Beantwoord

Heb ik een onbetrouwbare slimme meter?

Ik heb drie vragen:
1. Ik heb geprobeerd mijn qbox te acitveren via mijn telefoon. Omdat het scherm niet alles kon weergeven, kon ik het proces niet afmaken. Via een computer lukt het nu ook niet meer. Kunnen jullie me helpen met activeren.
2. Ik heb een 'slimme' meter die onbetrouwbaar blijkt, de Iskra MT171-D2A52. Volgens de netbeheerder moet ik contact opnemen met de energieleverancier. Ons verbruik (tweepersoonshuishouden) is ook erg hoog, dus ik vertrouw de meter niet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een goed werkende meter krijg?
3. Waarom moet ik meer dan een week wachten op een reactie, na meedere mailtjes.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Vriendelijke groet,
Lodewijk
icon

Beste antwoord door Vita van Qurrent 21 juli 2017, 15:53

Hoi Lodewijk,

Fijn je telefonisch gesproken te hebben.
Allereerst goed om te horen dat je Qbox geactiveerd is, nu nog het sensorblokje op het bovenste lampje plakken.

Daarnaast heb je mogelijk een onbetrouwbare slimme meter.
Aangezien het belangrijk is om een goed referentiekader te hebben, is het dus verstandig om bij de buren na te gaan wat zij verbruiken.
En dat je de komende maanden de meterstanden goed bijhoudt, gaat ook helpen voor een beter inzicht in de meterstanden-registratie.
In dit topic vind je nog meer informatie over de onbetrouwbare slimme meters.

Een fijn weekend alvast!

Groetjes, Vita

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Lodewijk,

Fijn je telefonisch gesproken te hebben.
Allereerst goed om te horen dat je Qbox geactiveerd is, nu nog het sensorblokje op het bovenste lampje plakken.

Daarnaast heb je mogelijk een onbetrouwbare slimme meter.
Aangezien het belangrijk is om een goed referentiekader te hebben, is het dus verstandig om bij de buren na te gaan wat zij verbruiken.
En dat je de komende maanden de meterstanden goed bijhoudt, gaat ook helpen voor een beter inzicht in de meterstanden-registratie.
In dit topic vind je nog meer informatie over de onbetrouwbare slimme meters.

Een fijn weekend alvast!

Groetjes, Vita

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen