Beantwoord

Het dagelijks gasverbruik in de app (IOS) en windows is niet goed.

• 1 oktober 2018
  • 13 reacties
  • 286 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Het dagelijks gasverbruik in de app (IOS) en windows is niet goed. De grafiek goed maar de waarde onderaan in het scherm is niet goed.

icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 26 november 2018, 14:26

Hoi @Maarten,

bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat het probleem tijdens het overleg van mijn teamleider en de IT-afdeling is opgelost.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Maarten,
Dankjewel voor je bericht.
Zou je mij in een privébericht je postcode en huisnummer kunnen toesturen? Op basis van je e-mailadres kan ik je klantaccount niet vinden namelijk.
Ik zal dan je screenshot doorsturen naar onze IT-afdeling!

Groet, Joost
Badge +4
Dat heb ik ook weken gehad. oplossing de qbox opnieuw koppelen euvel was daarna over
mvg John V
Reputatie 1
Badge
  • Ik zie dat het dagelijks verbruik van stroom in kWh correct wordt weergegeven in de app. Dit gaat niet goed via Windows.
  • Het dagelijks verbruik van gas in m3 gaat niet goed via Windows (Explorer als Chrome) en in de app (OIS) gaat dit ook niet goed.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Maarten,

Dankjewel voor het sturen van je gegevens. Ik heb je screenshot doorgezet naar de IT-afdeling.
Heb je het opnieuw koppelen van je Qbox al geprobeerd, zoals John aangeeft?

Groet, Joost
Reputatie 1
Badge
Hoi Joost,

Heb de qbox gereset. Ik zie dat nu het dagelijks verbruik ("Verbruikt: ..") in de app OIS voor gas nog steeds onjuist is. Het dagelijks stroom verbruik wordt wel goed weergegeven in de App.
In windows is dit het zelfde verhaal, ook wordt hier het dagelijks gasverbruik niet goed weergegevens. Het dagelijks stroom verbruik is wel correct.

Week- maand en jaar verbruiken worden wel goed weergegeven.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Maarten.

Bedankt voor je bericht. Ik zie inderdaad dat er op dagniveau dagen ontbreken in de weergave van je gasverbruik in de energiegrafieken.

Ik heb een nieuwe screenshot van het gasverbruik dat momenteel wordt weergegeven voor oktober 2018 doorgestuurd naar onze IT-afdeling.
Hopelijk hebben we het probleem snel verholpen.

Groeten,
Julian

Update van moderator Joost 31-10-2018
Helaas hebben we nog geen update, ik hoop dat we je snel meer kunnen vertellen!
Reputatie 1
Badge
Hallo,

Kan iemand mij iets vertellen over de status? dank je wel.

Gr. Maarten
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Maarten.

Tot op heden heb ik nog geen terugkoppeling van onze IT-afdeling. Ik heb daarom zojuist gevraagd aan mijn teamleider of de taak wilt oppakken bij onze IT-afdeling.
Ik verwacht dat je binnen nu en een week meer informatie van ons hebt.

Groeten,
Julian
Reputatie 1
Badge
Beste allemaal,

Het is opgelost. Bedankt voor de inspanningen!👍
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Maarten,

bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat het probleem tijdens het overleg van mijn teamleider en de IT-afdeling is opgelost.

Groeten,
Julian
Reputatie 1
Badge
Hoi, helaas is nu het jaarverbruik-weergave niet goed. De verbuikscijfers kloppen niet;
Jaarverbruik gas staat nu op 0m³....
Jaarverbruik stroom staat nu op 3kWh....
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Maarten.

Bedankt voor je bericht.

Waarschijnlijk zie je hier minimale waarden staan omdat je niet de juiste periode hebt aangegeven in de kalender (links van de verbruikswaarden).

Zoals je hier op de screenshot ziet krijg je minimale waarden te zien als de eerste dag van de periode de dag van vandaag is (in dit geval 5 december).
Als je een periode in het verleden selecteert zou je de juiste waarden te zien moeten krijgen.

Groeten,
Julian
Reputatie 1
Badge
Inderdaad klopt. Bedankt voor je snelle terugkoppeling👍🏼

Reageer