Beantwoord

Geen gegevens QBox, lampje groen.

• 8 maart 2017
  • 7 reacties
  • 339 keer bekeken

Sinds een week de Qbox geinstalleerd en lampjes branden continue groen, dus alles 'doet' het. Tot nu toe nog geen gegevens in mijn energie. Dit geldt voor het bekijken in via app en via de webbrowser.
icon

Beste antwoord door Kalebregtse 8 maart 2017, 16:15

Na zeer lang wachten werkt mijn energie nu wel. De app werkt nog steeds niet. Informatie loopt een dag achter en bij actuele datum krijg ik nog steeds de info dat ik geen qbox heb. Windtegoed lijkt wel te werken.
08-03-2017
Koos A
Bekijk origineel

7 reacties

Badge
Na zeer lang wachten werkt mijn energie nu wel. De app werkt nog steeds niet. Informatie loopt een dag achter en bij actuele datum krijg ik nog steeds de info dat ik geen qbox heb. Windtegoed lijkt wel te werken.
08-03-2017
Koos A
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Jan, je Qbox komt online, maar geeft niets door. Kan je de Qbox die in je meterkast zit een reset geven?
4x de stekker uit het stopcontact verwijderen en weer direct terugstoppen. Na de 4e keer zal het langer duren voordat het ledlampje rood wordt. Dit betekent dat de reset gelukt is. Het duurt tot 2 uur voordat in mijn energie en de app zichtbaar is of de reset werkt.

Hoi Koos, je Qbox stond niet meer goed gekoppeld onder je account. Hierdoor zag je geen live verbruik. Dit heb ik zojuist aangepast. Het zou nu weer moeten werken.

Groeten van Tanja
Badge
Dag Tanja, het was een kwestie van een héél lange adem, maar alles doet het weer.
Bedankt.
Groeten van Koos
Reputatie 5
Badge +13
Goed om te horen Koos! Graag gedaan 🙂
Hoi Jan, je Qbox komt online, maar geeft niets door. Kan je de Qbox die in je meterkast zit een reset geven?
4x de stekker uit het stopcontact verwijderen en weer direct terugstoppen. Na de 4e keer zal het langer duren voordat het ledlampje rood wordt. Dit betekent dat de reset gelukt is. Het duurt tot 2 uur voordat in mijn energie en de app zichtbaar is of de reset werkt.

Hoi Koos, je Qbox stond niet meer goed gekoppeld onder je account. Hierdoor zag je geen live verbruik. Dit heb ik zojuist aangepast. Het zou nu weer moeten werken.

Groeten van Tanja
Nog steeds geen gegevens ondanks de reset zoals aanbevolen
Reputatie 5
Badge +13
Hoi JanV,

Kan je me een foto's sturen van hoe de Qbox op je elektra meter is aangesloten?

Groeten van Tanja

Reageer