Beantwoord

Geen Live Data en Windtegoed opwek in mijn App?

• 13 april 2017
  • 4 reacties
  • 224 keer bekeken

Badge
Ik heb sinds vorige week de qbox mono aangesloten op mijn slimme meter, geactiveerd en wel en met een prachtig groen lampje maar.... geen data. in mijn profiel in mijnqurrent staat dat ik geen qbox heb. maar die heb ik dus wel. Hoe krijg ik dat aangepast? Bedankt vast,
Hage
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 9 mei 2017, 14:17

Hallo Hage,

Fijn dat de Qbox werkt, wat betreft de Live Data zal ik dit meteen voor je in orde maken.
Je kunt verwachten dat de Live Data binnen een paar werkdagen weer gaat werken.

De 4 Windtegoeden moeten inmiddels zichtbaar zijn in jouw gegevens, deze zijn ingegaan per 28 april 2017.
De 6 andere Windtegoeden zullen actief worden per 18 mei 2017.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Hage,

Dank voor je bericht! Ik zie dat je vorige week ons ook een mail gestuurd hebt met foto's, dat heeft geholpen om de situatie te verduidelijken. Ik ben bang dat de activatie van de Qbox Mono op je nieuwe adres niet helemaal goed is gegaan, want het was niet gekoppeld aan je adres en account. Ik heb het opnieuw voor je geactiveerd en je zou binnen een uurtje de eerste data binnen moeten zien komen.

En meteen ook een antwoord op je andere vraag die je in je mail stelt: als de Qbox Duo van je oude adres naar ons terugstuurt, ontvang je uiteraard je borg terug.

Groeten,

Natalia
Badge
Dank je wel Natalia! Hij doet het prima. Nog wel twee vraagjes: de live weergave in de app doet niets, en ik zie mijn windtegoeden niet. Zijn dat ook instellingen waar jij nog wat mee kunt? Dank vast! Hage
Reputatie 2
Badge +8
Hallo Hage,

Fijn dat de Qbox werkt, wat betreft de Live Data zal ik dit meteen voor je in orde maken.
Je kunt verwachten dat de Live Data binnen een paar werkdagen weer gaat werken.

De 4 Windtegoeden moeten inmiddels zichtbaar zijn in jouw gegevens, deze zijn ingegaan per 28 april 2017.
De 6 andere Windtegoeden zullen actief worden per 18 mei 2017.

Groeten van Giulia
Badge
top, dank je wel!
Hage

Reageer