Beantwoord

Er staan verkeerde waardes in mijn app?

• 18 september 2018
  • 10 reacties
  • 151 keer bekeken

Op de app zie ik sinds een aantal dagen verkeerde waardes (veel te hoog) en de bedragen blijven op 0 staan.

Het live overzicht klopt wel.

Waar kan dit aan liggen? Ik lees dat er 13 september j.l. iets is veranderd?
icon

Beste antwoord door Fokke van Qurrent 23 oktober 2018, 15:20

Hoi @J.N.JNammensma en @MartinHulsbeek,

De grafieken van het verbruik lijken nu in ieder geval te kloppen. We zijn gestopt met er bedragen bij te zetten omdat de tarieven per persoon verschilden en de bedragen daarom niet overeen kwamen met de daadwerkelijk gemaakte kosten.

Groet,

Fokke
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi MartinHulsbeek,

Ik heb je grafiek er ook bij gepakt. Welke waardes staan veel te hoog? Zoals ik je grafiek zie lijkt het redelijk in lijn te zijn met het verbruik van de afgelopen tijd. Mocht dit veel afwijken, zou je dan screenshots kunnen toesturen? Dat kan gewoon in deze topic, of anders via vraag@qurrent.nl.

De reden dat hier geen bedrag bij staat is omdat er voorheen algemene tarieven stonden, in plaats van jouw specifieke tarieven. Omdat deze bedragen dus niet helemaal klopten, staan ze er nu niet meer in.
Op 13 september zijn er inderdaad meerdere wijzigingen doorgevoerd in Mijn Energie. Voor de volledige update kun je op deze pagina kijken.

Groet, Joost

Hier voorbeeld van veel te hoge waarden bij dagverbruik en opbrengst. Boven de honderd. Is zeker al een week niet goed.
Hallo Joost,

De grafiek lijkt wel goed inderdaad alleen de bedragen bij de dag ligt te hoog.
Kijk maar eens naar de waarde van een dag in het week overzicht.

En ik heb inderdaad geen bedragen meer bij grafiek staan. Maar dat heeft dus een andere oorzaak.

Zie foto’s.

Groet, Martin Hulsbeek

Reputatie 1
Badge +2
Zojuist heb ik een nieuwe versie van de app (1.17) gedownload: de bedragen zijn er weer!
Reputatie 2
Badge +9
Hi @J.N.JNammensma en @MartinHulsbeek ,

De grafieken lijken inderdaad wel te kloppen. De waardes die eronder staan zijn veel te hoog inderdaad. Er is op dit moment een fout in ons systeem waardoor bij sommige gebruikers de hoeveelheid kWh met factor 12 is vermenigvuldigd. De IT-afdeling is bezig dit op te lossen, maar dat is helaas nog niet rond.
Op deze pagina worden updates gegeven over Mijn Energie.

Groet, Joost
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @J.N.JNammensma en @MartinHulsbeek,

De grafieken van het verbruik lijken nu in ieder geval te kloppen. We zijn gestopt met er bedragen bij te zetten omdat de tarieven per persoon verschilden en de bedragen daarom niet overeen kwamen met de daadwerkelijk gemaakte kosten.

Groet,

Fokke

Zo ziet het er nu uit... verbruikt geen bedrag. Opgewekt blijft op 0,00 staan. Prima, net zoals ik kleine maand geleden aangaf. Kan ik mij goed mee redden.....
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @J.N.JNammensma,

De grafieken lijken gewoon weer te kloppen zie ik, mooi!
Wat betreft de bedragen: die zijn weggehaald inderdaad. We hebben dit gedaan omdat de tarieven per persoon verschillen en dit voor verwarring over de kosten zorgde.

We zullen ook de '0,00' uit de app gaan halen. Dat levert natuurlijk ook niet helemaal een goed inzicht;).

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen