Geeft mijn Qbox foutieve info door?

qbox geeft al dagen foutieve info, steady gebruik 240 watt ook als ik de qbox uitschakel
wordt het niet eens tijd om wat aan de it-afdeling te doen
dit het zoveelste it-probleem
een ontevreden klant
WB

3 Reacties

Badge +7
Hoi Willem,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen dat je ontevreden bent.
Op dit moment hebben we namelijk geen reden om te denken dat deze Qbox foutieve data doorgeeft.

In ieder huishouden is er sprake van sluipverbruik. Hier zien we dat je 's nachts verbruikspiekjes tussen de 132-192 W hebt, en overdag gaat dit verbruik omhoog. Zo is er af en toe inderdaad een piekje van 240 W.
Is er een reden waarom je verwacht dat het verbruik van 240 W onjuist is?
Natuurlijk is het mogelijk om te achterhalen welke apparaten voor deze piekjes zorgen. Het is mogelijk om de apparaten af te gaan en zo te achterhalen welk verbruik bij welk apparaat hoort. Welke apparaten staan er in je huishouden, welke zijn altijd ingeplugd en welke apparaten gebruik je gedurende de dag?

We horen graag van je!

Groeten van Nina
Ik maakte de melding omdat de 240 W niet juist was, ook wanneer ik een waterkoker van 1000 W erbij zette bleef hij 240 W aangeven. Het komt met enige regelmaat voor dat er onjuiste waardes worden getoond.
Wat is overigens de sampletijd van de qbox ?
Badge +7
Bedankt voor het doorgeven, Willem!
De uitleesfrequentie van de Qbox is 1 minuut.
Natalia heeft zojuist naar je Qbox gekeken en heeft wat aan de instellingen gewijzigd. Merk je al verschil?
We horen het graag!

Groeten van Nina

Reageer