Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen

  • 14 mei 2018
  • 2 reacties
  • 494 keer bekeken

Hoi!
Ik heb al een paar keer online mijn rekeningnummer geprobeerd te wijzigen via mijn account. Hier krijg ik een bevestiging van via de mail maar vervolgens wordt het niet niet aangepast. Dit heb ik al ongeveer 2 weken geleden aan geprobeerd te passen. Hoe kan dit aangepast worden?

mvg Leonard Bezemer
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 15 mei 2018, 13:41

Hoi Leonard,

Welkom op onze community!

Ik zie inderdaad dat het verwerken van je nieuwe rekeningnummer is vastgelopen. Dit hebben wij inmiddels verholpen. Omdat de opdracht voor de eerstvolgende incasso reeds naar de bank is verstuurd, zal dit gebeuren van je oude rekeningnummer. De daarop volgende incasso's zullen op je nieuwe rekeningnummer plaatsvinden.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Leonard,

Welkom op onze community!

Ik zie inderdaad dat het verwerken van je nieuwe rekeningnummer is vastgelopen. Dit hebben wij inmiddels verholpen. Omdat de opdracht voor de eerstvolgende incasso reeds naar de bank is verstuurd, zal dit gebeuren van je oude rekeningnummer. De daarop volgende incasso's zullen op je nieuwe rekeningnummer plaatsvinden.

Groet,
Tomer
Hoi Tomer,
Vriendelijk bedankt! Fijn dat het is aangepast.

Groet, Leonard

Reageer