Vraag

Geen live data in app en Qbox geeft oranje licht. Iemand een idee?

  • 7 september 2018
  • 31 reacties
  • 5817 keer bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Ik heb hetzelfde probleem met de live-functie, sinds gisteren een Qbox geactiveerd en hoop de laatste maand van Qbox nog wel van de live functie gebruik te kunnen maken! Graag hoor ik of het probleem opgelost kan worden.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Shirokii.

Bedankt voor je bericht.

Zojuist heb ik je Qbox handmatig proberen te activeren. Helaas zonder succes.
Uiteraard help ik je graag om de Qbox actief te krijgen zodat je de laatste maand nog real-time inzicht hebt in je energieverbruik. Daarom heb ik je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kunt reageren met een foto van je slimme meter (met daarop alle gegevens van de slimme meter graag scherp in beeld). Zodra ik je foto heb ontvangen zal ik op basis van de informatie die ik daarop zie actie ondernemen en hopelijk je Qbox weer aan de praat krijgen. Als mij dit is gelukt breng ik je hiervan uiteraard op de hoogte.

Groeten,
Julian
Nog niet opgelost...
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @Shirokii,

Als het goed is moet het nu normaal werken. Mocht het nog steeds niet zo zijn dan ontvangen we graag een screenshot van wat je in de grafiek ziet in Mijn Energie.

Groet,

Fokke
Zoals vaker gezegd gaat het om de live functie en niet om de grafiek. Hierbij de foto's.

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Shirokii,

Ik heb je reeds beantwoord in de andere openstaande topic.

Groeten,
Julian

Reageer