Beantwoord

Waarom kan ik mijn verhuizing niet doorgeven via Mijn Energie?

  • 23 mei 2018
  • 1 reactie
  • 421 keer bekeken

Hallo,

Ik wil graag een verhuizing doorgeven, maar er staat steeds het volgende: "LET OP: De contracten konden niet opgehaald worden; probeer de pagina te verversen."

Hoe kan ik nu toch een verhuizing doorgeven?

Vriendelijke groet,
Josefien
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 24 mei 2018, 13:08

Hoi Josefien,

Welkom op de community! 🙂

Ik heb je zojuist proberen te bellen, maar helaas kon ik je niet bereiken. Wat vervelend dat het niet lukt om een verhuizing door te geven via Mijn Energie.

Je kan ons een mail sturen naar vraag@qurrent.nl in de titel van de mail kan je zetten: TAV Tessa.

In deze mail ontvangen wij graag:
- Datum sleuteloverdracht oude woning
- Datum sleuteloverdracht nieuwe woning
- Adres nieuwe woning

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Josefien,

Welkom op de community! 🙂

Ik heb je zojuist proberen te bellen, maar helaas kon ik je niet bereiken. Wat vervelend dat het niet lukt om een verhuizing door te geven via Mijn Energie.

Je kan ons een mail sturen naar vraag@qurrent.nl in de titel van de mail kan je zetten: TAV Tessa.

In deze mail ontvangen wij graag:
- Datum sleuteloverdracht oude woning
- Datum sleuteloverdracht nieuwe woning
- Adres nieuwe woning

Groet,
Tessa

Reageer