Beantwoord

Geen qbox data na activatie?

• 23 juli 2017
  • 6 reacties
  • 140 keer bekeken

• Q-starter
  • 4 reacties
Hallo,

Ik heb vandaag de duo qbox aangesloten volgens de handleiding. Lampje op beide apparaten staat op groen. Ik zie echter geen data binnenkomen via de app. Wat gaat hier mis?
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 25 juli 2017, 12:56

Hoi Ami,

We helpen je graag verder! Wat mijn collega zei klopt helemaal, de instellingen van je Qbox stonden nog niet helemaal goed. Hij heeft het niet direct aan kunnen passen, dat heb ik zojuist voor jou in orde gemaakt. Ik zie dat de eerste verbruikssignalen nu binnen beginnen te komen. Kun je checken of je een beginnend grafiekje kunt zien?

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

6 reacties

Vandag gebeld met qurrent. Wat bleek dat mijn qbox geregistreerd stond ala enkel, terwijl ik een duo heb. Dat zou aangepast worden binnen een paar uur. Eind van de dag stekker eruit gehaald en opnieuw ingedaan. Nog steeds geen gegevena via de app. Lampje van internet box is groen. Lampje van kastje in de meterkast knippert groen. Wie kan mij helpen?
Hoi Ami,

We helpen je graag verder! Wat mijn collega zei klopt helemaal, de instellingen van je Qbox stonden nog niet helemaal goed. Hij heeft het niet direct aan kunnen passen, dat heb ik zojuist voor jou in orde gemaakt. Ik zie dat de eerste verbruikssignalen nu binnen beginnen te komen. Kun je checken of je een beginnend grafiekje kunt zien?

Groeten,

Natalia
Hoi Natalia,

Bedankt voor je actie. Ik zie wel grafieken onder Energie, maar onder Live zie ik niks staan.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Ami,

ik ga er voor zorgen dat je jouw Live Data inzichtelijk zal worden.
Eind van de dag geef ik je even een update ;)

Groeten van Giulia
Hoi Giulia,

Dat zou heel fijn zijn. Alvast bedankt.

Gr. Ami
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Ami,

Je Live Data zou het nu moeten doen ;)

Groeten van Giulia

Reageer