Vraag

Geen live data in app en Qbox geeft oranje licht. Iemand een idee?

• 7 september 2018
  • 31 reacties
  • 5838 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Shirokii,

Ik heb je reeds beantwoord in de andere openstaande topic.

Groeten,
Julian
Het gaat om de live data in de app.

Zelfde bij mij. Alles werkt alleen de live data niet. Zit nu op het moment dat ik moet kiezen of ik contract verleng. Dit probleem speelt al lang en is nog steeds niet opgelost. Het zijn voor mij wel dit soort zaken (En afhandeling ervan) die bepalen waar ik mijn energie contract afsluit.
Hetzelfde voor mij na zes dagen ook nog niets gehoord. Wanneer denken jullie een antwoord te hebben? Zoals ik al eerder aangaf, ik moet komende periode beslissen of ik met Qurrent doorga. Dit telt daarin zeker mee.
Zouden we minimaal elke week even een update kunnen krijgen? Ik moet dus echt binnen een aantal weken een keuze maken voor nieuwe energie provider, en nu lijkt het er toch op dat Qurrent helaas buiten de boot valt. De informatie voorziening is voor mij onder de maat, en ik heb dit probleem ook al een half jaar geleden gemeld. Daar is verder niets mee gedaan en nu blijkt het toch een probleem aan jullie kan te zijn.
Ik heb helaas nog steeds niets gehoord. Wanneer verwachten jullie dat mijn probleem is opgelost @Aziz van Qurrent of @Tanja van Qurrent ?

Reageer