Beantwoord

Kunnen jullie mijn verhuizing verwerken?

  • 12 juni 2018
  • 2 reacties
  • 337 keer bekeken

Hallo,

Ik wil graag mijn verhuizing doorgeven, maar die pagina laadt niet. Dat was een paar weken geleden ook al zo. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 13 juni 2018, 17:52

Hoi Anna Hiemstra,

Ik heb de verhuizing voor je verwerkt. Je hebt hier een bevestiging van gekregen per e-mail.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Anna Hiemstra,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community 🙂

Wat vervelend dat het niet lukt je verhuizing door te geven via Mijn Energie. Dit probleem zou opgelost moeten zijn.

Je kan je verhuizing mailen naar vraag@qurrent.nl en in de onderwerp regel TAV Tessa. Graag verneem ik van je wat de sleuteloverdracht datum is van zowel de nieuwe als de oude woning en natuurlijk het nieuwe adres.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Anna Hiemstra,

Ik heb de verhuizing voor je verwerkt. Je hebt hier een bevestiging van gekregen per e-mail.

Groet,
Tessa

Reageer