Vraag

Verhuis bericht

  • 10 januari 2019
  • 1 reactie
  • 229 keer bekeken

Vandaag contact gehad met jullie klantenservice die erg slecht bereikbaar is trouwens na ruim een kwartier iemand aan de lijn.
mijn vraag ging over het verhuis bericht dat ik door gegeven goed was aangekomen, volgens jullie medewerker was dit in orde.
nu valt er een brief op onze deur mat van liander dat ze 23 januari gaan afsluiten. Wij hebben ons verhuis bericht ruim optijd doorgegeven.
graag dit op te lossen binnen enkele dagen, anders stappen we over.
schijn baar is klanten werven makkelijk dan vaste klanten helpen.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi @MartijnvandenBerg,

Welkom op onze community!

Ik begrijp dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega's. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we dat graag.

Groet,
Tomer

Reageer