen.

Bedankt.

Groet Roos
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 27 juli 2018, 16:00

Hoi Roos,

Welkom op onze community!

Een contract is persoonsgebonden, en daarom kan de naam van de contractant niet zomaar gewijzigd worden. Het is wel mogelijk een nieuw contract aan te maken op hetzelfde adres onder een andere bewoner. Dan kunnen wij het huidige contract kostenvrij opzeggen.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Roos,

Welkom op onze community!

Een contract is persoonsgebonden, en daarom kan de naam van de contractant niet zomaar gewijzigd worden. Het is wel mogelijk een nieuw contract aan te maken op hetzelfde adres onder een andere bewoner. Dan kunnen wij het huidige contract kostenvrij opzeggen.

Groet,
Tomer
Beste Tomer,

Dit zal helaas niet gaan. In dat geval wil ik graag mijn contract opzeggen.
Badge +5
Beste Roos,

Jammer om te horen dat je het contract wilt opzeggen. Als je aangeeft per welke datum je wilt opzeggen, dan verwerk ik dit in ons systeem en krijg je een e-mail ter bevestiging.

Een fijne dag verder!

Groet,
Serena
Beste Serena,

Ik wil het contract graag opzeggen vanaf 15-08-2018. Dank voor je hulp.

Groet,

Roos
Badge +5
Beste RoosVerkleij,

Bedankt voor je bericht. Ik heb de opzegging voor je in orde gemaakt per 15-08-2018. Je zult hier nog een bevestiging van ontvangen per mail.

Hopelijk mogen we je in de toekomst wederom verwelkomen bij Qurrent en je weer voorzien van groene energie.

Fijne dag verder!

Groet,
Serena

Reageer