Beantwoord

Geen gegevens van Qbox, door verkeert aansluiten van de kabel.

• 8 december 2016
  • 2 reacties
  • 338 keer bekeken

Afgelopen week de Qbox aangesloten maar tot op heden nog geen gegevens in de app en online omgeving.
Tijdens de activatie van de qbox ging wat fout en kon geen type meter selecteren. Daarom contact opgenomen met de klantenservice en ze zou kijken of zij het aan de gang kon krijgen. Als ik 2 uur na het telefoongesprek nog geen gegevens had moest ik maar een mailtje sturen naar de klantenservice met een foto van mijn slimme meter en de qbox. Dit gedaan maar ik kreeg een automatische mail terug dat dit tot wel 2 weken kan duren. Is er geen snellere manier om de qbox werkend te krijgen?
icon

Beste antwoord door marrox 9 december 2016, 13:55

Probleem is opgelost. Ik had zelf de kabel omgedraaid. De zwarte stekker moet in de slimme meter en de witte in de Qbox. Als je dit omdraait werkt het dus niet. Bedankt voor de snelle reactie via een prive bericht Qurrent.
Bekijk origineel

2 reacties

Probleem is opgelost. Ik had zelf de kabel omgedraaid. De zwarte stekker moet in de slimme meter en de witte in de Qbox. Als je dit omdraait werkt het dus niet. Bedankt voor de snelle reactie via een prive bericht Qurrent.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Marrox,

Fijne om te horen dat het nu goed werkt, veel plezier met het monitoren van de energie!

Groeten,

Niels

Reageer