Beantwoord

Gegevens ophalen van server Qbox mislukt

• 23 februari 2017
  • 3 reacties
  • 162 keer bekeken

Nog steeds de melding "kon gegevens niet ophalen van server. Probeer het later nog een keer"
ondanks het groen brandende lampje
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 24 februari 2017, 13:25

Hoi P.Menzing,

Ik zag dat er tijdens de activatie tot op heden nog geen meter aan je Qbox gekoppeld werd. Daarom kon de data nog niet verwerkt worden. Ik heb de instellingen zojuist aangepast. Binnen een halfuurtje moet je je vebruik en opwek in kunnen zien.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi P.Menzing,

Ik zag dat er tijdens de activatie tot op heden nog geen meter aan je Qbox gekoppeld werd. Daarom kon de data nog niet verwerkt worden. Ik heb de instellingen zojuist aangepast. Binnen een halfuurtje moet je je vebruik en opwek in kunnen zien.

Groeten,

Natalia
Hoi P.Menzing,

Groeten,

Natalia
Reputatie 5
Badge +13
Hoi P. Menzing, ik zie dat je Qbox online is maar dat de data niet goed kan worden doorgegeven. Ik denk dat je het zwarte adapterkabeltje mist.

Ik heb deze zojuist voor je besteld (gratis) en stuur deze naar je op. De adapter moet in de slimme meter en de y-kabel kan dan in de adapter.

Groeten van Tanja

Reageer