Vraag

Box

  • 15 maart 2019
  • 1 reactie
  • 205 keer bekeken

Hoi. Toen ik gebeld werd om over te stappen vertelde ik dat ik een toon had van mijn vorige leverancier. Dit was geen probleem die kon ik gewoon blijven gebruiken. Nu heb ik al 3x gebeld over het feit dat mijn app van qurrent het niet doet. Komt dit omdat ik die box niet heb of is er een ander probleem??

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Hoi @R.vandenBerg,

Bedankt voor je bericht.

Het verbruik is terug te zien tot en met 11 maart, het geeft een weergave van het verbruik van die dag. Mocht je het specifieker willen dan kan je meter per kwartier uitgelezen worden. Dit kunnen wij voor je doen, maar dit kan je ook zelf doen via 'Mijn Energie', op onze website. Als je wilt dat wij het doen, dan hoor ik het graag.

Het kan zo zijn dat het verbruik niet doorkomt op de app, maar het wel te zien is via de webbrowser. De koppeling gaat het beste via Chrome als webbrowser. Mocht dit toch niet lukken, zou je ons dan een screenshot kunnen sturen van wat je ziet?

De Qbox heeft niets te maken met eventuele problemen voor jou.

Groet, Simon

Reageer