Beantwoord

Meerdere vragen, geboortedatum, slimme meter, en meterstanden

• 20 december 2016
  • 3 reacties
  • 209 keer bekeken

Hoi

Geboortedatum klopt niet en kan ik niet aanpassen. Moet 13 november 1981 zijn.

Ik zou een slimme meter krijgen maar heb nog niks gehoord.

Heb meterstanden doorgegeven maar kreeg de melding dat de standen anders zijn dan het verwachtte verbruik. Is het nu wrl goed gegaan?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 20 december 2016, 16:38

Hoi Danny,

Een geboortedatum kan je aanpassen in Mijn Energie of de klantenservice kan het voor je doen. Ik heb die van jou meteen aangepast.

Een slimme meter kan je aanvragen bij je netbeheerder. Dit is de eigenaar van je meter en zorgt voor de vervanging ervan. Jouw netbeheerder is Liander.

Als je meterstanden doorgeeft kan je de melding krijgen dat deze buiten onze verwachting vallen. Dit is ter extra controle. Als je meterstanden goed zijn ingevuld kan je deze verzenden.
Wij controleren ze zodra we ze ontvangen. Wij hebben nog geen meterstanden van je ontvangen.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Danny,

Een geboortedatum kan je aanpassen in Mijn Energie of de klantenservice kan het voor je doen. Ik heb die van jou meteen aangepast.

Een slimme meter kan je aanvragen bij je netbeheerder. Dit is de eigenaar van je meter en zorgt voor de vervanging ervan. Jouw netbeheerder is Liander.

Als je meterstanden doorgeeft kan je de melding krijgen dat deze buiten onze verwachting vallen. Dit is ter extra controle. Als je meterstanden goed zijn ingevuld kan je deze verzenden.
Wij controleren ze zodra we ze ontvangen. Wij hebben nog geen meterstanden van je ontvangen.

Groetjes, Tanja
En hoe kan ik mijn type slimme meter aanpassen? Er staat in mijn profiel namelijk dat er geen aanwezig is, maar dit is wel zo! Ik heb de Qbox duo vorige week geïnstalleerd maar zie nog geen metingen... Dat zal vast iets met die slimme meter te maken hebben.

Het type is: Landis en Gyr E350 ZMF110CBtfS2
Reputatie 3
Badge +8
Hallo SintJozefschool,

Bedankt voor je bericht.
Je hebt een Qbox en deze is aangesloten op de slimme meter die jij beschrijft.
Kun je wel je Qbox-data inzien? Wil je anders een screenshot toesturen van de melding?

Groetjes, Nina

Reageer