Beantwoord

Dien ik de Qbox en Qbox Solar in te leveren bij een overstap?

• 5 september 2017
  • 3 reacties
  • 218 keer bekeken

als ik stop bij Qurrent moet ik dan de Qbox+solar inleveren? en krijg ik borg terug ?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 6 september 2017, 13:20

Hoi MJMetselaar-deFeyter,

Welkom op onze community!

Indien je zou overstappen(ook al hoop ik van niet ;)), kun je jouw Qbox en Qbox Solar behouden.
De Qbox is namelijk gekoppeld aan jouw elektriciteitsmeter, het maakt dus niet door welke energieleverancier je geleverd krijgt.

Indien de Qbox Mono/Duo na 1 januari 2014 terugstuurt, ontvang je van ons de borg retour zodra wij jouw Qbox hebben ontvangen in ons magazijn.
De Qbox Solar gaat niet via de borgregeling, de Qbox Solar kun je alleen kopen.

Mocht je de Qbox Solar retour willen sturen, ontvang je hiervoor geen geld.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi MJMetselaar-deFeyter,

Welkom op onze community!

Indien je zou overstappen(ook al hoop ik van niet ;)), kun je jouw Qbox en Qbox Solar behouden.
De Qbox is namelijk gekoppeld aan jouw elektriciteitsmeter, het maakt dus niet door welke energieleverancier je geleverd krijgt.

Indien de Qbox Mono/Duo na 1 januari 2014 terugstuurt, ontvang je van ons de borg retour zodra wij jouw Qbox hebben ontvangen in ons magazijn.
De Qbox Solar gaat niet via de borgregeling, de Qbox Solar kun je alleen kopen.

Mocht je de Qbox Solar retour willen sturen, ontvang je hiervoor geen geld.

Groeten van Giulia
Als ik zou overstappen en de Qbox en Qbox Solor behoud, kan ik deze dan nog steeds aflezen via de app of website van Qurrent?

Groet,

Corné
Reputatie 3
Badge +9
Hoi C.A.J.vanderWorp,

Bedankt voor je bericht. Dit kan zeker! Je verbruik en opwek blijft gewoon zichtbaar, echter is de prijs dan fictief omdat we niet kunnen zien wat je tarieven zullen zijn.

Groet,

Jeroen

Reageer