Beantwoord

Gegevens van de server niet te downloaden sinds een week

  • 5 januari 2019
  • 2 reacties
  • 119 keer bekeken

Sinds ongeveer een week krijg ik in beeld “ kon gegevens niet ophalen van de server. Probeer het later nog een keer’
de aansluiting in de meterkast laat niets afwijkende zien.
hebben jullie dit ook en wat kan ik evt doen? Alvast bedankt voor de reacties.

icon

Beste antwoord door Prenger 5 januari 2019, 17:42

Hoi Jannas,

Qurrent is gestopt met het uitlezen van de Qbox, daarom kun je deze gegevens niet meer vinden.
dit besluit is sinds vorig jaar oktober al genomen. je ziet alleen nog de gegevens welke zij van je slimmemeter leverancier krijgen, mits je daar toestemming voor gegeven hebt.

groetes
richard
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +10
Hoi Jannas,

Qurrent is gestopt met het uitlezen van de Qbox, daarom kun je deze gegevens niet meer vinden.
dit besluit is sinds vorig jaar oktober al genomen. je ziet alleen nog de gegevens welke zij van je slimmemeter leverancier krijgen, mits je daar toestemming voor gegeven hebt.

groetes
richard
Reputatie 2
Badge +9
Hi @JannaS,

Dankjewel voor je bericht, en @Prenger, dankjewel voor je antwoord.
We zijn inderdaad gestopt met de Qbox.

Ik zie dat je geen klant bij ons bent als leverancier. Voor verder inzicht kun je dus het best bij je eigen leverancier zijn.

Groet, Joost

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen