Beantwoord

Gegevens opslaan ivm stoppen Qbox ondersteuning

• 17 december 2018
  • 3 reacties
  • 176 keer bekeken

Ik wil graag alle opgeslagen data in mijn energie opslaan op mijn PC.
Dit ivm het stoppen van de Qbox ondersteuning door Current (vind ik bijzonder jammer omdat ik hier regelmatig real time verbruiksgegevens bekijk).
Het downloaden van de gegevens per jaar elec en gas lukt me niet.
In beide gevallen wordt er steeds een bestand gedownload van 2kb?
Wat gaat hier fout?
Kunnen jullie de data ook gezipt aanleveren?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 20 december 2018, 12:02

Hoi John,

Dankjewel voor je bericht!
Vervelend dat het op dit moment niet lukt om de gegevens te downloaden. Er zijn twee manieren om toch het gewenste inzicht te krijgen:
1: Als je het bestand opent, is het dan een leeg excel-bestand? Klik dan op: gegevens -> uit tekst/CSV openen -> bestand selecteren.
2: Probeer het bestand te openen met een ander programma, zoals Notepad.

Ik hoor graag van je of het op een van deze manieren is gelukt!
Groet, Joost
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi John,

Dankjewel voor je bericht!
Vervelend dat het op dit moment niet lukt om de gegevens te downloaden. Er zijn twee manieren om toch het gewenste inzicht te krijgen:
1: Als je het bestand opent, is het dan een leeg excel-bestand? Klik dan op: gegevens -> uit tekst/CSV openen -> bestand selecteren.
2: Probeer het bestand te openen met een ander programma, zoals Notepad.

Ik hoor graag van je of het op een van deze manieren is gelukt!
Groet, Joost
Joost,

het bestand is telkens 2kb groot. Als ik het open staan er wel gegevens in, maar slechts enkele dagen.
Het maakt niet uit welke periode ik selecteer, de download is telkens even groot en met dezelfde data.
Wat kunnen jullie hieraan doen?
gr. John
Reputatie 4
Badge +8
Hoi John,

Dat is inderdaad gek. Zou je een screenshot hiervan kunnen sturen? Dan gaan wij kijken wat er fout gaat en hoe we dat kunnen oplossen.

Groet,
Tomer

Reageer