Beantwoord

Activatie Qbox lukt niet?

  • 22 februari 2017
  • 1 reactie
  • 167 keer bekeken

l.s.
ook mijn zojuist aangekomen Qbox is niet te activeren.
Ik heb een slimme meter.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 22 februari 2017, 17:55

Hoi Peter,

Ik zie inderdaad dat de activatie niet is voltooid. Deze heb ik zojuist voltooid. Nu krijg je ook inzicht in je verbruik :)

* Bij mensen met een 'ouderwetse meter' kan de klantenservice ook de activatie voltooien. Hiervoor is het type van je elektra meter nodig.
Je kan dan het beste een foto van je elektra meter sturen naar de klantenservice.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Peter,

Ik zie inderdaad dat de activatie niet is voltooid. Deze heb ik zojuist voltooid. Nu krijg je ook inzicht in je verbruik :)

* Bij mensen met een 'ouderwetse meter' kan de klantenservice ook de activatie voltooien. Hiervoor is het type van je elektra meter nodig.
Je kan dan het beste een foto van je elektra meter sturen naar de klantenservice.

Groetjes, Tanja

Reageer