Beantwoord

Heeft de storing (van 6 februari) invloed op mijn dashboard?

  • 16 februari 2017
  • 1 reactie
  • 165 keer bekeken

Die storing aan die box ( die ik niet heb) heeft dat ook invloed op mijn overzichtspagina (dashboard) wat daarop vermeld staat? Mijn meterstanden corresponderen niet met wat er op mijn dashboard staat.
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 22 februari 2017, 11:59

Hoi Johan,

De storing met de Qbox heeft niet direct invloed op MijnEnergie. De storing is veroorzaakt door de migratie van onze data naar een andere server. Deze datamigratie heeft bepaalde processen van MijnEnergie en de app helaas ook beïnvloed, dus het kan zo zijn dat niet alle data correct weergegeven wordt op je dashboard. Kun je misschien in meer detail vertellen wat er precies niet klopt? En het liefst ook screenshots sturen ter visuele ondersteuning? Zo help je ons om sneller een oplossing te vinden! :)

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Johan,

De storing met de Qbox heeft niet direct invloed op MijnEnergie. De storing is veroorzaakt door de migratie van onze data naar een andere server. Deze datamigratie heeft bepaalde processen van MijnEnergie en de app helaas ook beïnvloed, dus het kan zo zijn dat niet alle data correct weergegeven wordt op je dashboard. Kun je misschien in meer detail vertellen wat er precies niet klopt? En het liefst ook screenshots sturen ter visuele ondersteuning? Zo help je ons om sneller een oplossing te vinden! :)

Groeten,

Natalia

Reageer