Beantwoord

Kunnen jullie mijn correspondentieadres wijzigen?

• 26 april 2018
  • 7 reacties
  • 435 keer bekeken

Ik ben vandaag verhuisd. Van Qurrent mailtje gehad dat verhuizing geregeld is enzo. Prima.
Toch maar even in "mijn energie" na aan het nakijken of alle gegevens nu kloppen. (Een scheiding + verhuizing + een foutje aan mijn kant => ging niet zo soepel)
En inderdaad, het correspondentie adres is nog mijn oude adres... 😥.
Dus dat probeerde ik natuurlijk te wijzigen. Maar dan geeft de site een foutmelding.
Dat ik alle gegevens nog maar eens moet nakijken... Nou dat heb ik gedaan en ze zijn goed. (Ook nog maar even met een andere browser geprobeerd, maar dat maakt geen verschil)
Dus graag de site fixen of de gegevens even voor mij aanpassen a.u.b.
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 30 april 2018, 13:09

Hoi JGESannen,

Welkom op de community 🙂 Goed dat je ons hier hebt gevonden!

Het is geen probleem om een ander correspondentieadres te hebben dan het adres waarop je onze energie krijgt. Als je dit aan de klantenservice doorgeeft passen zij het voor je aan. Je ontvangt daarna via de mail nog een bevestiging

Ik zie dat inmiddels jouw correspondentieadres is gewijzigd naar je nieuwe adres.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi JGESannen,

Welkom op de community 🙂 Goed dat je ons hier hebt gevonden!

Het is geen probleem om een ander correspondentieadres te hebben dan het adres waarop je onze energie krijgt. Als je dit aan de klantenservice doorgeeft passen zij het voor je aan. Je ontvangt daarna via de mail nog een bevestiging

Ik zie dat inmiddels jouw correspondentieadres is gewijzigd naar je nieuwe adres.

Groet,
Tessa
Beste Qurrent,

Ik heb hetzelfde probleem ondervonden als hierboven beschreven: als ik mijn correspondentieadres probeer te wijzigen, krijg ik de melding: 'Het versturen van het formulier is mislukt.
Controleer alle velden en probeer het a.u.b. opnieuw.'
Hoe kan ik wel mijn correspondentieadres wijzigen? Ik heb niet graag dat post straks in de bus valt bij de nieuwe bewoner van mijn oude woning!

Met vriendelijke groet,

Gijs
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Gijs,

Goed dat je het doorgeeft! Omdat je het contract niet meeverhuisd, kan ik je nieuwe adres niet inzien. Zou je dit kunnen mailen naar vraag@qurrent.nl? Dan passen wij je correspondentieadres aan.

Groet,
Tomer
Beste Tomer,

Ik heb meteen de mail gestuurd, maar het correspondentieadres is nog steeds niet aangepast.

mvg,

Gijs
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Gijs,

Heb je dit met e-mailadres gedaan wat bij ons bekend is?

Groet,

Jeroen
Ja dat heb ik gedaan. Misschien is er iets mis gegaan. Ik zal de mail nog eens versturen.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Gijs,

Mailtje is binnen, adres is aangepast! Dank voor het doorsturen :)

Groet,
Tomer

Reageer