Beantwoord

De Qbox is geinstalleerd, maar waarom nog geen gegevens in de app?

  • 12 juni 2017
  • 5 reacties
  • 167 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een aantal dagen geleden de Q-box geïnstalleerd, echter kan ik op mijn APP nog geen gegevens ophalen?
Heeft iemand een idee of oplossing?

gr,
Bob
icon

Beste antwoord door Lissa van Qurrent 13 juni 2017, 16:33

Goedemiddag Bob,

Het lijkt er op dat jouw activatie niet goed is gegaan. Wij activeren jouw Qbox graag opnieuw, kun je hiervoor een foto van jouw meter toesturen? Dan kunnen wij de juiste meter aan jouw Qbox koppelen.

Alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes, Lisa
Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag Bob,

Het lijkt er op dat jouw activatie niet goed is gegaan. Wij activeren jouw Qbox graag opnieuw, kun je hiervoor een foto van jouw meter toesturen? Dan kunnen wij de juiste meter aan jouw Qbox koppelen.

Alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes, Lisa
Hoi Lisa, Beter laat dan nooit 😉 Hierbij de foto's

gr,
Bob
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Bob,

Bedankt voor je foto's! Precies, beter laat dan nooit.
Zojuist heb ik de Qbox voor je geactiveerd. Als je zo op Mijn Energie kijkt kun je zien wat je op dit moment aan het verbruiken bent ;-)

Groetjes, Nina
Hoi Nina, of Collega,

Nadat ik de foto's naar jullie heb gestuurd heeft de App heeft een aantal dagen gewerkt. Helaas werkt deze nu niet meer. Kan jij kijken wat er aan de hand is? Gr, Bob
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Bob,

Wat fijn dat je zo snel aan de bel trekt!
We hebben wat aanpassingen gedaan en nu is de data van de Qbox weer inzichtelijk voor je gemaakt.
Zie je dit nu ook terug in Mijn Energie en in de app?

Groetjes, Nina

Reageer